Nooit meerquote:
Opgelost, slotje.quote:
Niet dromen, dat kun je helemaal niet!quote:
Daaronder moet het ergens zittenquote:
Ja. Google fotoquote:
Het heeft geen smaak manquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef mytec het volgende:
ik vind julia's prima te eten, nu 2x gehad. beter dan die tyfus zooi uit de supermarkt. alle supermarkt rommel eet ik niet. julia's vond ik verassend genoeg wel ok. maar heb liever verse zelfgemaakt of van de italiaan
ik had geen bolognese had iets met spicy tomaat ofzo met monzarella erbij. misschien dat het dan iets meer smaak krijgt :-P?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het heeft geen smaak man. Of het kan aan de bolognese combinatie liggen.
Inderdaad wie eet er nu een kers terwijl een haribokers veel goedkoper is. Je zou toch eens iets gezonds eten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:21 schreef thenxero het volgende:
¤5 voor een bak konijnenvoer
Beter haal je een Dönertje inderdaad
Iets gezonds eten op het station, hou toch opquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad wie eet er nu een kers terwijl een haribokers veel goedkoper is. Je zou toch eens iets gezonds eten.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:28 schreef thenxero het volgende:
[..]
Iets gezonds eten op het station, hou toch op. Op het station koop je fastfood, gezond eten doe je thuis. Dat blijkt maar weer uit de OP.
Niks mis met rumcola toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |