Het ging over relevantie in mijn ogen, er worden nu eenmaal op de sc dingen aangehaald die niet direct van toepassing zijn op het meest recente onderwerp. Deal with it.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:11 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Een psychiatrische stoornis vergelijken met een politieke kleur.
Welkom in de wereld die politiek heet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:10 schreef remlof het volgende:
Wtf, Leers noemt Chloorkuifje nu een "geschikte en betrouwbare vent"
Onze jongens zullen nu ook al wel in Libië zitten dan.quote:Toestemming van de Tweede Kamer is volgens Defensie niet noodzakelijk. "Een mandaat van de Kamer is niet nodig. Het betreft een oefening, geen operatie met een VN-resolutie."
Moet Hillen potdomme wéér naar de kamer komenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:51 schreef du_ke het volgende:
Je missies verkopen als oefening is ook wel een mooie
Ja. maar weg gaat ie niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet Hillen potdomme wéér naar de kamer komen
Ongepast?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:11 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Een psychiatrische stoornis vergelijken met een politieke kleur.
Hij heeft w.m.b. z'n tegoed weer opgeladen.quote:
Er zit wat grondig fout op dat departement. Hoog tijd dat de bezem daar eens flink doorgaat maar ik vrees dat Hillen daar niet de juiste man voor is..quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet Hillen potdomme wéér naar de kamer komen
quote:
Ik ga zo richting het Noorden en lekker een weekendje varenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef betyar het volgende:
Ik zit te twijfelen of dat ik met dit prachtige weer een tuinbank ga maken of lekker in de zon ga zitten
Kan je een kleine omweg maken en mij meenemen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga zo richting het Noorden en lekker een weekendje varen
Kom toch naar het zuiden naar het openingsfestival.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga zo richting het Noorden en lekker een weekendje varen
Fatboy + tuin.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef betyar het volgende:
Ik zit te twijfelen of dat ik met dit prachtige weer een tuinbank ga maken of lekker in de zon ga zitten
Een tuinbank in de zon gaan maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef betyar het volgende:
Zo'n stoel??quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg betyar, hoeveel kost (ruwe schatting) een ligstoel/loungestoel van uw handen?
[ afbeelding ]
Dit idee, van mooi hout.
Het gaat niet om de juiste man op de juiste plek. Het gaat erom welke vriendje je een dienst kan bewijzen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zit wat grondig fout op dat departement. Hoog tijd dat de bezem daar eens flink doorgaat maar ik vrees dat Hillen daar niet de juiste man voor is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |