MUCHOSquote:
Vind ik geen straf op dit moment. Tenenkrommend toneelstuk, wat we volgende week 5 dagen voorgeschoteld krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:10 schreef Diamonds28 het volgende:
en dan gebeurd er een beetje iets in huis en dan krijgenn we SL
quote:
met als cliffhanger : Jo en SHaron hebben ruzie !quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik geen straf op dit moment. Tenenkrommend toneelstuk, wat we volgende week 5 dagen voorgeschoteld krijgen.
Yepquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:11 schreef Capaja het volgende:
[..]
met als cliffhanger : Jo en SHaron hebben ruzie !
Ja, nu komen de acteertalenten van Djoon naar voren. Jammer dat het zo'n slechte actrice is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:10 schreef Day het volgende:
Oh, ze spotten bruikbare beelden voor de daily, sl!
Even mezelf qouten flip mocht onder geen beding dus aan haar haar zitten netquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:00 schreef Ytsmi het volgende:
Ze heeft volgens mij een oortje in en krijgt opdrachten watze moet doen let maar ids op hoe ze aan haar haar zit![]()
Ze duwt iedere keer iets goed in haar oor
viel me ook op jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:14 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Even mezelf qouten flip mocht onder geen beding dus aan haar haar zitten net
Dat zouden ze tegen háár moet zeggen, ze zit er constant aan te klooienquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:14 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg triest zijn. Maar ja.......quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:14 schreef Ytsmi het volgende:
Je kunt al wat slijtageplekjes spotten hoor, Phil ergert zich steeds vaker aan haar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:14 schreef bollokus het volgende:
vind het wel knap van flip om het met Jo uit te houden ...... pfff ik zou het niet kunnen!
hebben jullie me bericht wel gelezen ze heeft dus duidelijk een missiequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg triest zijn. Maar ja.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |