quote:Op zondag 24 april 2011 22:51 schreef Sannne het volgende:
Wat gemeen f_r!
Ik vind sowieso dat er heel erg een tweestrijd is in hoe mensen op je reageren.
De ene helft gilt in koor dat ik niet mag tillen, de andere helft zou me zo een afwasmachine in mn armen gooien, bij wijze van..

quote:Op maandag 25 april 2011 12:07 schreef GirlGoneBad het volgende:
[egopost]Jij ook nog gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou geloofthet pas echt, ik heb een piranha in m'n buik!
Bijlezen word vanavond pas ofzo, sorry!
[/egopost]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....

ik had en heb dat ook heel erg, van mijlpaal tot mijlpaal levenquote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik ben hard onderweg naar de volgende mijlpaal; nog 3 weekjes en mijn kindje heeft de levensvatbaarheidsgrens bereikt... toch ook een bijzonder moment vind ik...

o ik zou er echt NU voor tekenen als deze beeb tot 38 weken blijft zitten..quote:Op maandag 25 april 2011 20:51 schreef Zana het volgende:
[..]
ik had en heb dat ook heel erg, van mijlpaal tot mijlpaal leven
ik ben blij dat ik de 37 weken nu gehaald heb, maar nu heb ik weer ergens gelezen dat voor de borstvoeding 38 weken beter voor de zuigkracht is en bovendien zou ik graag nog even over de vrijmarkt willen en eventueel nog babyspulletjes kijken... nu wij zien wel hoe het loopt voor hetzelfde loop ik over tijd...
mijn actieradius wordt wel steeds minder, moet goed opletten wat ik op een dag doe, de warmte is funnest en wij zijn beiden verkouden, zou niet zo best zijn als de kleine nu komt, ze hebben toch nog geen weerstand in het begin, maar blijkbaar wachten babies totdat de moeder in redelijke conditie is voor een normale geboorte... weet niet of dat klopt...

Sorry, ik faal ernstigquote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
en heeeey LLM's hebben jullie de hele middag buiten doorgebracht of zijn jullie stiekem aan het bevallen???
Deintje waar is u???

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |