hahaha, ik ben dus niet de enige!quote:
Fakking!!!!quote:
ja, dit is wel erg faalquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:21 schreef Lutte het volgende:
Ze moeten het de volgende keer eerst eens zelf uitproberen.
Beetje tsunami-zwemmenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:20 schreef rico80 het volgende:
Ik vond die bingo koningin, ridder en die bollywoodfilm best bijzonder eigenlijk.
Maar de rest, wtf. Internaat? Piercings? Dyslectisch? Gamer? "hoogbegaafd"? Mn ex is semi-BNer? Wat een flutgeheimen.
Komt omdat Laura er niet bij is..quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef Stranger1977 het volgende:
Goh! Wat gek,... mislukt,... Neeeeeeeeeeeee! Hoe zou dat nou kunnen
duidelijk jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:21 schreef bollokus het volgende:
tja de opdrachten mogen natuurlijk ook niet lukken anders gaat er geen geld uit
dus datquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Onmogelijk. Zo wordt 't wat goedkoper voor SBS
.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:21 schreef shomila het volgende:
Mo ik sta nog, ik sta nog hoor en Flip is verzopen.
Snuiven zelfsquote:
Die kon in d'r eentje dwars over dat zwembad liggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Komt omdat Laura er niet bij is..
Tandje bijzetten.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Die kon in d'r eentje dwars over dat zwembad liggen.
Doe dan iemand die zeehondjes dood heeft geknuppeld, of als wapenhandelaar geld heeft verdiend in Rwanda, een seropositieveling (die dan weer aan de slag gaat met iemand die nymphomane is), een loverboy, meer het steviger werk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:20 schreef rico80 het volgende:
Ik vond die bingo koningin, ridder en die bollywoodfilm best bijzonder eigenlijk.
Maar de rest, wtf. Internaat? Piercings? Dyslectisch? Gamer? "hoogbegaafd"? Mn ex is semi-BNer? Wat een flutgeheimen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |