Gebruik jij je charmes nou ook bij je baan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
Toch zijn een paar van die jongens in American Pie leuk uitziende gozers.
Verder; kutfilms.
Dat je aan de onderhandelingstafel je seksuele voorkeur gebruiktquote:
Nou, meestal solliciteer ik niet bij kapsalons, dus eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat je aan de onderhandelingstafel je seksuele voorkeur gebruikt![]()
In feite gewoon de 'tegenpartij' inpakken.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou, meestal solliciteer ik niet bij kapsalons, dus eigenlijk niet.
Ow. Het was mij even ontgaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, twee dagen, omdat user gelly niet in goede aarde viel.
Zolang ik ervan overtuigd ben dat onze normen en waarden beter zijn wil ik daarvoor vechten, maar als ik een waarde uit Timboektoe prefereer boven een Nederlandse vecht ik daarvoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
De afwezigheid bij mensen tegenwoordig van verantwoordelijkheidsgevoel voor het verdedigen van onze samenleving, normen, waarden, welvaart en macht is misselijkmakend.
Natuurlijk moet iedere man en jongen capabel (terecht) klaar staan om te vechten voor Nederland, dat spreekt nog meer voor zich dan dat de zon elke dag op komt.
Ik vecht alleen om mijn huis te verdedigen. En voor Europa, maar niet voor die ene provincie daarvan die Nederland heet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zolang ik ervan overtuigd ben dat onze normen en waarden beter zijn wil ik daarvoor vechten, maar als ik een waarde uit Timboektoe prefereer boven een Nederlandse vecht ik daarvoor.
Ik niet, de laatste drie waren TBNA. Marmoucha en RichCalibier.quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:50 schreef GSbrder het volgende:
Nog users gebanned? Ik ban mezelf even van het ontbijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |