quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze wat tegen pannenkoeken heeft
Als ik meedoen aan zoiets zou ik ook liegen over dingen die ik vies vindt, omdat je eigenlijk al weet dat het langskomt
Geen SL voor opnames, dus het zal wel iets zijn dat niet voor het publiek bestemd is. Ik denk dat ze het weekscript te horen krijgt.quote:
ze zaten haar te pesten vanmiddag dat ze dat zouden meenemen als eerste als ze in de voorraadkast mochten, Ze protesteerde anders hevig ertegen,quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze wat tegen pannenkoeken heeft
Als ik meedoen aan zoiets zou ik ook liegen over dingen die ik vies vindt, omdat je eigenlijk al weet dat het langskomt
Pannenkoek kom op zegquote:
ja dat bedoelt hij juist.....iets kiezen wat je helemaal niet vies vind als je iets vies moet kiezen...quote:
Acteren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze zaten haar te pesten vanmiddag dat ze dat zouden meenemen als eerste als ze in de voorraadkast mochten, Ze protesteerde anders hevig ertegen,
Omgquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:03 schreef Stranger1977 het volgende:
En nu pas snappen hoe dat kudt beest heet![]()
tuurlijk,toppie voor een beest met een infokte platte neus,in een warm vochtig huis met cam geluiden plus die vliegstress,al zal de stress wel meevallen met zo een baas als barbiejunkiequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Bulletje een week in het huis mag hebben..
Zou echt toppie zijn!!!!
Ohhh dat is wel weer slimquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:03 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat bedoelt hij juist.....iets kiezen wat je helemaal niet vies vind als je iets vies moet kiezen...
Omdat de mieren niet voor de camera's vliegenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:05 schreef beequeen het volgende:
Echt, die Djoon.![]()
Ze kunnen beter iets die aan de vliegen. Nog geen mier gezien.
Kreeg ze mee als excuus, er is natuurlijk over heel andere dingen gebabbeld.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:05 schreef beequeen het volgende:
Echt, die Djoon.![]()
Ze kunnen beter iets die aan de vliegen. Nog geen mier gezien.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tuurlijk,toppie voor een beest met een infokte platte neus,in een warm vochtig huis met cam geluiden plus die vliegstress,al zal de stress wel meevallen met zo een baas als barbiejunkie
datquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kreeg ze mee als excuus, er is natuurlijk over heel andere dingen gebabbeld.
Raar mens is zequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar poffertjes lust ze wel hoor!![]()
En blokjes kaas niet maar reepjes wel!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |