Blijf die EchtGaaf-modus ontkennen, dat is echt beter.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef TitusPullo het volgende:
Hallo. Het leven is verschrikkelijk zinloos. Laten we elkaar omhelzen.
Maar het komt er dus op neer dat links voor iets was (al dan niet heel links) waar rechts dus tegen was maar eigenlijk op dat moment niet want dat kwam dus niet goed uit dus in de praktijk waren ze toen voor..quote:
Ocharme.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef TitusPullo het volgende:
Hallo. Het leven is verschrikkelijk zinloos. Laten we elkaar omhelzen.
Ons verwacht pakje is maar 2800 gramquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:12 schreef remlof het volgende:
Ja, ik verwacht ze ook niet voor tien uur
Volg je mee? https://tracktrace.tntpos(...).aspx?B=3SZZXbazinga
Wel een beetje he.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:31 schreef Compatibel het volgende:
Dat nationalistische gezever van gisteren was wel een beetje triest he.
Als hier de pleuris uitbreekt dan volg ik gewoon het voorbeeld van ons staatshoofd, en vertrek ik naar een beter land. Zo sneu, die Nederlandse soldaten die zijn gestorven voor een vorst die zat te chillen in een paleis in GB.
Hopelijk houdt de dienstsweigeraarspolitie van Voorschrift en GSb me niet tegen. Die zelf natuurlijk te intelligent zijn om aan het front te staan.quote:
Leuk!quote:
Die gaan met z'n allen in/op de Noordzee ronddobberen en de deserteurs in de plastic bootjes terugsturen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:35 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Hopelijk houdt de dienstsweigeraarspolitie van Voorschrift en GSb me niet tegen. Die zelf natuurlijk te intelligent zijn om aan het front te staan.
Pasen is het nieuwe kerst. Heel veel mensen met familieverplichtingen en veel eten maar zonder kerk en christus.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:34 schreef dotCommunism het volgende:
Er zijn mensen die daadwerkelijk nog Pasen vieren?
Haha, mysterieuze marxist! Wie schuilt er achter de meedogenloze dotcommunisme. Wel leuk verzonnen trouwens.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Te vaak?
Ik word in elke discussie voor libertarier uitgemaakt, jij bent een mysterieuze marxist maar daar mag niets over gezegd worden?
Deze vraag tekent de maatschappij vandaag de dag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:34 schreef dotCommunism het volgende:
Er zijn mensen die daadwerkelijk nog Pasen vieren?
Het is pas echt het nieuwe kerst als men gaat zeuren dat de paaseieren te vroeg in de winkel liggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Pasen is het nieuwe kerst. Heel veel mensen met familieverplichtingen en veel eten maar zonder kerk en christus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |