maar daar denkt niemand meer aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heeft de weken hiervoor ondermaats gepresteerd
Helemaal eensquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:42 schreef Balisto het volgende:
Zonde dat deze twee in de sing-off staan terwijl prutsers zoals Tim en Ed gewoon veiliggesteld zijn.
DAT DUSquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:42 schreef Balisto het volgende:
Zonde dat deze twee in de sing-off staan terwijl prutsers zoals Tim en Ed gewoon veiliggesteld zijn.
Het komt goed, echt zelfs dat wentquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
Oh my, ik zie nu die OP en ineens knalt Lieke in beeld![]()
LOLquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:43 schreef iBenny het volgende:
OP alvast bijgewerkt. Dit lijkt me wel duidelijk
Is dat die linker?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:43 schreef Starlie het volgende:
Wat is Tania vreselijk arrogant, zo arrogant dat ze zelf ook duidelijk weet dat ze arrogant is!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:44 schreef Lutte het volgende:
Ik vind ze allebei een arrogante kop hebben.
Jessica heeft een snollekop maar bij haar is het denk ik onzekerheid!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:44 schreef Lutte het volgende:
Ik vind ze allebei een arrogante kop hebben.
Die trekt wel een heerlijke bek ja, jemigquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:43 schreef Starlie het volgende:
Wat is Tania vreselijk arrogant, zo arrogant dat ze zelf ook duidelijk weet dat ze arrogant is!
ze was ook al zo'n grote ster he Taniaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:46 schreef Guanabana het volgende:
Poe, nou gelukkig Jessica niet eruit. Die vond ik toch altijd wel erg goed hoor, Tania bleef nooit hangne.
idd Eric hoefde niet te stemmenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:46 schreef MissJ het volgende:
huh?
2 keer voor Jessica gekozen en dan zijn er nog 2 over, dus hoezo maakt Stacey's stem niet meer uit?
Oh wacht, Eric doet helemaal niet mee met kiezen deze keer dan denk ik? Had ik even niet goed begrepen dan.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:47 schreef Kally het volgende:
Het boeit er weinig geloof ik
Volgens mij vind ze haar haar belangrijker
Ja je ligt eruit, ow even kushandjes geven aan 'mijn'publiekquote:
Volgens mij zitten er een hoop aandachtshoeren bij....quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
sowieso deze hele XFA reeks... allemaal zo..... mat
hoeveel kijkers trekyt het eigenlijk?
we horen d'r niks meer van I guessquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja je ligt eruit, ow even kushandjes geven aan 'mijn'publiek
Ong. 1.5miljoenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
sowieso deze hele XFA reeks... allemaal zo..... mat
hoeveel kijkers trekyt het eigenlijk?
ze zijn sowieso dom geweest het direct naar VOH te startenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ong. 1.5miljoen
Dat is iets minder dan vorig seizoen, maar toen was er minder concurrentie op dezelfde tijd
Dat geeft niks hoorquote:
Flikken en Sterren dansen op het ijs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |