Daar ben ik nog niet wakker genoeg voor vrees ikquote:
Net zoals "libertarier" in jouw posts geen toegevoegde waarde heeft als je met mij over andere onderwerpen discussieert.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
zelfs al is dat zo dan heeft totaal geen toegevoegde waarde om het te gebruiken in je posts.
Je wou het libertarisme gelijk stellen aan borderline? Eigenlijk wel treffend inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zoals "libertarier" in jouw posts geen toegevoegde waarde heeft als je met mij over andere onderwerpen discussieert.
Ik dacht dat jij dat vond.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je wou het libertarisme gelijk stellen aan borderline? Eigenlijk wel treffend inderdaad.
Het geeft inderdaad geen pas om met zo'n vreselijke aandoening te spotten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:04 schreef Picchia het volgende:
Niet spotten met borderline. Mijn opa is daaraan overleden.
Ziekten en politieke standpunten zijn voor mij toch wel verschillende dingen hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat vond.
Punt blijft; niet zo selectief verontwaardigd over borderline.
Niet ridiculiseren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:07 schreef GSbrder het volgende:
Niet spotten met water, mijn opa is verdronken
En jij spot met ons met die engerd als avatar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het geeft inderdaad geen pas om met zo'n vreselijke aandoening te spotten.
Jij ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Trouwens iedereen een Fijne Pasen. Zelfs als je niet gelooft.
Nee lieverd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
En jij spot met ons met die engerd als avatar.
Een psychiatrische stoornis vergelijken met een politieke kleur.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zoals "libertarier" in jouw posts geen toegevoegde waarde heeft als je met mij over andere onderwerpen discussieert.
Ja jij ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Daarom noem ik Ethje ook mysterieuze marxistquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ziekten en politieke standpunten zijn voor mij toch wel verschillende dingen hoor.
Van hetzelfde!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja heel lief in de zin van " kruip jij maar even bij meneer pastoor onder de jurk"quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee lieverd.
Die "engert" kijkt heel lief naar je.
Het ging over relevantie in mijn ogen, er worden nu eenmaal op de sc dingen aangehaald die niet direct van toepassing zijn op het meest recente onderwerp. Deal with it.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:11 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Een psychiatrische stoornis vergelijken met een politieke kleur.
Welkom in de wereld die politiek heet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:10 schreef remlof het volgende:
Wtf, Leers noemt Chloorkuifje nu een "geschikte en betrouwbare vent"
Onze jongens zullen nu ook al wel in Libië zitten dan.quote:Toestemming van de Tweede Kamer is volgens Defensie niet noodzakelijk. "Een mandaat van de Kamer is niet nodig. Het betreft een oefening, geen operatie met een VN-resolutie."
Moet Hillen potdomme wéér naar de kamer komenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:51 schreef du_ke het volgende:
Je missies verkopen als oefening is ook wel een mooie
Ja. maar weg gaat ie niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet Hillen potdomme wéér naar de kamer komen
Ongepast?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:11 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Een psychiatrische stoornis vergelijken met een politieke kleur.
Hij heeft w.m.b. z'n tegoed weer opgeladen.quote:
Er zit wat grondig fout op dat departement. Hoog tijd dat de bezem daar eens flink doorgaat maar ik vrees dat Hillen daar niet de juiste man voor is..quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet Hillen potdomme wéér naar de kamer komen
quote:
Ik ga zo richting het Noorden en lekker een weekendje varenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef betyar het volgende:
Ik zit te twijfelen of dat ik met dit prachtige weer een tuinbank ga maken of lekker in de zon ga zitten
Kan je een kleine omweg maken en mij meenemen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga zo richting het Noorden en lekker een weekendje varen
Kom toch naar het zuiden naar het openingsfestival.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga zo richting het Noorden en lekker een weekendje varen
Fatboy + tuin.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef betyar het volgende:
Ik zit te twijfelen of dat ik met dit prachtige weer een tuinbank ga maken of lekker in de zon ga zitten
Een tuinbank in de zon gaan maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef betyar het volgende:
Zo'n stoel??quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg betyar, hoeveel kost (ruwe schatting) een ligstoel/loungestoel van uw handen?
[ afbeelding ]
Dit idee, van mooi hout.
Het gaat niet om de juiste man op de juiste plek. Het gaat erom welke vriendje je een dienst kan bewijzen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zit wat grondig fout op dat departement. Hoog tijd dat de bezem daar eens flink doorgaat maar ik vrees dat Hillen daar niet de juiste man voor is..
Dat is uiteraard de bedoeling.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een tuinbank in de zon gaan maken.
Ja naja zo'n idee, ben geen ontwerper/tekenaar dus geen idee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo'n stoel??
Het vormen/buigen van het hout kost al een vermogen aan tijd.
Zo'n tuinbankje is een paar uurtjes werk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De zomer zal nog maar kort duren. Er wordt regen verwacht de komende maanden.
Ga maar alvast op de hoek van de straat staan in je matrozenpakje.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je een kleine omweg maken en mij meenemen?
Ik zal eens een berekeningetje maken voor je. Kom ik nog op terug.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja naja zo'n idee, ben geen ontwerper/tekenaar dus geen idee.
Mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zal eens een berekeningetje maken voor je. Kom ik nog op terug.
Next timequote:Op zaterdag 23 april 2011 13:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Kom toch naar het zuiden naar het openingsfestival.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga maar alvast op de hoek van de straat staan in je matrozenpakje.
Ga eens een keer uitwaaien op een waddeneiland dan, lekkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik mis het water, laatste keer op een boot in Nederland is alweer in een ver ver verleden.
Ben vorige week naar de Kop van Noord-Holland gereden om uit te waaien op het strand, maar wadden eiland al tijden niet meer geweest.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga eens een keer uitwaaien op een waddeneiland dan, lekker
Oplichter.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo'n stoel??
Het vormen/buigen van het hout kost al een vermogen aan tijd.
Maar dan heb je wel het idee dat je er echt tussenuit bentquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben vorige week naar de Kop van Noord-Holland gereden om uit te waaien op het strand, maar wadden eiland al tijden niet meer geweest.
Wel goed idee, maar weer zo tijdrovend.
Ja dat wel, maar voor een paar euro meer zit je op een Grand Canaria om maar wat te noemen, dan ga ik daar wel heen. Niks mis met Terschelling, maar vast zitten tussen duizenden dronken jongeren is niet echt relaxen meer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel het idee dat je er echt tussenuit bent
Ik ben er ook al meer dan tien jaar niet geweest, wil wel weer eens een keer naar Terschelling ofzo.
*op todo lijst voor deze zomer zet
Remlof heeft misschien andere prioriteiten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar voor een paar euro meer zit je op een Grand Canaria om maar wat te noemen, dan ga ik daar wel heen. Niks mis met Terschelling, maar vast zitten tussen duizenden dronken jongeren is niet echt relaxen meer.
Precies, het is lloret maar dan vol met jongeren die van papa en mama nog niet naar het buitenland mogen, of geen geld hebben voor een vliegtuig ticket.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Remlof heeft misschien andere prioriteiten.
Maar je hebt gelijk. Op het Nederlandse strand wandelen is als een Braziliaans vuilnisbelt.
Schiermonnikoog is wel een mooi eiland.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel dit stil zitten slecht voor m'n gezondheid is.
Texel vind ik een veel te groot en toeristisch waddeneiland. Je hebt ook niet het gevoel dat je op een eiland bent, al verschilt dat natuurlijk van persoon tot persoon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar voor een paar euro meer zit je op een Grand Canaria om maar wat te noemen, dan ga ik daar wel heen. Niks mis met Terschelling, maar vast zitten tussen duizenden dronken jongeren is niet echt relaxen meer.
Klopt, maar mijn ruimte en materiaal wel. Daarnaast een beetje dik hout buigen we beetje bij beetje d.m.v. stoom en tangen, dus eigenlijk ben je er wel constant mee bezig want het belemmert je overige werkzaamheden. Ik heb nu eenmaal niet de beschikking over een vacuümpers en moet alles met het handje doen. Tenzij het hout totaal uit dunne latjes of diverse lagen plaatmateriaal mag bestaan, maar ja dat is een beetje eigen huis en tuin meubilair wat VS makkelijk zelf kan maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oplichter.![]()
Je hoeft er niet constant bij te blijven hoor.
Niet met de linkse kerk?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:35 schreef Mutant01 het volgende:
Nederlandse stranden zijn inderdaad van bizar slechte kwaliteit, maar dat heeft meer met de ligging van Nederland te maken.
Zo af en toe de spanning een beetje vergroten kost geen uren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn ruimte en materiaal wel. Daarnaast een beetje dik hout buigen we beetje bij beetje d.m.v. stoom en tangen, dus eigenlijk ben je er wel constant mee bezig want het belemmert je overige werkzaamheden. Ik heb nu eenmaal niet de beschikking over een vacuümpers en moet alles met het handje doen. Tenzij het hout totaal uit dunne latjes of diverse lagen plaatmateriaal mag bestaan, maar ja dat is een beetje eigen huis en tuin meubilair wat VS makkelijk zelf kan maken.
Ik ben tot nu toe alleen op Ameland geweest volgens mij, maar de rest trekt me ook niet echt eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Texel vind ik een veel te groot en toeristisch waddeneiland. Je hebt ook niet het gevoel dat je op een eiland bent, al verschilt dat natuurlijk van persoon tot persoon.
Vlieland vond ik het mooiste waddeneiland van de eilanden waar ik ben geweest(Alleen Schiermonnikoog niet). Rustig(Komt ook door het autoverbod), je kan er mooi fietsen en een ritje met de Vliehors express is zeker een aanrader![]()
Terschelling is een mooi wandeleiland in de duinen en bunkers maar dan heb je het wel gezien.
Ameland was me net iets te toeristisch en saai.
Schiermonnikoog heb ik nooit bezocht maar het schijnt er erg mooi te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |