Voor iemand die alleen aardappelen (zoals jij) eet wel ja.quote:
rustig aan negert...ik houd heus wel van wokchineesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Voor iemand die alleen aardappelen (zoals jij) eet wel ja.
ziet er inderdaad vrij ranzig uit...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef densha het volgende:
[..]
rustig aan negert...ik houd heus wel van wokchinees
maar dat ziet er gewoon smerig uit...met die bruine vlekken
Ik ben geen ''negert'', maar je hoofd ziet er ook smerig uit. Opmerkelijk zou het niet voor je moeten zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef densha het volgende:
[..]
Goeie comeback!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik ben geen ''negert'', maar je hoofd ziet er ook smerig uit. Opmerkelijk zou het niet voor je moeten zijn.
Densha. En nu terug je hol in.quote:
Ok meneer de negert.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Densha. En nu terug je hol in.
[ afbeelding ]
Geen ''negert'' maar jij wel een lelijkerd.quote:
In Amsterdam is het nog wel gelukkig buiten. Die geur alleen al.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bijna net zo erg als die kebab zaken die je nu bijna op elk station ziet.
Waarom ? nu staat het tuig binnen inplaats van achter het station
Soja/Ketjap, my friend. Echter niet goed door de rijst/mie heen geroerd omdat tijdgeblek. Zonder dat is het gerecht ook echt niet compleet gewoon.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef densha het volgende:
[..]
Zelfde idee als Starbucks, overpricet troep maar mensen kopen het omdat ze denken dat dat hip is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ongelooflijk wat een onsmakelijke rotzooi is het, terwijl heel veel mensen op Amsterdam centraal station, dit soort onzin nuttigt.
Het is op zich ook wel gewoon een goed concept, want je hebt tenminste normaal eten in een bakje, binnen afzienbare tijd en geen kleffe vette hap, en het ziet er ook nog een stuk schoner uit dan de gemiddelde OV toko.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:01 schreef Bunnyfluff het volgende:
Geen idee waar ze vandaan komen, maar sinds een jaar zie ik Julia's in verschillende stationshallen. Zelfs bij een klein station zoals Naarden-Bussum wordt er momenteel een uit de grond gestampt.
Wat een hipstertent. Het lijkt Starbucks well met die prijzen.
Eerst KLB checken voortaanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:22 schreef Regilio_ het volgende:
Kick. Gisteren dit voer, want dat is het, ook geprobeerd @ Utrecht CS. Ik dacht, doe eens gezond ipv Bk and let's give it a try.
Man man man, nog nooit zulke smakeloze rommel gegeten. Toen maar een burgertje gescoord bij de BK aan de overkant en bij die Julia's binnen opgegeten. Uitzicht op jonge hertjes is namelijk wél goed bij die toko! Maar dat is ook het enige.
Of is de koffie wel te pruimen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |