kloon???quote:
quote:
oeeee spannend wederom!!!quote:Op zondag 24 april 2011 21:03 schreef d0ry het volgende:
[..]
![]()
Vanochtend positief getest op mijn nod. Het is dus nog heel erg pril.
Ja, derde kerstdagquote:Op zondag 24 april 2011 21:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
2oogje; jouw uitgerekende datum is zeker rond de kerstdagen oid? ook best moooooi een kerstkindje
die dacht ik ook te krijgen tochquote:Op zondag 24 april 2011 21:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
2oogje; jouw uitgerekende datum is zeker rond de kerstdagen oid? ook best moooooi een kerstkindje
gefeliciteerd! ik kan wel een gokje wagen, maar neem aan dat je niet daarom een kloon hebt aangeschaftquote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef d0ry het volgende:
BJ, ja je kent me al. Ik hoor nu bij het "clubje" zwangere dreumesmama's
quote:
en ik was uitgerekend op 26 december, maar Bas kwam op de 24e...quote:Op zondag 24 april 2011 21:25 schreef Kleurdoos het volgende:
die dacht ik ook te krijgen toch24 dec. werd 3 januari
eigenlijk zou je over zo'n iemand heen moeten spugen dan....quote:Op zondag 24 april 2011 22:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik werd ook echt link hoor.
Hij vond het maar raar dat ik na het eten kon blijven zitten en het spugen tegen kon houden.
En eigenlijk moet ik dat niet doen want het is veel viezer en pijnlijker des te langer dat ik wacht. Maar ik heb soms toch de hoop dat ik iets verteer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |