Dan heeft de VN ook schijt aan ons. Ook niet een situatie die je moet willen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Schijt aan die VN, walgelijke organisatie.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef betyar het volgende:
Ik heb net toestemming gekregen van mijn vrouw om naar de meet te komen, om het antwoord van PHP op mijn vraag beantwoord te krijgen. Ze zet me zelfs af op het station.![]()
Opdoeken doel ik dan ook op, het is toch een speelbal van de nietszeggende naties.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan heeft de VN ook schijt aan ons. Ook niet een situatie die je moet willen.
Het is onze achtertuin hè? Je ziet nu al de problemen van Italië met immigranten. Het is in het belang van de hele EU om rust aan de grenzen te hebben, alleen daarom moesten we al ingrijpen, dat hebben Sarkozy en Cameron goed gezien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef Voorschrift het volgende:
De enige reden die er is om Libië binnen te vallen is om hun oliebronnen ons toe te eigenen.
Voor de rest, niet mee bemoeien.
Ik geloof je wel. Maar wat ga je met mij doen als ik je antwoord heb gegeven? Dronken voeren, ophangen, lynchen?quote:
Dan moet je dat ook zeggen, en niet enkel met wat vliegtuigen boven het land gaan zitten vliegen, bombardeer dat paleis naar de klote en schiet iedere klapjosti met een wapen overhoop die denkt uit naam van Khadafi te moeten gaan zitten klooien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is onze achtertuin hè? Je ziet nu al de problemen van Italië met immigranten. Het is in het belang van de hele EU om rust aan de grenzen te hebben, alleen daarom moesten we al ingrijpen, dat hebben Sarkozy en Cameron goed gezien.
Tofquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef betyar het volgende:
Ik heb net toestemming gekregen van mijn vrouw om naar de meet te komen, om het antwoord van PHP op mijn vraag beantwoord te krijgen. Ze zet me zelfs af op het station.![]()
Too latequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoho, ik pin me nergens aan vast. Maar ik kom voor 80%.
Nee, dan ga ik wel zeuren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof je wel. Maar wat ga je met mij doen als ik je antwoord heb gegeven? Dronken voeren, ophangen, lynchen?
Je benen denken we er dan wel bij.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoho, ik pin me nergens aan vast. Maar ik kom voor 80%.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je benen denken we er dan wel bij.
Je meet jezelf een amper aimabel houding aan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens, het valt me ineens op dat we de laatste 2 dagen amper nog ruzie is. Kijk, jullie kunnen het wel !
Jammer, ik kon altijd kostelijk om hem lachen.quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens, het valt me ineens op dat we jullie de laatste 2 dagen amper nog ruzie is. Kijk, jullie kunnen het wel ! Kan ik nog wat van leren......![]()
![]()
![]()
Ik heb nooit ruzie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens, het valt me ineens op dat we de laatste 2 dagen amper nog ruzie is. Kijk, jullie kunnen het wel !
We zullen vroeg of laat grondtroepen moeten sturen, het gebeurt nu al kleinschalig door Frankrijk, Engeland en Italië (en de VS). Maar eigenlijk zouden we voor dit soort werk een Europese interventiemacht moeten hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook zeggen, en niet enkel met wat vliegtuigen boven het land gaan zitten vliegen, bombardeer dat paleis naar de klote en schiet iedere klapjosti met een wapen overhoop die denkt uit naam van Khadafi te moeten gaan zitten klooien.
Nu houd je deze zooi in stand, een langslepende burgeroorlog veroorzaakt alleen maar meer vluchtelingen.
Tja, zo nu en dan is iedereen wel eens een keer lijden voorwerp.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jammer, ik kon altijd kostelijk om hem lachen.
Jij vindt mij ook stomquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je meet jezelf een amper aimabel houding aan.
Ach Duke, niet teveel van hem aantrekken. Volgens mij heeft de leiding hier al spijt als haren op je hoofd dat ze hem hebben aangesteld als mod.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie.
Hooguit met Du_ke, omdat hij iedereen buren gunt.
Kom in het buitengebied wonen, lekker rustig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie.
Hooguit met Du_ke, omdat hij iedereen buren gunt.
Dan trekken we daar massaal binnen, guns blazing.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen vroeg of laat grondtroepen moeten sturen, het gebeurt nu al kleinschalig door Frankrijk, Engeland en Italië (en de VS). Maar eigenlijk zouden we voor dit soort werk een Europese interventiemacht moeten hebben.
En het zal zich terugbetalen in de toekomst, een democratisch verkozen Libische overheid kan ons minder afhankelijk maken van het corrupte regime in Saoedi-Arabië qua olie.
SA wordt trouwens de laatste dominosteen en die gaat niet zachtjes vallen. Maak je borst maar nat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |