Fijne dag voor jou, die maandagquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Matig?Maar de zon schijnt!
Ik ben maandag verhuisd. Ben er superblij mee
Ze vroeg naar de manager, omdat de kipnuggets ontbraken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Fijne dag voor jou, die maandag
Ja, de zon is heerlijk. Een moeder die kinderachtig moet doen over bittergarnituur kan mijn dag echter wel verzieken.
dat je lelijk bent is nog wel doorheen te kijkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan wel een feestje gebruiken. Maar, werken tot 23.15 en ik ben moe en lelijk.
Dat zou fijn zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga het goed maken met je schat
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan wel een feestje gebruiken. Maar, werken tot 23.15 en ik ben moe en lelijk.
De bitterballen waren niet rond genoeg?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, de zon is heerlijk. Een moeder die kinderachtig moet doen over bittergarnituur kan mijn dag echter wel verzieken.
Die hadden ze nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had ze compleet roze verwacht. Je stelt teleur.
Over bittergarnituur?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn werkgever. En dat andere vind ik. Ik voel de vermoeidheid, en ik heb ogen. Daarmee kijk ik in spiegels. Vandaag is niet mijn beste dag.quote:
Gelukkig dan maarquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn werkgever. En dat andere vind ik. Ik voel de vermoeidheid, en ik heb ogen. Daarmee kijk ik in spiegels. Vandaag is niet mijn beste dag.
Dat is prima, ik ben vaak genoeg wel mooi.
+1quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit naar radio onzin geluisterd. Zo te lezen ga ik dat zo houden.
Weet je heel stiekem is het soms best wel leuk. Er zijn een paar dj's die gewoon bagger zijn maar over het algemeen is het wel gezelligquote:
Het is niet waarquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:19 schreef L-E het volgende:
Voor de geïnteresseerden (): ik heb de Clinique All About Eyes-concealer gekocht vandaag.
Jij vind het niet heel stiekem leuk, je vindt het gewoon leukquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je heel stiekem is het soms best wel leuk. Er zijn een paar dj's die gewoon bagger zijn maar over het algemeen is het wel gezellig
en nu heeft peuter komende week geen eten meer?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:19 schreef L-E het volgende:
Voor de geïnteresseerden (): ik heb de Clinique All About Eyes-concealer gekocht vandaag.
Alleen de naam trekt me al niet en de meeste mensen die zich er mee bezig houden ook niet. Vroeger had je Fok!Radio, dat was wel leuk, kwam ik ook nog wel eens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je heel stiekem is het soms best wel leuk. Er zijn een paar dj's die gewoon bagger zijn maar over het algemeen is het wel gezellig
M'n moeder wilde iets zoets, m'n vader en ik bittergarnituur (want: wijn).quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ze vroeg naar de manager, omdat de kipnuggets ontbraken?
Dat zou ik nooit doen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en nu heeft peuter komende week geen eten meer?
. . . zucht . . .quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n moeder wilde iets zoets, m'n vader en ik bittergarnituur (want: wijn).
"zit er vis in?"
- ja, er zitten gamba's in
"dan hoef ik niet"
pa: wil je iets anders dan
"nee, nee. ik hoef niet meer."
Later:
"Ja, bitterballen had ik wel lekker gevonden."![]()
![]()
Ik luister vaak zat niet hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:20 schreef STING het volgende:
[..]
Jij vind het niet heel stiekem leuk, je vindt het gewoon leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |