geloof je het zelfquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef afca_oc het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Het was net niet te zien, maar toen Karim de kamer uitliep vroeg hij aan Bianca om haar telefoonnummer bij De Stem achter te laten. #sstnl
o-m-g
ja ofcoursequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef afca_oc het volgende:
Het was net niet te zien, maar toen Karim de kamer uitliep vroeg hij aan Bianca om haar telefoonnummer bij De Stem achter te laten. #sstnl
o-m-g
Jij snapt m. Ik heb m'n vader doodgeslagen, ik laat graag mijn piemel zien, ik ben alcoholist ( en dan wat flessen Jack verstoppen in t huis)quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Doe dan iemand die zeehondjes dood heeft geknuppeld, of als wapenhandelaar geld heeft verdiend in Rwanda, een seropositieveling (die dan weer aan de slag gaat met iemand die nymphomane is), een loverboy, meer het steviger werk.
Hij koos wel voor haar in eerste instantie hoor. Later kapte hij alle twee af dusquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef afca_oc het volgende:
o-m-g
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef afca_oc het volgende:
o-m-g
Een beetje gedwongen was het welquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij koos wel voor haar in eerste instantie hoor. Later kapte hij alle twee af dus
Hemeltergend weer.quote:
Die tegenwoordig in t krokante jasje van maik rondloopt? Of is dat ding van flop?quote:
Hij gaat ze gewoon alle honderd afquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef afca_oc het volgende:
o-m-g
Lees es een keer dan !!!! Dat die sukkel het van te voren had af moeten kappen en niet achteraf. Zucht vermoeidendquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |