Eens! Als persoon spreken ze alledrie totaal niet aan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Ja, en toch, ik heb nooit iets met ze gehad.
het is geen sytycdquote:
die begon echt goed ja..quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Die donkere begon echt rete sterk, dat wel!
Ook geen heitje voor een karweitje?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:07 schreef Guanabana het volgende:
Adlicious heeft, hoe goed ze misschien ook zijn, nooit iets voor me gedaan.
quote:
Ik vond Candy Man nog steeds het allerbestquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef Kally het volgende:
Ik vind ze ook niet slecht hoor integendeel, maar dit is echt een heel moeilijk nummerwant zoveel power.
Kloptquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Hey kool nieuwe feature? Hoeft geen topics van xfa live op te zoeken?! Ze springen zo in myat?
Ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Candy Man nog steeds het allerbest
Yepquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Candy Man nog steeds het allerbest
Welcome to the real world. Reeksen zijn auto-tvpquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Hey kool nieuwe feature? Hoeft geen topics van xfa live op te zoeken?! Ze springen zo in myat?
dan moet je even x factor UK terugkijkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
Ik zou Adlicious wel eens a capella willen horen
Mooie ontwikkeling!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welcome to the real world. Reeksen zijn auto-tvp
Niet alleen dit jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef style2k het volgende:
ja de jury slaat dit jaar wel op meer punten de plank compleet mis
daar moet je eigenlijk niet naar luistern... die zitten daar voor jan doedel..quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef style2k het volgende:
youtube??quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je even x factor UK terugkijken
Yup, er moet wat vers bloed inquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef style2k het volgende:
itunesquote:
Wie weet komt Henk-Jan vrij bij SBS nu het is overgenomenquote:
Ik vind dat er ook een a capella week moet komenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je even x factor UK terugkijken
Dan is wel meteen duidelijk wie echt goed kan zingenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dat er ook een a capella week moet komen
Alsof deze week iets met Hollywood te maken heeft?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, want we hebben op SBS gezien dat dat een succes wordtquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee niet die kwallebakquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie weet komt Henk-Jan vrij bij SBS nu het is overgenomen
Goed plan!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens, maar hij is wel eerlijk en nu is het allemaal maar wat gelul in de ruimtequote:
Ik had verwacht dat ze soundtracks van grote Hollywoodfilms zouden gaan zingen. Wat dat betreft heeft Tim zich tot nu toe nog het meest aan het thema gehoudenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof deze week iets met Hollywood te maken heeft?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Goed plan!
Die reclame. Eerst de film Rio en direct daarna een blikje tonijn van Rio Mare
Whut???? Nee Adlicious in mijn ogenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:13 schreef ranja het volgende:
Wat een geschreeuw weer dat Adlicious
Jessica verreweg de beste van het 1e blok.
Nou en, die is al bezet!quote:
is die goed? die heb ik eigenlijk nog niet echt fatsoenlijk gehoord..quote:
Dilemma's, dilemma'squote:
Is wel okequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
is die goed? die heb ik eigenlijk nog niet echt fatsoenlijk gehoord..
Ik vind ze echt totaal onzin uitkramen. Als je Tim de hemel in prijst na die vertoning moet er toch iets mis zijn met de kabeltelevisiequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind de jury eigenlijk prima zo.
Ja, Stees misschien niet, maar aan iemand ergeren hoort er ook bij!
Jessica was bijna net zo slecht als Timquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:13 schreef ranja het volgende:
Wat een geschreeuw weer dat Adlicious
Jessica verreweg de beste van het 1e blok.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Jessica was bijna net zo slecht als Tim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |