stoken tussen Jo en Flip? vooralsnog heeft ze bij de mosquito's geen kansquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef beequeen het volgende:
Waarom gunt Mo de kluis van Karim aan Flip?
Karim iidquote:
Ja ik had er al 1 opgevangenquote:
Echt he? waarom liet hij die troela's overvliegen dan. Had die eikel zich eerder moeten beseffenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
Karim heeft zó gelijk. Bespottelijk, die dates.
Familie weer weg Bol??quote:
Het is dan ook de zoveelste kleun van de (mis)makers van het programma.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:08 schreef DjinN het volgende:
Ik begrijp Karim helemaal. Er wordt hem iets opgedrongen waar ie helemaal niet voor gekozen heeft
Voor de verandering gaat Phil nu met Mo .quote:
en trekt 'm nooit meer uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:09 schreef Lutte het volgende:
Laura trekt dalijk gauw een joggingbroek aan.
quote:
bonk bonk bonk bonk...quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor de verandering gaat Phil nu met Mo .
Heb toch al het vermoeden dat hij Mo leuker dan Jo vindt.
Van de regen in de drup, ik bedoel piep piep piep piep piep
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:09 schreef Lutte het volgende:
Laura trekt dalijk gauw een joggingbroek aan.
Op je enkels telt nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Onzin Geer, ik draag ook regelmatig een joggingbroek thuis en ik laat maar zitten
Ja, dan vallen je Tenalady's niet zo op.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Onzin Geer, ik draag ook regelmatig een joggingbroek thuis en ik laat maar zitten
Ze hebben toch laatst Cynthia ook overgevlogen? Heb ik niet gezien in HHvdG, jij?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt he? waarom liet hij die troela's overvliegen dan. Had die eikel zich eerder moeten beseffen
Waarom een eikelquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt he? waarom liet hij die troela's overvliegen dan. Had die eikel zich eerder moeten beseffen
Tis dat of Jo met ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:10 schreef Ferdo het volgende:
Jááááá, een jankende Mo!!! Dat kenden we niet!
wat was het ook al weer #huilenmetmoquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:10 schreef Ferdo het volgende:
Jááááá, een jankende Mo!!! Dat kenden we niet!
Zo ken ie wel weer ffquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, dan vallen je Tenalady's niet zo op.
Dat laatste komt net iets vaker, geloof ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Tis dat of Jo met ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik
eg nie eg nie eg niequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Tis dat of Jo met ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik
tuurlijk dat heeft ie ook al een paar keer gezegdquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Waarom een eikelIk krijg de indruk dat dat hele dategedoe hem opgedrongen wordt, en hij er verder vrij weinig over te zeggen heeft. Alles om de toch al slechte kijkcijfers omhoog te krikken
Er is net 2 minuten aandacht aan besteedtquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:13 schreef Ferdo het volgende:
Wordt er überhaupt nog wat met geheimen gedaan? Zit het me net af te vragen.
Nooit doen bij dit programma, je iets afvragen. Is niet goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:13 schreef Ferdo het volgende:
vandaag hebben ze nog gespeculeert over het geheim van karimquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:13 schreef Ferdo het volgende:
Het is nog geheim wat er in de kist zitquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:13 schreef Ferdo het volgende:
Hè wat welke geheimen? Die wetenswaardigheidjes over mensen die er de eerste paar weken in sneltreinvaart doorheen gejast zijn?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:13 schreef Ferdo het volgende:
Neej...want dan moet je de dooie mussen weer van je ramen afschrapen...die dooie mussen waarmee ze je blij wilden maken...quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nooit doen bij dit programma, je iets afvragen. Is niet goed
Sorry, je hebt ook helemaal gelijk natuurlijk! Straks ga ik nog logisch nadenken...*ril*quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nooit doen bij dit programma, je iets afvragen. Is niet goed
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is nog geheim wat er in de kist zit
En wat een geheim ook he. Figurant in een film in India, met nog 5000 anderen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
vandaag hebben ze nog gespeculeert over het geheim van karim
en mn broertje en mn broertje en mn broertjequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:13 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik zweer het je , ik zweer het je, ik zweer het je me bloedeigen moeder
Die hoeft toch alleen alfons te pijpen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
en het sponsorbedrag van mamajo is toch ook nog niet bekent
Zo leerden we eerder al dat gewerkt hebben in een piercingshop héél bijzonder moet zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat een geheim ook he. Figurant in een film in India, met nog 5000 anderen.
Blijkt hij gewoon toevallig in beeld te hebben gelopen met zunne rugzakquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat een geheim ook he. Figurant in een film in India, met nog 5000 anderen.
Vergeet niet het niet bestaande woord Bingokoninginquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zo leerden we eerder al dat gewerkt hebben in een piercingshop héél bijzonder moet zijn.
Wiequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben toch laatst Cynthia ook overgevlogen? Heb ik niet gezien in HHvdG, jij?
Allemaal van die nutteloze acties.
terwijl ie daar op vakantie was ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Blijkt hij gewoon toevallig in beeld te hebben gelopen met zunne rugzak
whahaha heldquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef afca_oc het volgende:
SST_Guido SST Guido
Karim dump die Bianca asap!!!! Wat een totaal ongeinteresseerd, arrogant overkomend wijf. Sorry hoor... #sstnl
Ja, zoiets zal het heus wel zijn. Een heel naturel acterende rugzaktoeristquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
hhvgd ?? wat is datquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
WieEn die twee meiden stonden compleet voor paal
Ik doe appearances, dat idee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Guidoquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef afca_oc het volgende:
SST_Guido SST Guido
Karim dump die Bianca asap!!!! Wat een totaal ongeinteresseerd, arrogant overkomend wijf. Sorry hoor... #sstnl
Wat een flutgeheimen zeg....quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zoiets zal het heus wel zijn. Een heel naturel acterende rugzaktoerist
quote:
ik ook niequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:19 schreef DjinN het volgende:
Ik bedenk me net dat ik Geer nog nooit in zwemkledij heb gezien
Hij heeft iig zwembandjes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:19 schreef DjinN het volgende:
Ik bedenk me net dat ik Geer nog nooit in zwemkledij heb gezien
Cynthia, een oudbewoonster. Samen met Servio overgevlogen naar Portugal.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
WieEn die twee meiden stonden compleet voor paal
hahaha, ik ben dus niet de enige!quote:
Fakking!!!!quote:
ja, dit is wel erg faalquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:21 schreef Lutte het volgende:
Ze moeten het de volgende keer eerst eens zelf uitproberen.
Beetje tsunami-zwemmenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:20 schreef rico80 het volgende:
Ik vond die bingo koningin, ridder en die bollywoodfilm best bijzonder eigenlijk.
Maar de rest, wtf. Internaat? Piercings? Dyslectisch? Gamer? "hoogbegaafd"? Mn ex is semi-BNer? Wat een flutgeheimen.
Komt omdat Laura er niet bij is..quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef Stranger1977 het volgende:
Goh! Wat gek,... mislukt,... Neeeeeeeeeeeee! Hoe zou dat nou kunnen
duidelijk jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:21 schreef bollokus het volgende:
tja de opdrachten mogen natuurlijk ook niet lukken anders gaat er geen geld uit
dus datquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Onmogelijk. Zo wordt 't wat goedkoper voor SBS
.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:21 schreef shomila het volgende:
Mo ik sta nog, ik sta nog hoor en Flip is verzopen.
Snuiven zelfsquote:
Die kon in d'r eentje dwars over dat zwembad liggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Komt omdat Laura er niet bij is..
Tandje bijzetten.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Die kon in d'r eentje dwars over dat zwembad liggen.
Doe dan iemand die zeehondjes dood heeft geknuppeld, of als wapenhandelaar geld heeft verdiend in Rwanda, een seropositieveling (die dan weer aan de slag gaat met iemand die nymphomane is), een loverboy, meer het steviger werk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:20 schreef rico80 het volgende:
Ik vond die bingo koningin, ridder en die bollywoodfilm best bijzonder eigenlijk.
Maar de rest, wtf. Internaat? Piercings? Dyslectisch? Gamer? "hoogbegaafd"? Mn ex is semi-BNer? Wat een flutgeheimen.
geloof je het zelfquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef afca_oc het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Het was net niet te zien, maar toen Karim de kamer uitliep vroeg hij aan Bianca om haar telefoonnummer bij De Stem achter te laten. #sstnl
o-m-g
ja ofcoursequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef afca_oc het volgende:
Het was net niet te zien, maar toen Karim de kamer uitliep vroeg hij aan Bianca om haar telefoonnummer bij De Stem achter te laten. #sstnl
o-m-g
Jij snapt m. Ik heb m'n vader doodgeslagen, ik laat graag mijn piemel zien, ik ben alcoholist ( en dan wat flessen Jack verstoppen in t huis)quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Doe dan iemand die zeehondjes dood heeft geknuppeld, of als wapenhandelaar geld heeft verdiend in Rwanda, een seropositieveling (die dan weer aan de slag gaat met iemand die nymphomane is), een loverboy, meer het steviger werk.
Hij koos wel voor haar in eerste instantie hoor. Later kapte hij alle twee af dusquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef afca_oc het volgende:
o-m-g
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef afca_oc het volgende:
o-m-g
Een beetje gedwongen was het welquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij koos wel voor haar in eerste instantie hoor. Later kapte hij alle twee af dus
Hemeltergend weer.quote:
Die tegenwoordig in t krokante jasje van maik rondloopt? Of is dat ding van flop?quote:
Hij gaat ze gewoon alle honderd afquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef afca_oc het volgende:
o-m-g
Lees es een keer dan !!!! Dat die sukkel het van te voren had af moeten kappen en niet achteraf. Zucht vermoeidendquote:
ze had gisteren niet genoeg gejankt dus doen ze het gewoon nog eens overquote:
Sharon is ook vaak in Amerika, daar praten ze allemaal door hun neus.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:29 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Sharon is ook vaak in Amerika, daar praten ze allemaal door hun neus.
jup ook gesignaleerd hier! Alleen niet gezien of ie nu bij Jo uit bed kwam...quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Zagen jullie ook die tent van Flip in dat blauwe broekje?
hahahahahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb ondertussen ook weggezapt naar dwdd en het weer op rtl4 tijdens die terugblikken op lau en Joquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:29 schreef rico80 het volgende:
Zullen wij nu met z'n 20en in dit topic niet gewoon alle kijkers zijn, en dat ook de kijkcijfers nep zijn?
Kan me niet voorstellen dat mensen die fok er niet bij hebben deze meuk blijven kijken..
Nee let ik niet op. Krijg je weer interesse in de andere kantquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
ligt die nog steeds niet onder de grond dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:30 schreef bollokus het volgende:
en wanneer word maik nu begraven ...
of wassie niet dood?
Schijteik ?quote:
he wat? Dat is toch helemaal niet interessant?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:30 schreef Stranger1977 het volgende:
Hey Bart,... en geFOKt word er ook heur!
Ik zou zeggen cremeren,... zeker zijn dat hij niet meer ademtquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ligt die nog steeds niet onder de grond dan?
In het begin was zijn ego wel gestreeld maar gerard heeft uit zijn hoofd gepraat volgens mij zoals hij veel tv-items loopt te verklotenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees es een keer dan !!!! Dat die sukkel het van te voren had af moeten kappen en niet achteraf. Zucht vermoeidend
Haha hier is 20% gtst en 10% sstquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:30 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen ook weggezapt naar dwdd en het weer op rtl4 tijdens die terugblikken op lau en Jo
Ergens in 1930quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef Reksie1981 het volgende:
@sst_laura, waar koop je al die leuke roezeldingen?
Law & Order hierquote:
Daar lag ik gister al door onder vuur in de COS ik noemde Gerard een Kwal en Karim slappe hap. Nou dat was grappig hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
In het begin was zijn ego wel gestreeld maar gerard heeft uit zijn hoofd gepraat volgens mij zoals hij veel tv-items loopt te verkloten
Achja al die huisvrouwtjes hier geilen op Geer..quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar lag ik gister al door onder vuur in de COS ik noemde Gerard een Kwal en Karim slappe hap. Nou dat was grappig hoor![]()
Huh ? In de uitzending of in het huisquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ffff, leuk die herhaling.. maar waarom zat laura daar eigenlijk???
Het krokante jasje!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die tegenwoordig in t krokante jasje van maik rondloopt? Of is dat ding van flop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |