het ging over de manier...quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet wist
Ah oké, maar ik weet nu tenminste wie Ben Saunders isquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ah oké, maar ik weet nu tenminste wie Ben Saunders is
Omdat..... het kan!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:51 schreef Stability het volgende:
waarom 2 streams met slapende aanstelleritus doos?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
BREAKING NEWS!!!!!
Laura heeft een ongeluk gehad...
Motoragent knalt tegen lantaarnpaal
BREAKING NEWS!!!!!
BREAKING NEWS!!!!!
BREAKING NEWS!!!!!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
Waarom doet Jo zo fucking irritant? En ze loopt waanzinnig te sloffen op dr miljonairsschoenen
k wil niet lachenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
BREAKING NEWS!!!!!
die noddy is al weer weg hoor.....topicgeilertjequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:52 schreef trollie67 het volgende:
Noddy,thx voor het openen,ik zit met blackberry op internet
BREAKING NEWS!!!!!
Zit die óók in SST?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij wist niet wie Ben was?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heeft ze 24/7.quote:
aandacht op eisenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:54 schreef Candyfreak het volgende:
Wat is Jo toch allemaal aan het doen
Aandacht trekken en vervelend doen. Net een klein kind.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:54 schreef Candyfreak het volgende:
Wat is Jo toch allemaal aan het doen
Idd, 3 maanden lang.quote:
quote:
ook datquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
te makkelijk, de stem trekt haar voor
voor mensen die geen eigenwaarde kennen wel he...quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:58 schreef beequeen het volgende:
En nu weer gebek met Flip. Kusjes zijn een primaire levensbehoefte.
En zo leuk kinderlijk op rijm...quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:57 schreef Candyfreak het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/1698/Videodagboek+Joanna+week+10
Ze leest gewoon iets van een blaadje.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:01 schreef knagsje het volgende:
ik ga nog maar ff lekker op de racefiets zitten,,,..laterssssssss
Laterquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:01 schreef knagsje het volgende:
fietse!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:01 schreef knagsje het volgende:
Dat zegt ze zo vaak, in de hoop dat anderen zeggen dat ze het wel heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
Bespeur ik daar iets van zelfkennis bij Jo ? "Ik heb geen humor"...
Random art!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:03 schreef MaryMouse het volgende:
mooi he dat spoor van druppels[ afbeelding ]
Oh ja tuurlijk. Mevrouw wenst tegengesproken en bevestigd te wordenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zegt ze zo vaak, in de hoop dat anderen zeggen dat ze het wel heeft.
een glasquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat ging er nu spontaan kapot bij de 3 musketiers?
Yep.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk. Mevrouw wenst tegengesproken en bevestigd te worden
quote:
Ah, tnx!quote:
smakelijk !quote:
MUCHOSquote:
Vind ik geen straf op dit moment. Tenenkrommend toneelstuk, wat we volgende week 5 dagen voorgeschoteld krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:10 schreef Diamonds28 het volgende:
en dan gebeurd er een beetje iets in huis en dan krijgenn we SL
quote:
met als cliffhanger : Jo en SHaron hebben ruzie !quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik geen straf op dit moment. Tenenkrommend toneelstuk, wat we volgende week 5 dagen voorgeschoteld krijgen.
Yepquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:11 schreef Capaja het volgende:
[..]
met als cliffhanger : Jo en SHaron hebben ruzie !
Ja, nu komen de acteertalenten van Djoon naar voren. Jammer dat het zo'n slechte actrice is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:10 schreef Day het volgende:
Oh, ze spotten bruikbare beelden voor de daily, sl!
Even mezelf qouten flip mocht onder geen beding dus aan haar haar zitten netquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:00 schreef Ytsmi het volgende:
Ze heeft volgens mij een oortje in en krijgt opdrachten watze moet doen let maar ids op hoe ze aan haar haar zit![]()
Ze duwt iedere keer iets goed in haar oor
viel me ook op jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:14 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Even mezelf qouten flip mocht onder geen beding dus aan haar haar zitten net
Dat zouden ze tegen háár moet zeggen, ze zit er constant aan te klooienquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:14 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg triest zijn. Maar ja.......quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:14 schreef Ytsmi het volgende:
Je kunt al wat slijtageplekjes spotten hoor, Phil ergert zich steeds vaker aan haar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:14 schreef bollokus het volgende:
vind het wel knap van flip om het met Jo uit te houden ...... pfff ik zou het niet kunnen!
hebben jullie me bericht wel gelezen ze heeft dus duidelijk een missiequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg triest zijn. Maar ja.......
Are you sure?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt al wat slijtageplekjes spotten hoor, Phil ergert zich steeds vaker aan haar.
ik welquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:16 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
hebben jullie me bericht wel gelezen ze heet dus duidelijk een missie
Ja gelezen, zal ff opletten!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:16 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
hebben jullie me bericht wel gelezen ze heeft dus duidelijk een missie
Ja, heb het idee van wel, en Phil trekt steeds meer naar Mo, en dat is natuurlijk helemaal tegen het zere been van Jo.quote:
Ja hoor, maar ik geloof helemaal niks meer. Gek hè?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:16 schreef Ytsmi het volgende:
hebben jullie me bericht wel gelezen ze heeft dus duidelijk een missie
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Mja, dat plots de slaapkamer binnenvallen en vragen 'gaat het over mij' was werkelijk
Poeh, wil je de complete lijst?quote:
neuh doe maar nie niequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Poeh, wil je de complete lijst?
Klopt, ik hoorde het net ook. Maar jij had het al veel eerder door.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:21 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
ja zeker weten ze zegt ook steeds wat erg dit in haarzelf
Oortje in waar ze opdrachten door krijgt.quote:
en meteen eracter aan O wat erg ditquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:23 schreef StephanL het volgende:
Joanna tegen Karim: Ik vind jou ook stom. Missie
antwoord karim... tja we kunnen niet allemaal leuk zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:23 schreef StephanL het volgende:
Joanna tegen Karim: Ik vind jou ook stom.
Missie
ja ik zag haar duwequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Klopt, ik hoorde het net ook. Maar jij had het al veel eerder door.
quote:Geschikt voor: Semi-acteur, Model,, Presentator
Geboortedatum: 8 januari 1987
Afkomst:
Opleiding: Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
Salsa dans - Salsa Ventura Den haag(2005-heden)
Spellessen - SKVR Rotterdam(2005)
TV presentatie I - TV College Hilversum(2005)
TV presentatie II - TV College Hilversum(2006)
Spellessen - Woeste Dijen Amsterdam(2006)
Camera acteren - RJB studio(2007)
Erg hè? Welk een verbeelding.quote:
je steekt nogal een hoop deteciefwerk in iemand die je zo haat,net als kijken om acht uur morgensquote:
Van de Djoon show.quote:
Thuis in de slaapkamer graag, zónder camera's!quote:
MOet ze mo nadoenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:29 schreef bollokus het volgende:
jo, moet denk ik steeds van stemming veranderen of zo
In de week van de veranderingquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:29 schreef bollokus het volgende:
jo, moet denk ik steeds van stemming veranderen of zo
Dit is gewoon bekend hoor en dit is COS niet COU.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:28 schreef trollie67 het volgende:
je steekt nogal een hoop deteciefwerk in iemand die je zo haat,net als kijken om acht uur morgens
naar een stream waar een hond blaft
en waar baalt mo niet van dan ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is gewoon bekend hoor en dit is COS niet COU.
OnTopic: Mo baalt dus ook van Djoon en haar acteerprestaties.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:34 schreef sjampoeh het volgende:
staat op hyves van sst ??
![]()
[ afbeelding ]
dat zal anders om net zo zijn,ze gunnen elkaar het daglicht in de ogen nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:34 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Holy Moses!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:34 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
alleen maar meer bevestiging dat ze een oortje in heeftquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:36 schreef StephanL het volgende:
Joanna: Kut, riem zit los.
Nuttige informatie?
ja is van haar zender en oortje denk ik hahahahahquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:36 schreef StephanL het volgende:
Joanna: Kut, riem zit los.
Nuttige informatie?
Ja daar lijkt het wel op ja.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:36 schreef Capaja het volgende:
[..]
alleen maar meer bevestiging dat ze een oortje in heeft
Uitzendmateriaal nodig.quote:
Dat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
die zou het niet zo opvallend en achterlijk doen als joquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:40 schreef Ytsmi het volgende:
en wat nou als het gerard had geweest dan had het vast meesterlijk worden gevonden
zag eruit als een cameraquote:
nou denk dat dat juist moetquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die zou het niet zo opvallend en achterlijk doen als jo
ja met een man erin???? zwart witquote:
Inkijkje bij de regie.quote:
dat was volgens mij flip stream 1 volgens mijquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:42 schreef Stability het volgende:
[..]
ja met een man erin???? zwart wit
la maar alles wat Jo doet is iiritant hier volgens de meestequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die zou het niet zo opvallend en achterlijk doen als jo
dat is ook zoquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:42 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
la maar alles wat Jo doet is iiritant hier volgens de meeste
nee bij mij op stream3 flip keek onder die vissenbank, en toen zag ik in een flits een camera met een mannenhoofd erinquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:42 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat was volgens mij flip stream 1 volgens mij
ik niet hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:42 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
la maar alles wat Jo doet is iiritant hier volgens de meeste
Hij zal in ieder geval wel via hetzelfde castingbureau geselecteerd zijn als de SST-kandidatenquote:
Y thanksquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:45 schreef MargrietV het volgende:
Gaat lekker aan de pinot gris uit de Elzas. Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y tast toe!
ja vind ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:45 schreef Capaja het volgende:
heel de dag klagen we dat er niks te doen is
en nu klagen dat Jo raar doet
kom op
zie er de humor van in
Straatmadelief gaat graag uit wandelen! Ze is je dankbaar!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik was net met straatmadelief buiten en toen, ja weet niet.
Ik vind het wel grappig, hoor. Heb alleen het idee dat het niet helemaal vlotjes verloopt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:40 schreef Ytsmi het volgende:
en wat nou als het gerard had geweest dan had het vast meesterlijk worden gevonden
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:45 schreef Capaja het volgende:
heel de dag klagen we dat er niks te doen is
en nu klagen dat Jo raar doet
kom op
zie er de humor van in
het is waarschijnlijk niet : irriteer iedereen, maar ze krijgt opdracht voor opdracht via een oortje binnenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, hoor. Heb alleen het idee dat het niet helemaal vlotjes verloopt.
Ze krijgt natuurlijk ook de meest idiote opdrachtenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, hoor. Heb alleen het idee dat het niet helemaal vlotjes verloopt.
volgens mij is het een warrig script en iedereen heeft het door!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef Day het volgende:
[..]
Er is een topic over het huis.quote:
huub huub barbatruuc ????quote:
wilde als missie voor beppie 48 uur duke tape op die snater van haar, lekker rustigquote:
Neequote:
Lekkere druif is dat!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:45 schreef MargrietV het volgende:
Gaat lekker aan de pinot gris uit de Elzas. Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y tast toe!
Ja een van mijn favo witte wijnen! Maakt een zonnige dag nog zonniger.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:48 schreef MichielDeMuyter het volgende:
[..]
Lekkere druif is dat!
MuchoTeringIkweeniehoorFakking2000.000%IkZweerUt!!
dankje flash !quote:
Proost!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja een van mijn favo witte wijnen! Maakt een zonnige dag nog zonniger.
niet zo gek gaan doen hoor, dit duurt maar even is een vlaag van bewondering, of was het verwondering.............straks roept Beppie hem weer tot de orde en dan krijgen we weer Flip de Sukkel te zienquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:50 schreef Day het volgende:
Ik krijg steeds meer bewondering vooe flip.
en die Dennis, dat die het 3,5 jaar heeft volgehouden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:50 schreef Day het volgende:
Ik krijg steeds meer bewondering vooe flip.
als dennis echt bestaat, ben al weken aan het twijfelen geloof geen fuck over en van een hele dennisquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en die Dennis, dat die het 3,5 jaar heeft volgehouden.
Daarom heb ik al een paar keer gezegd, ze wil Sharon 5k lichter maken.quote:
dat doet ze expres...ze zei eerst dat sharon niet met volle mond mocht praten,dat ze dat vies vond...en nu liet ze ff zien hoe vies het isquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:52 schreef StephanL het volgende:
Zie haar met mond vol prate/schreeuwen
'quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat.
En wat die missie van Jo betreft, als ze de opdracht heeft gekregen om én de bewoners én de kijkers te irriteren, dan lukt dat prima
mee eensquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als dennis echt bestaat, ben al weken aan het twijfelen geloof geen fuck over en van een hele dennis
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef afca_oc het volgende:
Papegaai
23 april om 19.40
"Joanna is de domste vrouw van het huis"
Gerard zit rustig te lezen wanneer Joanna ineens bij hem komt zitten. Ze vraagt hem welk boek hij leest. Gerard antwoord: "Rechteloos" Joanna herhaalt zijn antwoord. Gerard heeft door dat ze alles gaat herhalen en zegt: "Joanna is de domste vrouw van het huis." Standvastig als de blondine is, herhaalt ze ook dit. Ze geeft tussendoor nog wel even aan dat ze het niet aardig vindt dat Gerard zoiets zegt.
Gerard![]()
Die bestaat wel hoor, maar was al klaar met Djoon voordat ze het huis inging. MamaDjoon heeft het goed geregisseerd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:53 schreef Toverheks het volgende:
als dennis echt bestaat, ben al weken aan het twijfelen geloof geen fuck over en van een hele dennis
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef afca_oc het volgende:
Papegaai
23 april om 19.40
"Joanna is de domste vrouw van het huis"
Gerard zit rustig te lezen wanneer Joanna ineens bij hem komt zitten. Ze vraagt hem welk boek hij leest. Gerard antwoord: "Rechteloos" Joanna herhaalt zijn antwoord. Gerard heeft door dat ze alles gaat herhalen en zegt: "Joanna is de domste vrouw van het huis." Standvastig als de blondine is, herhaalt ze ook dit. Ze geeft tussendoor nog wel even aan dat ze het niet aardig vindt dat Gerard zoiets zegt.
Gerard![]()
respect voor een vent die het niet zelf uit durft te maken ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die bestaal wel hoor, maar was al klaar met Djoon voordat ze het huis inging. MamaDjoon heeft het goed geregisseerd.
Ja vanaf dag 1quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:56 schreef markna het volgende:
hehe eindelijk word jo genegeerd lol hadden ze eerder moeten doen
NU je het zegt, hij klikt wel alsof ie perongeluk de as uit de tas opgerookt heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:57 schreef trollie67 het volgende:
Ik heb wel het rare idee,dat die dandy,die sinds twee dage hier post,met die alpha romeo,dat dit dennis is
Zoiets zeg je toch nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:58 schreef StephanL het volgende:
Monique: Volgens mij moet jij je een keer laten douwen. Was tegen Joanna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |