ligt die nog steeds niet onder de grond dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:30 schreef bollokus het volgende:
en wanneer word maik nu begraven ...
of wassie niet dood?
Schijteik ?quote:
he wat? Dat is toch helemaal niet interessant?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:30 schreef Stranger1977 het volgende:
Hey Bart,... en geFOKt word er ook heur!
Ik zou zeggen cremeren,... zeker zijn dat hij niet meer ademtquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ligt die nog steeds niet onder de grond dan?
In het begin was zijn ego wel gestreeld maar gerard heeft uit zijn hoofd gepraat volgens mij zoals hij veel tv-items loopt te verklotenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees es een keer dan !!!! Dat die sukkel het van te voren had af moeten kappen en niet achteraf. Zucht vermoeidend
Haha hier is 20% gtst en 10% sstquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:30 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen ook weggezapt naar dwdd en het weer op rtl4 tijdens die terugblikken op lau en Jo
Ergens in 1930quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef Reksie1981 het volgende:
@sst_laura, waar koop je al die leuke roezeldingen?
Law & Order hierquote:
Daar lag ik gister al door onder vuur in de COS ik noemde Gerard een Kwal en Karim slappe hap. Nou dat was grappig hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
In het begin was zijn ego wel gestreeld maar gerard heeft uit zijn hoofd gepraat volgens mij zoals hij veel tv-items loopt te verkloten
Achja al die huisvrouwtjes hier geilen op Geer..quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar lag ik gister al door onder vuur in de COS ik noemde Gerard een Kwal en Karim slappe hap. Nou dat was grappig hoor![]()
Huh ? In de uitzending of in het huisquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ffff, leuk die herhaling.. maar waarom zat laura daar eigenlijk???
Het krokante jasje!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die tegenwoordig in t krokante jasje van maik rondloopt? Of is dat ding van flop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |