Nee, dat weet ik nog wel hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent het zwemmen alweer vergeten?
Nee? Die slaat onschuldige Fok!-maagden op het achterhoofd met een knuppel, om ze daarna naar zijn grot te slepen waar ze keihard worden genomen? De vuige romaticusquote:
Was het niet andersom? Het heeft, dacht ik, met het cacaogehalte te maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:35 schreef Samzz het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat melkchocolade eerder smelt dan puur?
Maar het is te warm om te kokenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ga heul geen friet eten, het is zaterdag avond, dan wil ik best nog wel een uurtje in de keuken staan.
Maak iets met lamsvlees. Zo lekker vind ik dat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ga heul geen friet eten, het is zaterdag avond, dan wil ik best nog wel een uurtje in de keuken staan.
Hij voert ze dronken en doet vervolgens niksquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee? Die slaat onschuldige Fok!-maagden op het achterhoofd met een knuppel, om ze daarna naar zijn grot te slepen waar ze keihard worden genomen? De vuige romaticus
Japans eten is heerlijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren voor 't eerst in een Japans restaurant gegeten. Beviel goed
Mijn Merci repen vinden van niet...quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Was het niet andersom? Het heeft, dacht ik, met het cacaogehalte te maken.
Dan heeft het waarschijnlijk niks met elkaar te maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
Als dat zo zou zijn, zou ik toch behoorlijk slim zijn
Hmmmm....dat klinkt als een beetje jammer...quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij voert ze dronken en doet vervolgens niks
Ik ben niet zo dol op Oosters. Maar dit was lekker, noodles met sojasaus en verschillende soorten paddestoelen en groentequote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft het waarschijnlijk niks met elkaar te maken.
Jijquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft het waarschijnlijk niks met elkaar te maken.
Te warm om te kokenquote:
Dat is wel een idee, de slager hier heeft heerlijke lamskoteletjes.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Maak iets met lamsvlees. Zo lekker vind ik dat.
Al lang gebeurdquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou hup, saneren die troep dan.
Zo'n grillplaat of aan de sushi's en sashimi's?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren voor 't eerst in een Japans restaurant gegeten. Beviel goed
Sushiquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n grillplaat of aan de sushi's en sashimi's?
Even verder lezen, schatquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n grillplaat of aan de sushi's en sashimi's?
Ik grijp alles aan als excuus om maar niet te hoeven kokenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Te warm om te kokennerd!
[..]
Dat is wel een idee, de slager hier heeft heerlijke lamskoteletjes.
Wat vinden je tieten ervan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij
Oh crap, dat kan ook een belediging zijn
Maar snackbar Europoint doen we niet meer hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik grijp alles aan als excuus om maar niet te hoeven koken
FEIT!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar snackbar Europoint doen we niet meer hoor.
Ik ben te visueel ingesteld voor dit soort natuurgeweld, Huppelquote:
Heb je een date vanavond?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stijve tepels. Wat zou dat betekenen?
Iets met gedeelde smart schatquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben te visueel ingesteld voor dit soort natuurgeweld, Huppel
Ik zag 't al ja. Paddestoelen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even verder lezen, schat
En ik doe niet aan sushi en sashimi
Woeps, sorry.quote:
quote:This beer is a blend of BrewDogs Hardcore IPA and Mikkellers I Beat You (2 of my favourite beers). After the blending, the beer was then dry hopped a further twice. Making I Hardcore You a beer which has been dry hopped four times, or maybe even six times. We kinda lost count.
Ik ben daar echt dol opquote:
Dat ik je opwind. Maar dat is geen nieuws.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stijve tepels. Wat zou dat betekenen?
Who, flink bitter dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:43 schreef Watertornado het volgende:
Samzz: ik heb hier een I Hardcore You liggen![]()
[..]
Ik ook nietquote:
Volgende keer halen we spaghetti bij Sardegnaquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Woeps, sorry.
Heb je nog wat kwaliteitsvreethokken in dat stadsdeel van je?
Dat is inderdaad geen nieuws. Maar ik bedoel meer wat dat zou kunnen betekenen in relatie tot je opmerking van net.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik je opwind. Maar dat is geen nieuws.
Heb jij een ceedeespeler in je autoradio?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Volgende keer halen we spaghetti bij Sardegna
Wie is barbie?quote:
Ja en usb aansluitingquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij een ceedeespeler in je autoradio?
Ik bezorg hem leuke walvis MI'squote:
Barbussequote:
Kom maar op met die MIquote:
quote:
Nu wil ik 'm ook zienquote:
Ik zou het op Knetter ook wel kunnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nog niet. Is voor vanavond.quote:
Ik heb ze geen van allen geproefdquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Is voor vanavond.Heb ook een Tulpenbok gescoord van Klein Duimpje en ook nog een Lente Hop van De Molen uiteraard.
Wacht. Die laatste had jij nog niet geproefd hè? Heb jij uberhaupt wel een keer BrewDog geproefd?
Blijkbaar doen complimentjes het goed.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen nieuws. Maar ik bedoel meer wat dat zou kunnen betekenen in relatie tot je opmerking van net.
Ik denk namelijk dat het gewoon een complimentje wasStiekem.
Ik stuur hem zo ff door naar jou.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Nu wil ik 'm ook zienKutnieuwsgierigheid
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou het op Knetter ook wel kunnenVoor het vaderland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk doen complimentjes het goedquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar doen complimentjes het goed.Ga ik onthouden.
[..]
Ik zou het op Knetter ook wel kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
[..]
Ik zou het op Knetter ook wel kunnenHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik mute die altijd. Vind 'm erg naar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stuur hem zo ff door naar jou.
http://kiwi6.com/file/6uts23093x
Wat dat is? Dat is een liedje wat vaak op radio onzin wordt gedraaid een remix met een kreun erdoor van een zekere user
Ik ben er heilig van overtuigd dat ze ten tijde van die kreun ook daadwerkelijk met dr hand of een toy of beiden in haar flamoes zatquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mute die altijd. Vind 'm erg naar.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat ze ten tijde van die kreun ook daadwerkelijk met dr hand of een toy of beiden in haar flamoes zat
HUPPELquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat ze ten tijde van die kreun ook daadwerkelijk met dr hand of een toy of beiden in haar flamoes zat
Geil.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he? Ze heeft er zin inquote:
Wie is het?quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[r/img] Op zaterdag 23 april 2011 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Knetterkrankjorumquote:
Sorryquote:
Ah, die postte hier gister al wat rond.quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, die postte hier gister al wat rond.
Too late. The damage is done. All that is left for us is to bury our slaughtered innocencequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb wel heel subtiel het onderwerp veranderd
Ik HAD hongerquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens wat ga eten... M'n maag rommelt
idemquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit naar radio onzin geluisterd. Zo te lezen ga ik dat zo houden.
Is ze op jacht?quote:
Hihiquote:
Always!quote:
Wat lief.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idem
Met ventje op schoot nog ff thomas aan het kijken
Pardon?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idem
Hoe oud is je ventje?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idem
Lelijk wil ik het niet eens noemen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ze is dus lelijk? Goed om te weten.
net 4quote:
Dik en geen uitstraling = lelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lelijk wil ik het niet eens noemen.
Ze is nogal fors en heeft geen uitstraling ook. Daarnast een echte boerin inc drents accent
Bankmeneerquote:
Zonnig en warmquote:
Ik neem even tijd. Heb alleen m'n ouders nog maar gezien, maar dat was al geen feestquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi YukiNu tijd voor jezelf na de familiedingen?
lomperikjequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:06 schreef L-E het volgende:
Ik heb net zo hard mijn hoofd gestoten dat ik haast moest huilen. Dat gebeurde voor het laatst toen ik twaalf was.
Awwquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:06 schreef L-E het volgende:
Ik heb net zo hard mijn hoofd gestoten dat ik haast moest huilen. Dat gebeurde voor het laatst toen ik twaalf was.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:06 schreef L-E het volgende:
Jamaarwehebbenjenodiginpurmerendquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:05 schreef L-E het volgende:
Ik ben nu in een lieflijk dorpje waar het ook zonnig is Yuki. En zo rustig dat ik hier kan hangen.
SORRY!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:07 schreef Barbusse het volgende:
Nee, ik heb niet mijn collega opgegeten
Hey!quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
oe, het foute feest is weer vanavond.. hmmmm. shall i?
Het deed echt pijn hoorquote:
Hoe is het nu?quote:
Ik niet. Ik zit in Purmerend.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gister al te hard wezen bier drinken en wie gaat er mee?
Ik moet tot 22:00 werkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Matig?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Matig.
Met jou? Al in je nieuwe huisje getrokken?
Portemonnee vergeten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:12 schreef CherryLips het volgende:
geshopt zonder iets te kopen, ik ben sterkal heb ik wel hele leuke slippers gezien die ook nog eens heerlijk zaten dus misschien dat ik van de week nog terugga
Ik ga het goed maken met je schatquote:
Nee, een vriendin die m'n geweten speelde. Ik moest het ook bij haar doen maar ben een beetje gefaald.quote:
Ik kan wel een feestje gebruiken. Maar, werken tot 23.15 en ik ben moe en lelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Fijne dag voor jou, die maandagquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Matig?Maar de zon schijnt!
Ik ben maandag verhuisd. Ben er superblij mee
Ze vroeg naar de manager, omdat de kipnuggets ontbraken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Fijne dag voor jou, die maandag
Ja, de zon is heerlijk. Een moeder die kinderachtig moet doen over bittergarnituur kan mijn dag echter wel verzieken.
dat je lelijk bent is nog wel doorheen te kijkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan wel een feestje gebruiken. Maar, werken tot 23.15 en ik ben moe en lelijk.
Dat zou fijn zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga het goed maken met je schat
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan wel een feestje gebruiken. Maar, werken tot 23.15 en ik ben moe en lelijk.
De bitterballen waren niet rond genoeg?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, de zon is heerlijk. Een moeder die kinderachtig moet doen over bittergarnituur kan mijn dag echter wel verzieken.
Die hadden ze nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had ze compleet roze verwacht. Je stelt teleur.
Over bittergarnituur?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn werkgever. En dat andere vind ik. Ik voel de vermoeidheid, en ik heb ogen. Daarmee kijk ik in spiegels. Vandaag is niet mijn beste dag.quote:
Gelukkig dan maarquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn werkgever. En dat andere vind ik. Ik voel de vermoeidheid, en ik heb ogen. Daarmee kijk ik in spiegels. Vandaag is niet mijn beste dag.
Dat is prima, ik ben vaak genoeg wel mooi.
+1quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit naar radio onzin geluisterd. Zo te lezen ga ik dat zo houden.
Weet je heel stiekem is het soms best wel leuk. Er zijn een paar dj's die gewoon bagger zijn maar over het algemeen is het wel gezelligquote:
Het is niet waarquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:19 schreef L-E het volgende:
Voor de geïnteresseerden (): ik heb de Clinique All About Eyes-concealer gekocht vandaag.
Jij vind het niet heel stiekem leuk, je vindt het gewoon leukquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je heel stiekem is het soms best wel leuk. Er zijn een paar dj's die gewoon bagger zijn maar over het algemeen is het wel gezellig
en nu heeft peuter komende week geen eten meer?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:19 schreef L-E het volgende:
Voor de geïnteresseerden (): ik heb de Clinique All About Eyes-concealer gekocht vandaag.
Alleen de naam trekt me al niet en de meeste mensen die zich er mee bezig houden ook niet. Vroeger had je Fok!Radio, dat was wel leuk, kwam ik ook nog wel eens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je heel stiekem is het soms best wel leuk. Er zijn een paar dj's die gewoon bagger zijn maar over het algemeen is het wel gezellig
M'n moeder wilde iets zoets, m'n vader en ik bittergarnituur (want: wijn).quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ze vroeg naar de manager, omdat de kipnuggets ontbraken?
Dat zou ik nooit doen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en nu heeft peuter komende week geen eten meer?
. . . zucht . . .quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n moeder wilde iets zoets, m'n vader en ik bittergarnituur (want: wijn).
"zit er vis in?"
- ja, er zitten gamba's in
"dan hoef ik niet"
pa: wil je iets anders dan
"nee, nee. ik hoef niet meer."
Later:
"Ja, bitterballen had ik wel lekker gevonden."![]()
![]()
Ik luister vaak zat niet hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:20 schreef STING het volgende:
[..]
Jij vind het niet heel stiekem leuk, je vindt het gewoon leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |