stoken tussen Jo en Flip? vooralsnog heeft ze bij de mosquito's geen kansquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef beequeen het volgende:
Waarom gunt Mo de kluis van Karim aan Flip?
Karim iidquote:
Ja ik had er al 1 opgevangenquote:
Echt he? waarom liet hij die troela's overvliegen dan. Had die eikel zich eerder moeten beseffenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
Karim heeft zó gelijk. Bespottelijk, die dates.
Familie weer weg Bol??quote:
Het is dan ook de zoveelste kleun van de (mis)makers van het programma.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:08 schreef DjinN het volgende:
Ik begrijp Karim helemaal. Er wordt hem iets opgedrongen waar ie helemaal niet voor gekozen heeft
Voor de verandering gaat Phil nu met Mo .quote:
en trekt 'm nooit meer uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:09 schreef Lutte het volgende:
Laura trekt dalijk gauw een joggingbroek aan.
quote:
bonk bonk bonk bonk...quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor de verandering gaat Phil nu met Mo .
Heb toch al het vermoeden dat hij Mo leuker dan Jo vindt.
Van de regen in de drup, ik bedoel piep piep piep piep piep
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:09 schreef Lutte het volgende:
Laura trekt dalijk gauw een joggingbroek aan.
Op je enkels telt nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Onzin Geer, ik draag ook regelmatig een joggingbroek thuis en ik laat maar zitten
Ja, dan vallen je Tenalady's niet zo op.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Onzin Geer, ik draag ook regelmatig een joggingbroek thuis en ik laat maar zitten
Ze hebben toch laatst Cynthia ook overgevlogen? Heb ik niet gezien in HHvdG, jij?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt he? waarom liet hij die troela's overvliegen dan. Had die eikel zich eerder moeten beseffen
Waarom een eikelquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt he? waarom liet hij die troela's overvliegen dan. Had die eikel zich eerder moeten beseffen
Tis dat of Jo met ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:10 schreef Ferdo het volgende:
Jááááá, een jankende Mo!!! Dat kenden we niet!
wat was het ook al weer #huilenmetmoquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:10 schreef Ferdo het volgende:
Jááááá, een jankende Mo!!! Dat kenden we niet!
Zo ken ie wel weer ffquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, dan vallen je Tenalady's niet zo op.
Dat laatste komt net iets vaker, geloof ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Tis dat of Jo met ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik
eg nie eg nie eg niequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Tis dat of Jo met ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik
tuurlijk dat heeft ie ook al een paar keer gezegdquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Waarom een eikelIk krijg de indruk dat dat hele dategedoe hem opgedrongen wordt, en hij er verder vrij weinig over te zeggen heeft. Alles om de toch al slechte kijkcijfers omhoog te krikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |