quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef PoezeligDing het volgende:
En nu laat ie zich gewoon weer wegsturen.
Moet hij luistervinken of heeft madam het ineens weer zwaar en rust nodig?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef PoezeligDing het volgende:
En nu laat ie zich gewoon weer wegsturen.
bij mij is ze gewoon gezakt omdat ik me ergerde aan die andere meiden, maar Sharon is echt irritant aanwezig en vind haar ook wel valsquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze stond bij mij nooit op 1 maar ze blijft wel top3, maar dat omdat vooral omdat de rest nog erger is.
Onder je ogen. Jo blijft mokken in bed en Flip gaat lekker naar buitenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
En toch zie ik hier mensen posten dat Flip wat afstand van Jo zou nemen, ik zie het niet.
ik vind haar gewoon een militaire dominante generaalquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bij mij is ze gewoon gezakt omdat ik me ergerde aan die andere meiden, maar Sharon is echt irritant aanwezig en vind haar ook wel vals
hahahh of alway look on the bridsite of livequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:45 schreef Stability het volgende:
HAHAHAHA dat liedje dat karim nu zingt....take a walk on the wildside.....van lou reed...
in het begin zei ik steeds dat ik dat echt een liedje voor hem zou vinden ,
heb ik mensenkennis of niet?
Hij moest weg, zij wilde 'tukken'.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Onder je ogen. Jo blijft mokken in bed en Flip gaat lekker naar buiten
Er is op zich niet zoveel mis met Mo. Dr emo momenten zijn alleen een beetje irritantquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef mazaru het volgende:
Guttegut, wat is ons Mootje weer vrolijk!
[ afbeelding ]
ja maar juist dat ene liedje dat zei ik de eerste week al over hem, hoe toevallig, gaat ie het opeens zingen hier hahahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahh of alway look on the bridsite of live
Ik vind haar echt labiel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is op zich niet zoveel mis met Mo. Dr emo momenten zijn alleen een beetje irritant![]()
Iedereen kent hem onderhand toch wel al?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Kom er maar in Urb, met de afbeelding van Jo als baasje en flip als braaf hondje.
Oh nou wat is ergerquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij moest weg, zij wilde 'tukken'.
schiszofreen noemen ze datquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind haar echt labiel.
Het is Jantje huilt en Jantje lacht bij haar.
Die zit echt niet helemaal goed in elkaar hoor.
Ze denkt te veel na en dat is wel vaker het 'probleem' bij mensen met een keihoog IQquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind haar echt labiel.
Het is Jantje huilt en Jantje lacht bij haar.
Die zit echt niet helemaal goed in elkaar hoor.
Hmz.. je luistert slechter dan flip...quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Iedereen kent hem onderhand toch wel al?![]()
Harde stem irriteer ik me ook wel aan bij sharon, maar toch heb ik haar liever als mo en jo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind haar gewoon een militaire dominante generaal
ze lezen meequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar juist dat ene liedje dat zei ik de eerste week al over hem, hoe toevallig, gaat ie het opeens zingen hier hahaha
nou van mij mag ze donderdag pleite hoor . mo zal uit zichzelf wel een keer gaan...hoop ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef bamby het volgende:
[..]
Harde stem irriteer ik me ook wel aan bij sharon, maar toch heb ik haar liever als mo en jo.
Maar doen er nul komma niks mee, dus kan me niet voorstellen dat ze het idee hier opgedaan hebbenquote:
haha je zou het bijna gaan denken jaquote:
Viel idd wel mee. Seg loopt nogquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
arme segredo
![]()
ah man valt wel mee, gebeurd hier ook wel es
Aw okay sorry baasje, ik zal je nooit meer fakking durven tegenspreken..quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hmz.. je luistert slechter dan flip...
Poep je op de vloerquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
arme segredo
![]()
ah man valt wel mee, gebeurd hier ook wel es
Ieder zijn eigen mening niets mis meequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:49 schreef Stability het volgende:
[..]
nou van mij mag ze donderdag pleite hoor . mo zal uit zichzelf wel een keer gaan...hoop ik
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Aw okay sorry baasje, ik zal je nooit meer fakking durven tegenspreken..![]()
*woef*![]()
[ link | afbeelding ]
De stem is de slechtste pimp in town en Jo zn aller-allerslechtste hoer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:52 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft haar act weer vertoont voor de daily en mag weer slapen. Wat is de Stem toch lief.
Joanie gaf de Stem net even een "stille" hint dat ze een voorraadkamermissie wil omdat ze trek in snoepjes heeftquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar omdat Djoon hè?
Maar dat gaat Sharon echt geld kosten.
En een uur geleden klaagde ze nog dat ze te dik is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Joanie gaf de Stem net even een "stille" hint dat ze een voorraadkamermissie wil omdat ze trek in snoepjes heeft
Ik ben benieuwd wanneer ze d'r foto van Bullutjuh zal gaan winnen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Joanie gaf de Stem net even een "stille" hint dat ze een voorraadkamermissie wil omdat ze trek in snoepjes heeft
anders zou hij op drie pootjes lopenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Viel idd wel mee. Seg loopt nog
De Stem is een toppertje!!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:52 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft haar act weer vertoond voor de daily en mag weer slapen. Wat is de Stem toch lief.
Zoals ze minstens een keer per week zegt dat ze op dieet gaat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En een uur geleden klaagde ze nog dat ze te dik is.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Zoals ze minstens een keer per week zegt dat ze op dieet gaat.
Pb lijkt op Djoon. Ze verzint ze waar je bij zit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik denk dat ze Bulletje een week in het huis mag hebben..quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ze d'r foto van Bullutjuh zal gaan winnen.
Van PB snoepjes val je afquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan lekker ruzie met die andere hond...joepiequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Bulletje een week in het huis mag hebben..
Zou echt toppie zijn!!!!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan lekker ruzie met die andere hond...joepie
Maar ik hoorde ook dat ze snoepjes wilde...quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pb lijkt op Djoon. Ze verzint ze waar je bij zit.
Het lijkt wel of ze 'm aan het villen isquote:
Ja laat die Segredo ook maar eens zijn hondebrokken verdienen daar.quote:
Granaatappelpitjes. Goed voor de lijn en nog lekker ook!quote:
Maar toch telkens vanalles met veel mayonaise eet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Zoals ze minstens een keer per week zegt dat ze op dieet gaat.
Ja, ze hoopte op een voorraadkastmissie zei zequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ik hoorde ook dat ze snoepjes wilde...
Wat wordt dat beestje mishandeld. Niet normaal ..quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:58 schreef MargrietV het volgende:
Segrootje is een waanzinnig lieve poubelletje lol
Zal mamajo blij mee zijn daar mocht ze nooit geen mayonaise vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar toch telkens vanalles met veel mayonaise eet.
Ja, beduidend beter dan in het tot een goed einde brengen van missies en geheimen raden.quote:
Ik geloof niet dat ze wat tegen pannenkoeken heeftquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef MargrietV het volgende:
Ja Joanna wil de voorraadkastmissie omdat ze het pannekoekenmeel wil verduisteremanen.
Whehehehequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, beduidend beter dan in het tot een goed einde brengen van missies en geheimen raden.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze wat tegen pannenkoeken heeft
Als ik meedoen aan zoiets zou ik ook liegen over dingen die ik vies vindt, omdat je eigenlijk al weet dat het langskomt
Geen SL voor opnames, dus het zal wel iets zijn dat niet voor het publiek bestemd is. Ik denk dat ze het weekscript te horen krijgt.quote:
ze zaten haar te pesten vanmiddag dat ze dat zouden meenemen als eerste als ze in de voorraadkast mochten, Ze protesteerde anders hevig ertegen,quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze wat tegen pannenkoeken heeft
Als ik meedoen aan zoiets zou ik ook liegen over dingen die ik vies vindt, omdat je eigenlijk al weet dat het langskomt
Pannenkoek kom op zegquote:
ja dat bedoelt hij juist.....iets kiezen wat je helemaal niet vies vind als je iets vies moet kiezen...quote:
Acteren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze zaten haar te pesten vanmiddag dat ze dat zouden meenemen als eerste als ze in de voorraadkast mochten, Ze protesteerde anders hevig ertegen,
Omgquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:03 schreef Stranger1977 het volgende:
En nu pas snappen hoe dat kudt beest heet![]()
tuurlijk,toppie voor een beest met een infokte platte neus,in een warm vochtig huis met cam geluiden plus die vliegstress,al zal de stress wel meevallen met zo een baas als barbiejunkiequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Bulletje een week in het huis mag hebben..
Zou echt toppie zijn!!!!
Ohhh dat is wel weer slimquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:03 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat bedoelt hij juist.....iets kiezen wat je helemaal niet vies vind als je iets vies moet kiezen...
Omdat de mieren niet voor de camera's vliegenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:05 schreef beequeen het volgende:
Echt, die Djoon.![]()
Ze kunnen beter iets die aan de vliegen. Nog geen mier gezien.
Kreeg ze mee als excuus, er is natuurlijk over heel andere dingen gebabbeld.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:05 schreef beequeen het volgende:
Echt, die Djoon.![]()
Ze kunnen beter iets die aan de vliegen. Nog geen mier gezien.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tuurlijk,toppie voor een beest met een infokte platte neus,in een warm vochtig huis met cam geluiden plus die vliegstress,al zal de stress wel meevallen met zo een baas als barbiejunkie
datquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kreeg ze mee als excuus, er is natuurlijk over heel andere dingen gebabbeld.
Raar mens is zequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar poffertjes lust ze wel hoor!![]()
En blokjes kaas niet maar reepjes wel!![]()
![]()
![]()
Hoezo leuk?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
Heeft Mo nou zo'n leuk kort belerojasje van Lau geleend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |