Ja dahaag ze zingt met band mee, maar ze klinkt echt slechterquote:
Nope maar ze zingt wel mee met de band, je hoort het in de rustige stukkenquote:
je bedoeld dat de band met haar stem speelt, en dat ze zelf sommige stukjes zingt?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dahaag ze zingt met band mee, maar ze klinkt echt slechter
ik vind een collega wel leuk (mja heb je weinig aan, want die ken jij nietquote:
Roger Waters laatst van Pink Floydquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:25 schreef style2k het volgende:
90 procent van de grote zingt live bagger .
er is maar een handje vol dat live net zo goed zingt als afgemixd
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:25 schreef Kally het volgende:
Volgens mij staat de microfoon per ongeluk aan
America's got talent 2006quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
Waar moet ik dit pareltje van kennen eigenlijk? Is zij ergens al groots?
staat al 2 weken op 1 in de Nederlandse Top 40quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
Waar moet ik dit pareltje van kennen eigenlijk? Is zij ergens al groots?
Yepquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
je bedoeld dat de band met haar stem speelt, en dat ze zelf sommige stukjes zingt?
Eens over bereikbare mensenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind een collega wel leuk (mja heb je weinig aan, want die ken jij niet)
Ik vind een aantal FOK dames wel leuk (maar daar noem ik ook maar niet al te veel namen)
tv en filmpersoonlijkheden vind ik vaak best wel aantrekkelijk,
maar om een of andere reden vind ik mensen die wat bereikbaarder zijn sneller leuk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:26 schreef ranja het volgende:
[..]
staat al 2 weken op 1 in de Nederlandse Top 40
laten we dat laatste maar de schuld gevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
en dit was korter dan een optreden van de kandidaten, of ligt dat aan mijn rose?
ik dacht eerst ook ff dat het een kandidaat was hahahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
en dit was korter dan een optreden van de kandidaten, of ligt dat aan mijn rose?
nee maar echt.. dit was HEUL HEUL HEUL kort hoor!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
laten we dat laatste maar de schuld geven
herkenbaar!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:28 schreef Lutte het volgende:
Ooh my, ik zit ook al helemaal 'hurryhurryhurryquickquickquick'.Het moet uit mijn hoooofd!
Ik kende het nummer ook niet, maar bekijk wel traditiegetrouw elke week de Top 40 dus de titels ken ik dan wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:26 schreef Guanabana het volgende:
echt?
Ja, ik luister nooit naar de radio ofzo, dus ken dat allemaal niet.
Tim, Sim'ran of Jessica er uitquote:
Ik heb dit stukje volgens mij wel eens op tv voorbij horen komen, misschien bij een verzamelcd, maar god wat een plaatquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:28 schreef Lutte het volgende:
Ooh my, ik zit ook al helemaal 'hurryhurryhurryquickquickquick'.Het moet uit mijn hoooofd!
Zo zit ik al de hele dagquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:28 schreef Lutte het volgende:
Top 40 zegt dus duidelijk helemaal niks meer, als dit soort nummer op 1 belanden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik kende het nummer ook niet, maar bekijk wel traditiegetrouw elke week de Top 40 dus de titels ken ik dan wel.
Nah maar wij zijn ook de tieners niet meer die het kopen hequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Top 40 zegt dus duidelijk helemaal niks meer, als dit soort nummer op 1 belanden.
dat heb ik een paar jaar terug al opgegevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah maar wij zijn ook de tieners niet meer die het kopen he
Hallo en ik dan een ouwe trutquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb ik een paar jaar terug al opgegeven
omg, ouwe lul
ik hou van mijn ballenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:31 schreef Kally het volgende:
Ik moet stiekum lachen om deze reclame...het zijn toch je ballen
Gaat toch ook al lang niet meer om verkoop maar gewoon airplay, dus tja..quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Top 40 zegt dus duidelijk helemaal niks meer, als dit soort nummer op 1 belanden.
quote:
Ik denk dat de jury eerder stemt tegen een act die 2x achter elkaar in de sing off staat dan iemand die er voor het eerst staat. Bovendien heeft Gordon nog maar 2 jongetjes, om er dan nog 1 uit te stemmen is wel sneu. Van de andere kant is het wel gunstig om een potentieel favoriet weg te stemmen (al kun je je afvragen hoe terecht dat favoriete is als-ie in de sing off staat)quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
Tim, Sim'ran of Jessica er uit
Liever Ed, mja, die vind NL zielug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |