lomperikjequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:06 schreef L-E het volgende:
Ik heb net zo hard mijn hoofd gestoten dat ik haast moest huilen. Dat gebeurde voor het laatst toen ik twaalf was.
Awwquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:06 schreef L-E het volgende:
Ik heb net zo hard mijn hoofd gestoten dat ik haast moest huilen. Dat gebeurde voor het laatst toen ik twaalf was.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:06 schreef L-E het volgende:
Jamaarwehebbenjenodiginpurmerendquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:05 schreef L-E het volgende:
Ik ben nu in een lieflijk dorpje waar het ook zonnig is Yuki. En zo rustig dat ik hier kan hangen.
SORRY!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:07 schreef Barbusse het volgende:
Nee, ik heb niet mijn collega opgegeten
Hey!quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
oe, het foute feest is weer vanavond.. hmmmm. shall i?
Het deed echt pijn hoorquote:
Hoe is het nu?quote:
Ik niet. Ik zit in Purmerend.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gister al te hard wezen bier drinken en wie gaat er mee?
Ik moet tot 22:00 werkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Matig?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Matig.
Met jou? Al in je nieuwe huisje getrokken?
Portemonnee vergeten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:12 schreef CherryLips het volgende:
geshopt zonder iets te kopen, ik ben sterkal heb ik wel hele leuke slippers gezien die ook nog eens heerlijk zaten dus misschien dat ik van de week nog terugga
Ik ga het goed maken met je schatquote:
Nee, een vriendin die m'n geweten speelde. Ik moest het ook bij haar doen maar ben een beetje gefaald.quote:
Ik kan wel een feestje gebruiken. Maar, werken tot 23.15 en ik ben moe en lelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |