Mijn eerste zwangerschap was zoals de jouwe nu. Ik heb gespuugd tot de 7 cm ontsluiting..daarna was het over. En toen wist ik al niet meer hoe ik me toen voeldequote:Op zondag 24 april 2011 22:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd of ik je ken dory
Mijn moeder had het in het begin ook heel erg
-hoort erbij
-gewoon doorwerken
-ik snap niet dat je zo ziek bent hoor ik had nergens last van alleen 's morgens spugen tot 12wk
-na 12wk is het wel over
Maar nu is van de week een deel van haar gebit getrokken en dat is haar heel erg tegen gevallen ze kon eerst niets eten. En toen had ze tegen mijn vader gezegd nu snap ik hoe f_r zich moet voelen. Ik eet echt alleen maar voor ons kindje want van mij hoeft het echt niet meer. Ik geniet er absoluut niet van.
PM! En gefeliciteerdquote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef d0ry het volgende:
BJ, ja je kent me al. Ik hoor nu bij het "clubje" zwangere dreumesmama's
Dat is zo, en gelukkig zit ik wel dan bij mijn familiequote:Op maandag 25 april 2011 08:24 schreef Pvoesss het volgende:
Ik had dat totaal niet ik ging ruim over datum nog naar de bios en ver winkelen enzo.
Je bent zo in een ziekenhuis en 112 is ook zo een belletje naar gedaan
[..]
PM! En gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou geloofthet pas echt, ik heb een piranha in m'n buik!
Bijlezen word vanavond pas ofzo, sorry!
[/egopost]
quote:Op zondag 24 april 2011 22:51 schreef Sannne het volgende:
Wat gemeen f_r!
Ik vind sowieso dat er heel erg een tweestrijd is in hoe mensen op je reageren.
De ene helft gilt in koor dat ik niet mag tillen, de andere helft zou me zo een afwasmachine in mn armen gooien, bij wijze van..
quote:Op maandag 25 april 2011 12:07 schreef GirlGoneBad het volgende:
[egopost]Jij ook nog gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou geloofthet pas echt, ik heb een piranha in m'n buik!
Bijlezen word vanavond pas ofzo, sorry!
[/egopost]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
ik had en heb dat ook heel erg, van mijlpaal tot mijlpaal levenquote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik ben hard onderweg naar de volgende mijlpaal; nog 3 weekjes en mijn kindje heeft de levensvatbaarheidsgrens bereikt... toch ook een bijzonder moment vind ik...
o ik zou er echt NU voor tekenen als deze beeb tot 38 weken blijft zitten..quote:Op maandag 25 april 2011 20:51 schreef Zana het volgende:
[..]
ik had en heb dat ook heel erg, van mijlpaal tot mijlpaal leven
ik ben blij dat ik de 37 weken nu gehaald heb, maar nu heb ik weer ergens gelezen dat voor de borstvoeding 38 weken beter voor de zuigkracht is en bovendien zou ik graag nog even over de vrijmarkt willen en eventueel nog babyspulletjes kijken... nu wij zien wel hoe het loopt voor hetzelfde loop ik over tijd...
mijn actieradius wordt wel steeds minder, moet goed opletten wat ik op een dag doe, de warmte is funnest en wij zijn beiden verkouden, zou niet zo best zijn als de kleine nu komt, ze hebben toch nog geen weerstand in het begin, maar blijkbaar wachten babies totdat de moeder in redelijke conditie is voor een normale geboorte... weet niet of dat klopt...
Sorry, ik faal ernstigquote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
en heeeey LLM's hebben jullie de hele middag buiten doorgebracht of zijn jullie stiekem aan het bevallen???
Deintje waar is u???
thx, lief van je.quote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef Poppedein het volgende:
nee, I wish, we gaan verbouwen over een maandje waarbij de hele tuin op de schop moet en er geen plek is voor t zwembad dit jaar.. ik heb heerlijk met den peutjes in een meterbreed peuterbadje gezeten
en ja! en doen hoor! Als je er niet gelijk doorkomt gewoon ff blijven proberen, want met een lang weekend achter de rug is het vaak erg druk op de lijn (en blijft ie overgaan ipv in gesprekstoon). Waarschijnlijk zullen ze zeggen dat je tussen de middag wel even langs kunt komen en anders aan t eind van t SU. En mocht je met Evie zitten weet je mij te vinden he!
Ik gun jou dat zo van harte, ik heb zo'n bewondering voor hoe je het hebt gedaan met Evie, ik hoop dat het deze keer vanaf het begin live voeden zal zijn en minstens zo lang.quote:Op maandag 25 april 2011 20:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
o ik zou er echt NU voor tekenen als deze beeb tot 38 weken blijft zitten..
mede om de reden die jij noemt; de kans dat de BV slaagt is zoveel malen groter als het kindje iets langer blijft zitten...
Uiteindelijk heb ik Evie wel 14 maanden BV gegeven, maar de eerste 4,5 maand was het vooral afgekolfde moedermelk.. zou het zo super vinden als deze beeb wel gewoon aan de borst zou kunnen drinken vanaf het begin..
Nou, deze aanstaande moeder is er klaar voor hoor! Dus kom maar op!quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar ik hoor idd ook altijd dat het kindje komt als de moeder er klaar voor is.
LOL, ik kreeg een geboortedatumoorlog op hyves toen ik over mijn opgezwollen enkels begon.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:43 schreef Takkembah het volgende:
Yups!
Ikzelf heb ook eerder 20 mei, dan 13 mei in mijn hoofd.
Helaasch (maar ook wel lief) is hier wel al het stalken begonnen. Ik schreef gisteren op Gezichtsboek iets van even uitpuffen en kreeg meteen reacties als" wtf ben je al begonnen
Iedereen een fijne dag gewenscht!
Mooi is dat he. Gisteren ook al de eerste Ben je nog niet bevallen? gehad...quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:47 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
LOL, ik kreeg een geboortedatumoorlog op hyves toen ik over mijn opgezwollen enkels begon.
Zo van:
Persoon 1: 20 mei duurt nog wel even hoor
Persoon 2: nog even volhouden!
Persoon 3: nog maar een paar nachtjes, het is zo 29 april
Persoon 4: Koninginnedagkindje?
Gooi het maar op zwangerschapsdementiequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:55 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Mooi is dat he. Gisteren ook al de eerste Ben je nog niet bevallen? gehad......
En nu ga ik echt. Laatste spulletjes shoppen voor Henk (en Alexa). Ik weet nu al dat ik de helft ga vergeten
Succes met de laatste uren Swampie! Dat je maar snel de kleine in je armen mag sluitenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:12 schreef Swampie1 het volgende:
Hier een kleine update. Nog steeds lig ik in het ziekenhuis maar met nog 2 nachten voor de boeg krijg ik wel kriebels over de geboorte en dat deze lange weg van ziek zijn dan eindelijk gaat stoppen.
Kan het me bijna niet voorstellen na weken lang ziek zijn en hangen en wurgen om de finish te halen. Zou ik dan echt donderdag moeder worden, zo irreel haha.
De afgelopen dagen weer veel buurvrouwen gehad die lagen te puffen en weeen hadden. Deze hebben hun zoon/dochter al en ik lig hier maar op mijn ei te broeden.
Na 10 buurvrouwen hoop ik dat deze nieuwe niet verdwijnt en ik vanacht heerlijk kan slapen zonder live bevalling! Heel gek om te weten dat je zelf een keizersnede krijgt terwijl die vrouwen zuchten,puffen en steunen om de weeen op te vangen.
Ik wil iedereeen een hele fijne dag wensen en geniet lekker van het mooie weer, over binnen 50 uurtjes ben ik moeder haha de zon gaat in me koppie eindelijk weer schijnen!!!!!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef Poppedein het volgende:
Écht aftellen nu Swampie, kan me voorstellen dat dat nog heel irreëel voelt, maar over 2 dagen kun je je simpelweg niet meer anders voorstellen! Het allerallerlaatste stukje, de allerlaatste voorbereiding, nog even en je bent écht mama!
En Tankgirl ook al aan het rommelen geweest, kreeg je cold feet of had je zoiets van kom maar op ook als het doorzet nu?
Ik heb ook net als Mefke en Takkembah de ervaring dat mijn meiske nog een ruime week langer bleef zitten, daarbij beviel mijn moeder van al haar 4 kinderen 2 weken overtijd, dus rationeel vertel ik ook steeds maar tegen mezelf en andere dat er de komende 3 weken hoogstwaarschijnlijk echt nog niet veel actie zal zijn.,.. maar dat kleine stemmetje in mijn achterhoofd geeft me steeds het gevoel dat ik dit manneke wat eerder in mijn armen mag houden. Dat gevoel heb ik bij Lena nóóit gehad, dus ik moet mn best doen om het weg te drukken. Ik ben nu geboortetraktaties aan het maken voor op de creche...mèn..ik wil dat ventje gewoon zien, ruiken en voelen! nu...nu....NU!!! Ik mis m!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |