Nooit meerquote:
Opgelost, slotje.quote:
Niet dromen, dat kun je helemaal niet!quote:
Daaronder moet het ergens zittenquote:
Ja. Google fotoquote:
Het heeft geen smaak manquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef mytec het volgende:
ik vind julia's prima te eten, nu 2x gehad. beter dan die tyfus zooi uit de supermarkt. alle supermarkt rommel eet ik niet. julia's vond ik verassend genoeg wel ok. maar heb liever verse zelfgemaakt of van de italiaan
ik had geen bolognese had iets met spicy tomaat ofzo met monzarella erbij. misschien dat het dan iets meer smaak krijgt :-P?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het heeft geen smaak man. Of het kan aan de bolognese combinatie liggen.
Inderdaad wie eet er nu een kers terwijl een haribokers veel goedkoper is. Je zou toch eens iets gezonds eten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:21 schreef thenxero het volgende:
¤5 voor een bak konijnenvoer
Beter haal je een Dönertje inderdaad
Iets gezonds eten op het station, hou toch opquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad wie eet er nu een kers terwijl een haribokers veel goedkoper is. Je zou toch eens iets gezonds eten.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:28 schreef thenxero het volgende:
[..]
Iets gezonds eten op het station, hou toch op. Op het station koop je fastfood, gezond eten doe je thuis. Dat blijkt maar weer uit de OP.
Niks mis met rumcola toch?quote:
een Burger King, een of ander goor kebabzaakje ding en een broodjeszaak ofzo, das dan station eindhoven. Ik kan me wel betere plekken bedenken om te etenquote:Op zaterdag 23 april 2011 04:41 schreef Mishu het volgende:
Op het station eten is vet relaxed!! Daar zitten alle betere ettentjes op een rijtje.
of gewoon wel in eindhoven wonen en niet op het station eten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 04:54 schreef Mishu het volgende:
In Amsterdam is het chill. Moet je maar niet in Eindhovuhh wonen
true, zolang het niet van het station komtquote:Op zaterdag 23 april 2011 04:57 schreef Mishu het volgende:
Pasta met simpele warme saus is gewoon het einde. Klaar.
wat ben jij opeens alle topics vol aan t baggerenquote:Op zaterdag 23 april 2011 04:59 schreef Phantomesse het volgende:
En vlees en groente, alleen sauce is echt te smaakloos, simpel en Hollands hoor dus ja Julia bakt er niks van. Er hoort smaak enzo in te zitten. Beetje lichtelijk zout cheesy delight enzo.
Pasta met alleen saucePleur dan pannekoeken in de magnetron al je toch geen moeite in je voedsel wilt stoppen.
Idemdito.quote:Op zaterdag 23 april 2011 05:01 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
wat ben jij opeens alle topics vol aan t baggeren
johquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:43 schreef female81 het volgende:
Tijd om hier in Nederland een soort stations-pasta-zaakje te introduceren als ze op station Oberhausen hebben (of hádden, ik ben er een paar jaar geleden voor het laatst geweest), met een menukaart, eten op een bord in plaats van in een kartonnen bakje, een serveerster die het voor je komt brengen, en alles erop en eraan. En het was nog goedkoop ook. Én lekker.
Ik zou er zelf in ieder geval met plezier binnen stappen. Enig struikelblok kan zijn dat het wat langzamer gaat allemaal. Maar iets doet me vermoeden dat de gemiddelde Duitser wat meer van eten geniet dan de gemiddelde Nederlander.
Royal Sadness inderdaad. Maar dat is dat andere stationvoedsel ook. Die ene snackbar, Smullersquote:Op zaterdag 23 april 2011 07:21 schreef SuperwormJim het volgende:
afhaalpasta eten, hoe diep kun je zinken
Ik haal er zelf nooit maar euhj als je moet eten dan moet je eten hequote:Op zaterdag 23 april 2011 10:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Royal Sadness inderdaad. Maar dat is dat andere stationvoedsel ook. Die ene snackbar, Smullers. Het volk wat daar af en toe staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |