Ik denk dat ze Bulletje een week in het huis mag hebben..quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ze d'r foto van Bullutjuh zal gaan winnen.
Van PB snoepjes val je afquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En een uur geleden klaagde ze nog dat ze te dik is.
En dan lekker ruzie met die andere hond...joepiequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Bulletje een week in het huis mag hebben..
Zou echt toppie zijn!!!!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan lekker ruzie met die andere hond...joepie
Maar ik hoorde ook dat ze snoepjes wilde...quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pb lijkt op Djoon. Ze verzint ze waar je bij zit.
Het lijkt wel of ze 'm aan het villen isquote:
Ja laat die Segredo ook maar eens zijn hondebrokken verdienen daar.quote:
Granaatappelpitjes. Goed voor de lijn en nog lekker ook!quote:
Maar toch telkens vanalles met veel mayonaise eet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Zoals ze minstens een keer per week zegt dat ze op dieet gaat.
Ja, ze hoopte op een voorraadkastmissie zei zequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ik hoorde ook dat ze snoepjes wilde...
Wat wordt dat beestje mishandeld. Niet normaal ..quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:58 schreef MargrietV het volgende:
Segrootje is een waanzinnig lieve poubelletje lol
Zal mamajo blij mee zijn daar mocht ze nooit geen mayonaise vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar toch telkens vanalles met veel mayonaise eet.
Ja, beduidend beter dan in het tot een goed einde brengen van missies en geheimen raden.quote:
Ik geloof niet dat ze wat tegen pannenkoeken heeftquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef MargrietV het volgende:
Ja Joanna wil de voorraadkastmissie omdat ze het pannekoekenmeel wil verduisteremanen.
Whehehehequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, beduidend beter dan in het tot een goed einde brengen van missies en geheimen raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |