Nooit meerquote:
Opgelost, slotje.quote:
Niet dromen, dat kun je helemaal niet!quote:
Daaronder moet het ergens zittenquote:
Ja. Google fotoquote:
Het heeft geen smaak manquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef mytec het volgende:
ik vind julia's prima te eten, nu 2x gehad. beter dan die tyfus zooi uit de supermarkt. alle supermarkt rommel eet ik niet. julia's vond ik verassend genoeg wel ok. maar heb liever verse zelfgemaakt of van de italiaan
ik had geen bolognese had iets met spicy tomaat ofzo met monzarella erbij. misschien dat het dan iets meer smaak krijgt :-P?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het heeft geen smaak man. Of het kan aan de bolognese combinatie liggen.
Inderdaad wie eet er nu een kers terwijl een haribokers veel goedkoper is. Je zou toch eens iets gezonds eten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:21 schreef thenxero het volgende:
¤5 voor een bak konijnenvoer
Beter haal je een Dönertje inderdaad
Iets gezonds eten op het station, hou toch opquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad wie eet er nu een kers terwijl een haribokers veel goedkoper is. Je zou toch eens iets gezonds eten.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:28 schreef thenxero het volgende:
[..]
Iets gezonds eten op het station, hou toch op. Op het station koop je fastfood, gezond eten doe je thuis. Dat blijkt maar weer uit de OP.
Niks mis met rumcola toch?quote:
een Burger King, een of ander goor kebabzaakje ding en een broodjeszaak ofzo, das dan station eindhoven. Ik kan me wel betere plekken bedenken om te etenquote:Op zaterdag 23 april 2011 04:41 schreef Mishu het volgende:
Op het station eten is vet relaxed!! Daar zitten alle betere ettentjes op een rijtje.
of gewoon wel in eindhoven wonen en niet op het station eten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 04:54 schreef Mishu het volgende:
In Amsterdam is het chill. Moet je maar niet in Eindhovuhh wonen
true, zolang het niet van het station komtquote:Op zaterdag 23 april 2011 04:57 schreef Mishu het volgende:
Pasta met simpele warme saus is gewoon het einde. Klaar.
wat ben jij opeens alle topics vol aan t baggerenquote:Op zaterdag 23 april 2011 04:59 schreef Phantomesse het volgende:
En vlees en groente, alleen sauce is echt te smaakloos, simpel en Hollands hoor dus ja Julia bakt er niks van. Er hoort smaak enzo in te zitten. Beetje lichtelijk zout cheesy delight enzo.
Pasta met alleen saucePleur dan pannekoeken in de magnetron al je toch geen moeite in je voedsel wilt stoppen.
Idemdito.quote:Op zaterdag 23 april 2011 05:01 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
wat ben jij opeens alle topics vol aan t baggeren
johquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:43 schreef female81 het volgende:
Tijd om hier in Nederland een soort stations-pasta-zaakje te introduceren als ze op station Oberhausen hebben (of hádden, ik ben er een paar jaar geleden voor het laatst geweest), met een menukaart, eten op een bord in plaats van in een kartonnen bakje, een serveerster die het voor je komt brengen, en alles erop en eraan. En het was nog goedkoop ook. Én lekker.
Ik zou er zelf in ieder geval met plezier binnen stappen. Enig struikelblok kan zijn dat het wat langzamer gaat allemaal. Maar iets doet me vermoeden dat de gemiddelde Duitser wat meer van eten geniet dan de gemiddelde Nederlander.
Royal Sadness inderdaad. Maar dat is dat andere stationvoedsel ook. Die ene snackbar, Smullersquote:Op zaterdag 23 april 2011 07:21 schreef SuperwormJim het volgende:
afhaalpasta eten, hoe diep kun je zinken
Ik haal er zelf nooit maar euhj als je moet eten dan moet je eten hequote:Op zaterdag 23 april 2011 10:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Royal Sadness inderdaad. Maar dat is dat andere stationvoedsel ook. Die ene snackbar, Smullers. Het volk wat daar af en toe staat
En toch was iedereen wel nieuwsgierig toen ze nieuw op het station kwamen. En toen bleek het gewoon simpele pasta te zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 00:27 schreef VeX- het volgende:
Het is inderdaad niets speciaals. En je moet nog lang wachten ook.
ambiërenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
. Zijn er hier mensen die dit soort onzin wel kunnen ambiëren?
Het moet appreciëren zijn, waarbij de behoefte om dit te wijzigen niet noodzakelijk was, jij ongelofelijke tokkie. Daarnaast: zo lang voor nodig hebben om de definitie ergens van op te zoeken, faal. En nu terug je hol in.quote:Op maandag 25 april 2011 11:06 schreef Selestha het volgende:
[..]
ambiëren
1) Aanspraak maken op 2) Aspireren 3) Bedoelen 4) Dingen naar 5) Najagen 6) Nastreven 7) Pogen 8) Streven 9) Streven naar
Bron: http://www.encyclo.nl/begrip/ambi%C3%ABren
Gebruik dan geen moeilijke woorden, als je ze niet begrijpt![]()
En ja, die pasta is niet lekker.
Zo lang het je maar kan bekoren, nietwaar.quote:Op maandag 25 april 2011 11:15 schreef mytec het volgende:
nee hoor ik moet altijd sparen voor die dure troep,weken lang.Ik ambieer dus echt zo,n bakje meuk.
viel vandaag wel mee, ze zijn bij doppio in groningen mooier.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:38 schreef Socios het volgende:
Antiklacht: op station Leeuwarden werken er bij Julia's bloedmooie meiden.
Broodje Döner is ook altijd wel te doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef fonsoy het volgende:
Vijf euro is anders nog een normale prijs op het station hoor. Een beetje degelijk burger king menu kost 7 euro (krijg je er wel fris bij). Sinds ik bij de Smullers een loempia heb gegeten die naar kaneel smaakte hoef ik daar ook niet meer heen, en verder is er weinig over.
Of je eet gewoon gezond, ik ben zelf we blij met een gezond alternatief.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef thenxero het volgende:
[..]
Broodje Döner is ook altijd wel te doen
Ik kom er vaker voor cappuccino dan voor pasta tho.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:40 schreef mytec het volgende:
viel vandaag wel mee, ze zijn bij doppio in groningen mooier.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik loop er altijd langs op Groningen CS, ik ben er nog steeds nieuwsgierig naar.
ik neem geen groenvoerquote:
Ik vind dat het ook tijd wordt, de helaasheid is dat je je behoorlijk moet inlikken bij Servex (vastgoeddochter van NS, red.) om een zaakje te kunnen openen. NS prefereert de laatste jaren het eindeloos hengelen naar buitenlandse OV-contracten boven reizigers vervoeren, tot groot genoegen van Bert M. en Melanie S. van H. G.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:43 schreef female81 het volgende:
Tijd om hier in Nederland een soort stations-pasta-zaakje te introduceren als ze op station Oberhausen hebben (of hádden, ik ben er een paar jaar geleden voor het laatst geweest), met een menukaart, eten op een bord in plaats van in een kartonnen bakje, een serveerster die het voor je komt brengen, en alles erop en eraan. En het was nog goedkoop ook. Én lekker.
Ik zou er zelf in ieder geval met plezier binnen stappen. Enig struikelblok kan zijn dat het wat langzamer gaat allemaal. Maar iets doet me vermoeden dat de gemiddelde Duitser wat meer van eten geniet dan de gemiddelde Nederlander.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 04:41 schreef Mishu het volgende:
Op het station eten is vet relaxed!! Daar zitten alle betere ettentjes op een rijtje.
Het is juist heel Hollands om je pastasaus vol te gooien met groente. Beter eet je er gewoon een salade bij. Groente in de pastasausquote:Op zaterdag 23 april 2011 04:59 schreef Phantomesse het volgende:
En vlees en groente, alleen sauce is echt te smaakloos, simpel en Hollands hoor dus ja Julia bakt er niks van. Er hoort smaak enzo in te zitten. Beetje lichtelijk zout cheesy delight enzo.
Pasta met alleen saucePleur dan pannekoeken in de magnetron al je toch geen moeite in je voedsel wilt stoppen.
Eens. Beetje groente ok, maar wij eten in NL pastasaus met pasta ipv pasta met pastasaus.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Het is juist heel Hollands om je pastasaus vol te gooien met groente. Beter eet je er gewoon een salade bij. Groente in de pastasaus
quote:
Schijt in een bakjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wok to walk is echt beter, waarom is NS zo stompzinnig om niet een overeenkomst met deze firma te sluiten.
[ afbeelding ]
Voor iemand die alleen aardappelen (zoals jij) eet wel ja.quote:
rustig aan negert...ik houd heus wel van wokchineesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Voor iemand die alleen aardappelen (zoals jij) eet wel ja.
ziet er inderdaad vrij ranzig uit...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef densha het volgende:
[..]
rustig aan negert...ik houd heus wel van wokchinees
maar dat ziet er gewoon smerig uit...met die bruine vlekken
Ik ben geen ''negert'', maar je hoofd ziet er ook smerig uit. Opmerkelijk zou het niet voor je moeten zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef densha het volgende:
[..]
Goeie comeback!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik ben geen ''negert'', maar je hoofd ziet er ook smerig uit. Opmerkelijk zou het niet voor je moeten zijn.
Densha. En nu terug je hol in.quote:
Ok meneer de negert.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Densha. En nu terug je hol in.
[ afbeelding ]
Geen ''negert'' maar jij wel een lelijkerd.quote:
In Amsterdam is het nog wel gelukkig buiten. Die geur alleen al.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bijna net zo erg als die kebab zaken die je nu bijna op elk station ziet.
Waarom ? nu staat het tuig binnen inplaats van achter het station
Soja/Ketjap, my friend. Echter niet goed door de rijst/mie heen geroerd omdat tijdgeblek. Zonder dat is het gerecht ook echt niet compleet gewoon.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef densha het volgende:
[..]
Zelfde idee als Starbucks, overpricet troep maar mensen kopen het omdat ze denken dat dat hip is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ongelooflijk wat een onsmakelijke rotzooi is het, terwijl heel veel mensen op Amsterdam centraal station, dit soort onzin nuttigt.
Het is op zich ook wel gewoon een goed concept, want je hebt tenminste normaal eten in een bakje, binnen afzienbare tijd en geen kleffe vette hap, en het ziet er ook nog een stuk schoner uit dan de gemiddelde OV toko.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:01 schreef Bunnyfluff het volgende:
Geen idee waar ze vandaan komen, maar sinds een jaar zie ik Julia's in verschillende stationshallen. Zelfs bij een klein station zoals Naarden-Bussum wordt er momenteel een uit de grond gestampt.
Wat een hipstertent. Het lijkt Starbucks well met die prijzen.
Eerst KLB checken voortaanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:22 schreef Regilio_ het volgende:
Kick. Gisteren dit voer, want dat is het, ook geprobeerd @ Utrecht CS. Ik dacht, doe eens gezond ipv Bk and let's give it a try.
Man man man, nog nooit zulke smakeloze rommel gegeten. Toen maar een burgertje gescoord bij de BK aan de overkant en bij die Julia's binnen opgegeten. Uitzicht op jonge hertjes is namelijk wél goed bij die toko! Maar dat is ook het enige.
Of is de koffie wel te pruimen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |