Eens! Als persoon spreken ze alledrie totaal niet aan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Ja, en toch, ik heb nooit iets met ze gehad.
het is geen sytycdquote:
die begon echt goed ja..quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Die donkere begon echt rete sterk, dat wel!
Ook geen heitje voor een karweitje?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:07 schreef Guanabana het volgende:
Adlicious heeft, hoe goed ze misschien ook zijn, nooit iets voor me gedaan.
quote:
Ik vond Candy Man nog steeds het allerbestquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef Kally het volgende:
Ik vind ze ook niet slecht hoor integendeel, maar dit is echt een heel moeilijk nummerwant zoveel power.
Kloptquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Hey kool nieuwe feature? Hoeft geen topics van xfa live op te zoeken?! Ze springen zo in myat?
Ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Candy Man nog steeds het allerbest
Yepquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Candy Man nog steeds het allerbest
Welcome to the real world. Reeksen zijn auto-tvpquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Hey kool nieuwe feature? Hoeft geen topics van xfa live op te zoeken?! Ze springen zo in myat?
dan moet je even x factor UK terugkijkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
Ik zou Adlicious wel eens a capella willen horen
Mooie ontwikkeling!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welcome to the real world. Reeksen zijn auto-tvp
Niet alleen dit jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef style2k het volgende:
ja de jury slaat dit jaar wel op meer punten de plank compleet mis
daar moet je eigenlijk niet naar luistern... die zitten daar voor jan doedel..quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef style2k het volgende:
youtube??quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je even x factor UK terugkijken
Yup, er moet wat vers bloed inquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef style2k het volgende:
itunesquote:
Wie weet komt Henk-Jan vrij bij SBS nu het is overgenomenquote:
Ik vind dat er ook een a capella week moet komenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je even x factor UK terugkijken
Dan is wel meteen duidelijk wie echt goed kan zingenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dat er ook een a capella week moet komen
Alsof deze week iets met Hollywood te maken heeft?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, want we hebben op SBS gezien dat dat een succes wordtquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee niet die kwallebakquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie weet komt Henk-Jan vrij bij SBS nu het is overgenomen
Goed plan!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |