En van elke euro die gaat naar de hypotheekrenteaftrek hadden we wel vijfti- oh laat ook maar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:34 schreef GSbrder het volgende:
Elke euro die van mij naar een bijstandstrekker gaat had ook tien Afrikanen kunnen helpen.
pingquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En van elke euro die gaat naar de hypotheekrenteaftrek hadden we wel vijfti- oh laat ook maar.
Met het verschil dat je met de HRA de belastingdruk verlaagd waardoor burgers zelf doelen voor hun geld kunnen kiezen. Binnenlandse armen, buitenlandse armen of een nieuwe plasma.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En van elke euro die gaat naar de hypotheekrenteaftrek hadden we wel vijfti- oh laat ook maar.
Maar GS, ga je vanavond nog bier drinken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met het verschil dat je met de HRA de belastingdruk verlaagd waardoor burgers zelf doelen voor hun geld kunnen kiezen. Binnenlandse armen, buitenlandse armen of een nieuwe plasma.
Wordt mijn nieuwe ondertitelquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef TitusPullo het volgende:
Hallo. Het leven is verschrikkelijk zinloos. Laten we elkaar omhelzen.
Omwquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar GS, ga je vanavond nog bier drinken?
Die met hem als Pater, goede film.quote:
De twee slechtste pie films worden geloof ik vandaag uitgezonden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef betyar het volgende:
Ik drink lekker bier thuis acher de pc, vrouwtje kijkt teenage pie.
Tot morgenmiddag.quote:
Nee Banana Joe, met dat vervelend mannetje dat als een horzel bij Bud Spencer bleef.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die met hem als Pater, goede film.
Nah, twee dagen, omdat user gelly niet in goede aarde viel.quote:
Dank je.quote:
Deze is vanavond op de Belg. Wel aardige film met Kiefer S.quote:
Die is goed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Deze is vanavond op de Belg. Wel aardige film met Kiefer S.
http://www.imdb.com/title/tt0116361/
Gebruik jij je charmes nou ook bij je baan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
Toch zijn een paar van die jongens in American Pie leuk uitziende gozers.
Verder; kutfilms.
Dat je aan de onderhandelingstafel je seksuele voorkeur gebruiktquote:
Nou, meestal solliciteer ik niet bij kapsalons, dus eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat je aan de onderhandelingstafel je seksuele voorkeur gebruikt![]()
In feite gewoon de 'tegenpartij' inpakken.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou, meestal solliciteer ik niet bij kapsalons, dus eigenlijk niet.
Ow. Het was mij even ontgaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, twee dagen, omdat user gelly niet in goede aarde viel.
Zolang ik ervan overtuigd ben dat onze normen en waarden beter zijn wil ik daarvoor vechten, maar als ik een waarde uit Timboektoe prefereer boven een Nederlandse vecht ik daarvoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
De afwezigheid bij mensen tegenwoordig van verantwoordelijkheidsgevoel voor het verdedigen van onze samenleving, normen, waarden, welvaart en macht is misselijkmakend.
Natuurlijk moet iedere man en jongen capabel (terecht) klaar staan om te vechten voor Nederland, dat spreekt nog meer voor zich dan dat de zon elke dag op komt.
Ik vecht alleen om mijn huis te verdedigen. En voor Europa, maar niet voor die ene provincie daarvan die Nederland heet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zolang ik ervan overtuigd ben dat onze normen en waarden beter zijn wil ik daarvoor vechten, maar als ik een waarde uit Timboektoe prefereer boven een Nederlandse vecht ik daarvoor.
Ik niet, de laatste drie waren TBNA. Marmoucha en RichCalibier.quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:50 schreef GSbrder het volgende:
Nog users gebanned? Ik ban mezelf even van het ontbijt.
Blijf die EchtGaaf-modus ontkennen, dat is echt beter.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef TitusPullo het volgende:
Maar het komt er dus op neer dat links voor iets was (al dan niet heel links) waar rechts dus tegen was maar eigenlijk op dat moment niet want dat kwam dus niet goed uit dus in de praktijk waren ze toen voor..quote:
Ocharme.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef TitusPullo het volgende:
Ons verwacht pakje is maar 2800 gramquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:12 schreef remlof het volgende:
Ja, ik verwacht ze ook niet voor tien uur
Volg je mee? https://tracktrace.tntpos(...).aspx?B=3SZZXbazinga
Wel een beetje he.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:31 schreef Compatibel het volgende:
Dat nationalistische gezever van gisteren was wel een beetje triest he.
Als hier de pleuris uitbreekt dan volg ik gewoon het voorbeeld van ons staatshoofd, en vertrek ik naar een beter land. Zo sneu, die Nederlandse soldaten die zijn gestorven voor een vorst die zat te chillen in een paleis in GB.
Hopelijk houdt de dienstsweigeraarspolitie van Voorschrift en GSb me niet tegen. Die zelf natuurlijk te intelligent zijn om aan het front te staan.quote:
Leuk!quote:
Die gaan met z'n allen in/op de Noordzee ronddobberen en de deserteurs in de plastic bootjes terugsturen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:35 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Hopelijk houdt de dienstsweigeraarspolitie van Voorschrift en GSb me niet tegen. Die zelf natuurlijk te intelligent zijn om aan het front te staan.
Pasen is het nieuwe kerst. Heel veel mensen met familieverplichtingen en veel eten maar zonder kerk en christus.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:34 schreef dotCommunism het volgende:
Er zijn mensen die daadwerkelijk nog Pasen vieren?
Haha, mysterieuze marxist! Wie schuilt er achter de meedogenloze dotcommunisme. Wel leuk verzonnen trouwens.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Te vaak?
Ik word in elke discussie voor libertarier uitgemaakt, jij bent een mysterieuze marxist maar daar mag niets over gezegd worden?
Deze vraag tekent de maatschappij vandaag de dag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:34 schreef dotCommunism het volgende:
Er zijn mensen die daadwerkelijk nog Pasen vieren?
Het is pas echt het nieuwe kerst als men gaat zeuren dat de paaseieren te vroeg in de winkel liggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Pasen is het nieuwe kerst. Heel veel mensen met familieverplichtingen en veel eten maar zonder kerk en christus.
Ik had van u een eloquenter jeremiade verwacht.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef TitusPullo het volgende:
Vooruit dan. Ik ben nog niet eens negenentwintig!quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Blijf die EchtGaaf-modus ontkennen, dat is echt beter.
Mensen die niet eens weten wat Pasen betekentquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Pasen is het nieuwe kerst. Heel veel mensen met familieverplichtingen en veel eten maar zonder kerk en christus.
Dag sigme.quote:
Dat is het opperste desideratum.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:44 schreef Reya het volgende:
Hebt u de Tang-dynastie reeds al uitputtend beschreven?
Tja, dotcom hoort bij jouw zijde...quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Deze vraag tekent de maatschappij vandaag de dag.
Hij zou inderdaad beter voor kunnen lezen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Vijf letters, dat lijkt me bezwaarlijk monnikenwerk.
Dag koene ridder. Ook al is het al zinloos, vermaak je je nog wat?quote:
Ik voel mij vanochtend opperbest. Ik ga denk ik solliciteren bij de Universiteit Utrecht.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Dag koene ridder. Ook al is het al zinloos, vermaak je je nog wat?
Waarom protestants ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan dit niet anders interpreteren dan protestantse splitsingsdrang.
Nee hoor, hij hoort bij jouw conservatieve zijde.quote:
Zij heeft mij met kracht van redenen verstoten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:57 schreef Reya het volgende:
U verkeert niet in de mogelijkheid, loyaal te blijven aan uw voedende moeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |