abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95918900
Ik ben in verband met hoge bloeddruk overgedragen aan het ziekenhuis...dus het wordt een medische bevalling en ik heb geen keuze meer...ook goed, kon toch al niet "kiezen". Wel een beetje raar dat je dan opeens helemaal niets meer met je eigen verloskundigenpraktijk te maken hebt, wij waren daar afgelopen week nog de geboorte aan het bespreken. Toen moest ik de volgende dag op controle naar het ziekenhuis in verband met verhoogde bloeddruk en daar werd besloten dat ik onder hun begeleiding blijf... Kreeg een foldertje mee met telefoonnummers, maar verder geen uitleg over wanneer ik
nu moest bellen, was ook te verrast om nog te vragen. Nu ja, dat zien wij dan wel weer. Volgende week daar weer op controle, ben toch benieuwd wie ik dan te spreken krijg, een ziekenhuisverloskundige of een gyn...
pi_95919018
Vervelend Zana.
pi_95919430
Ik vind het eigenlijk niet heel erg vervelend, de waardes waren gelukkig nog niet alarmerend, want ik mocht gewoon naar huis. Bloed en urine en ctg waren op dat moment goed. Ik zat zelfs heel erg te twijfelen of ik poliklinisch zou bevallen of thuis, nu heb ik de keuze niet meer en de kans dat je met een eerste in het ziekenhuis belandt is toch al groot. Tja, je kent de mensen nu niet, hebt minder privacy, maar het is niet anders. Aan de ander kant geeft het mij een veiliger gevoel, dan ben ik waarschijnlijk direct "op de goede plek" in plaats van thuis te moeten beginnen.
Het enige wat ik vervelend vind is dat ik op dit moment niet weet, hoe het nu verder gaat, bijvoorbeeld wat de kans op inleiden en zo betreft, ik had er nog geen goed gesprek over. En natuurlijk kunnen de waardes verslechteren...
pi_95926738
Oh, en wat is een bed op klossen hoog...ik zet maar een stoel voor mijn kant...lijkt mij niet handig wanneer ik 's nachts naar toilet moet en vergeet dat het bed omhoog staat...iemand al uit bed gevallen???
  zondag 24 april 2011 @ 19:31:12 #105
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95927107
Hoe hoog moet het zijn? 70 cm, maar is dat tot onderkant bed of tot en met je matras... ik vind mijn bed nu ook al best hoog (dik matras), kan mij niet voorstellen dat het nog hoger moet eigenlijk.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_95927864
Minimaal 70 toch? Maar klossen zullen wel in 1 maat komen, dus ik kan me voorstellen dat je dan hoger uitkomt...

Ik heb me het hele weekend nog redelijk lamlendig gevoeld. O+ was ook niet helemaal lekker(was redelijk hard op zijn achterhoofd gevallen), dus we hebben weinig anders gedaan dan bankhangen en slapen..

Hopelijk voelen we ons allebei morgen weer wat beter..
pi_95928304
Oei meiden kijk uit met die pigmentvlekken, mn moeder heeft het na 25 jaar nog steeds :o
Maar idd, veel meer dan smeren en niet bakken kan je niet doen.
Hier geen pigmentvlekken maar wel bloeddoorlopen ogen :s Wat dat nou weer is? Knalrood! Is dat bekend bij iemand?
Heb toch wel een paar uur goed geslapen..

Je bed moet vanaf de bovenkant 70 cm zijn!
pi_95929243
Hoi O-)
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
  zondag 24 april 2011 @ 20:47:25 #109
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95929406
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:42 schreef d0ry het volgende:
Hoi O-)
kloon???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95929927
Zana, fijn dat je er op zich oké mee bent. Hopelijk worden de dingetjjes waar je nog vragen over hebt binnenkort ook duidelijk :).

Laiveneertiekje, hopelijk helpt t relaxen!

Sannne, klinkt apart, heb je dr geen last van verder?

Vraagje: volgende week zou ik met een vrijgezellenfeestje gaan lasergamen.. Nou lees ik op sommige sites (steeds hetzelfde) dat dat niet mag, maar op andere sites lees ik weer dat het infrarood licht is, net als in de remote van je tv, en dat t dus prima kan. Weet iemand of het nou wél of niet mag/ goed voor je is?
  zondag 24 april 2011 @ 21:02:34 #111
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95930040
ik heb bij de vorige zwangerschap met 26 weken nog heeeeeeeel fanatiek gelasergamed... ging prima!
ik heb er toen gewoon bij de organisatie naar gevraagd en kon volgens hen inderdaad geen kwaad..
pi_95930088
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:47 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

kloon???
:Y
Vanochtend positief getest op mijn nod. Het is dus nog heel erg pril. Net even gekeken op pregnology.com en ik ben op 1 januari 2012 uitgerekend _O-
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
  zondag 24 april 2011 @ 21:05:32 #113
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95930158
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:03 schreef d0ry het volgende:

[..]

:Y
Vanochtend positief getest op mijn nod. Het is dus nog heel erg pril.
oeeee spannend wederom!!!

ik kan zoooo slecht tegen kloons, word altijd veeeeel te nieuwsgierig!!
kennen wij mekaar?

en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!!!
pi_95930385
Gefeliciteerd d0ry! Ook al zo pril :). Mooie datum :D
pi_95930573
Oh en B-J, dank voor je antwoord!
  zondag 24 april 2011 @ 21:16:54 #116
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95930657
2oogje; jouw uitgerekende datum is zeker rond de kerstdagen oid? ook best moooooi een kerstkindje O+
pi_95930679
tweeoogje, nog gefeliciteerd nog.

en d0ry, welkom.. is het je eerste, of heb je al een kindje?
is ook nieuwsgierig, en er schoot mij net een naam te binnen, maar zo goed ben ik meestal toch niet in kloons raden..
pi_95930817
Wow de eerste 2012 baby :o
Gefeliciteerd!!!
  zondag 24 april 2011 @ 21:23:24 #119
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95931012
Hmmm, bed net opgemeten, 59 cm, pffff, dan is 70 echt hoog straks! Hahaha!

Welkom d0ry! En mooie datum hoor! Tja, klonen raden is mij niet besteed!

Off-topic; BJ, wij zijn geen kampioen geworden! Alle punten gelijk, kwam aan op de set punten.... Dinsdag dus p/d westrijden, mijn laatste wedstrijden dus dit jaar. Dat is dan wel weer jammer, maar voor een goed doel!
pi_95931019
BJ, ja je kent me al. Ik hoor nu bij het "clubje" zwangere dreumesmama's :P
pi_95931083
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
2oogje; jouw uitgerekende datum is zeker rond de kerstdagen oid? ook best moooooi een kerstkindje O+
Ja, derde kerstdag _O- . ik wil er steeds bij zetten 'als alles goed gaat', maar daar hou ik mee op, dat moet gewoon!
pi_95931104
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
die dacht ik ook te krijgen toch :P 24 dec. werd 3 januari :+
  zondag 24 april 2011 @ 21:25:40 #123
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95931127
oh, en hier heb ik al pigmentvlekken in mijn gezicht, met dank aan 3 maanden een andere pil gebruikt, terwijl mijn 'normale' merk er wel gewoon nog was, maar ze mij een goedkopere hebben aangesmeerd..... Ben er wel aan gewend inmiddels, wanneer ik wat zon heb gehad, zie je ze meer. Het hoort bij mij nu zeg maar.
pi_95931303
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef d0ry het volgende:
BJ, ja je kent me al. Ik hoor nu bij het "clubje" zwangere dreumesmama's :P
gefeliciteerd! ik kan wel een gokje wagen, maar neem aan dat je niet daarom een kloon hebt aangeschaft ;)
  zondag 24 april 2011 @ 21:30:18 #125
100412 mefke79
komt goed!
pi_95931350
dOry....ehhh..is je dreumes ouder dan die van mij? Of jonger dan die van BJ?

Tankgirl, vocht vasthouden kan te maken hebben met een stijgende bloeddruk, maar mijn bloeddruk bleef de vorige zwangerschap heel netjes laag en ik hield liters vocht vast. En ja steunkousen zijn echt bagger met dit weer, dus ik doe het nu zo dat ik een beetje afwissel. Dus de ene dag wel en de andere niet. Morgen wordt het al minder warm, dan is het weer te doen.

Pigmentvlekken heb ik nog niet kunnen ontdekken, ik ben er zo eentje die al bruin word als ik de zon ruik, normaal smeer ik dus niet met factor hoog, nu smeer ik mijn gezicht wel (met de creme voor Driekus, factor 30) en petje op.

En moltons of zeiltjes of wat dan ook zijn gewoon een ramp. Ik heb ze de vorige keer er netjes op gelegd bij 35 weken oid en ik beviel pas dik na 41 weken en ook daarna bleef het nog even liggen. En dat bij temperaturen boven de 30 graden... :'(

O en het verlof doet me wel goed, in de zin van uitrusten. Maar pff, dat bekken van mij wordt met de dag erger en daar baal ik wel van. Pluspuntje is dat ik nog wel kan fietsen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')