Nee, dat weet ik nog wel hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent het zwemmen alweer vergeten?
Nee? Die slaat onschuldige Fok!-maagden op het achterhoofd met een knuppel, om ze daarna naar zijn grot te slepen waar ze keihard worden genomen? De vuige romaticusquote:
Was het niet andersom? Het heeft, dacht ik, met het cacaogehalte te maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:35 schreef Samzz het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat melkchocolade eerder smelt dan puur?
Maar het is te warm om te kokenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ga heul geen friet eten, het is zaterdag avond, dan wil ik best nog wel een uurtje in de keuken staan.
Maak iets met lamsvlees. Zo lekker vind ik dat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ga heul geen friet eten, het is zaterdag avond, dan wil ik best nog wel een uurtje in de keuken staan.
Hij voert ze dronken en doet vervolgens niksquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee? Die slaat onschuldige Fok!-maagden op het achterhoofd met een knuppel, om ze daarna naar zijn grot te slepen waar ze keihard worden genomen? De vuige romaticus
Japans eten is heerlijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren voor 't eerst in een Japans restaurant gegeten. Beviel goed
Mijn Merci repen vinden van niet...quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Was het niet andersom? Het heeft, dacht ik, met het cacaogehalte te maken.
Dan heeft het waarschijnlijk niks met elkaar te maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
Als dat zo zou zijn, zou ik toch behoorlijk slim zijn
Hmmmm....dat klinkt als een beetje jammer...quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij voert ze dronken en doet vervolgens niks
Ik ben niet zo dol op Oosters. Maar dit was lekker, noodles met sojasaus en verschillende soorten paddestoelen en groentequote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft het waarschijnlijk niks met elkaar te maken.
Jijquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft het waarschijnlijk niks met elkaar te maken.
Te warm om te kokenquote:
Dat is wel een idee, de slager hier heeft heerlijke lamskoteletjes.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Maak iets met lamsvlees. Zo lekker vind ik dat.
Al lang gebeurdquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou hup, saneren die troep dan.
Zo'n grillplaat of aan de sushi's en sashimi's?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren voor 't eerst in een Japans restaurant gegeten. Beviel goed
Sushiquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n grillplaat of aan de sushi's en sashimi's?
Even verder lezen, schatquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n grillplaat of aan de sushi's en sashimi's?
Ik grijp alles aan als excuus om maar niet te hoeven kokenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Te warm om te kokennerd!
[..]
Dat is wel een idee, de slager hier heeft heerlijke lamskoteletjes.
Wat vinden je tieten ervan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij
Oh crap, dat kan ook een belediging zijn
Maar snackbar Europoint doen we niet meer hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik grijp alles aan als excuus om maar niet te hoeven koken
FEIT!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar snackbar Europoint doen we niet meer hoor.
Ik ben te visueel ingesteld voor dit soort natuurgeweld, Huppelquote:
Heb je een date vanavond?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stijve tepels. Wat zou dat betekenen?
Iets met gedeelde smart schatquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben te visueel ingesteld voor dit soort natuurgeweld, Huppel
Ik zag 't al ja. Paddestoelen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even verder lezen, schat
En ik doe niet aan sushi en sashimi
Woeps, sorry.quote:
quote:This beer is a blend of BrewDogs Hardcore IPA and Mikkellers I Beat You (2 of my favourite beers). After the blending, the beer was then dry hopped a further twice. Making I Hardcore You a beer which has been dry hopped four times, or maybe even six times. We kinda lost count.
Ik ben daar echt dol opquote:
Dat ik je opwind. Maar dat is geen nieuws.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stijve tepels. Wat zou dat betekenen?
Who, flink bitter dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:43 schreef Watertornado het volgende:
Samzz: ik heb hier een I Hardcore You liggen![]()
[..]
Ik ook nietquote:
Volgende keer halen we spaghetti bij Sardegnaquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Woeps, sorry.
Heb je nog wat kwaliteitsvreethokken in dat stadsdeel van je?
Dat is inderdaad geen nieuws. Maar ik bedoel meer wat dat zou kunnen betekenen in relatie tot je opmerking van net.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik je opwind. Maar dat is geen nieuws.
Heb jij een ceedeespeler in je autoradio?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Volgende keer halen we spaghetti bij Sardegna
Wie is barbie?quote:
Ja en usb aansluitingquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij een ceedeespeler in je autoradio?
Ik bezorg hem leuke walvis MI'squote:
Barbussequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |