dOry....ehhh..is je dreumes ouder dan die van mij? Of jonger dan die van BJ?
Tankgirl, vocht vasthouden kan te maken hebben met een stijgende bloeddruk, maar mijn bloeddruk bleef de vorige zwangerschap heel netjes laag en ik hield liters vocht vast. En ja steunkousen zijn echt bagger met dit weer, dus ik doe het nu zo dat ik een beetje afwissel. Dus de ene dag wel en de andere niet. Morgen wordt het al minder warm, dan is het weer te doen.
Pigmentvlekken heb ik nog niet kunnen ontdekken, ik ben er zo eentje die al bruin word als ik de zon ruik, normaal smeer ik dus niet met factor hoog, nu smeer ik mijn gezicht wel (met de creme voor Driekus, factor 30) en petje op.
En moltons of zeiltjes of wat dan ook zijn gewoon een ramp. Ik heb ze de vorige keer er netjes op gelegd bij 35 weken oid en ik beviel pas dik na 41 weken en ook daarna bleef het nog even liggen. En dat bij temperaturen boven de 30 graden...
O en het verlof doet me wel goed, in de zin van uitrusten. Maar pff, dat bekken van mij wordt met de dag erger en daar baal ik wel van. Pluspuntje is dat ik nog wel kan fietsen!