Dat geloof ik achter elkaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, maar sommige mensen denken dat ik van elke user een collage heb met bepaalde weetjes/gegeven/en posts
Afschaffen dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die is toch al onhoudbaar geworden, helaas.
De LibDems zijn de meest pro-EU mainstream partij van het VK hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:25 schreef Holograph het volgende:
[..]
Cameron is anti-EU, dus die heeft daar verder ook niks mee te maken.
Sarkozy doet dit enkel om de Franse grandeur weer uit te stralen.
Hoe?quote:
Hè ja, Hoekse en Kabeljauwse twistenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:26 schreef Reya het volgende:
De meest acute dreiging in Saoedi-Arabië lijken me opvolgingsperikelen binnen de koninklijke familie te vormen. Al eerder is een Saoedische koning vermoord door een familielid, en het intransparante opvolgingsproces maakt dat wellicht meerdere kandidaten min of meer rekenen op het koningsschap. Dat kan tenzijnertijd tot schisma's leiden binnen de koninklijke familie die resoneren binnen de Saoedische samenleving.
Die tijd was 80 jaar geleden ook al geschiedenis.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Er hoeft in de EU niemand voor zijn leven te vrezen omdat ie het niet eens is met zijn regering. Dat is al heel wat.
Dat is Clegg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
De LibDems zijn de meest pro-EU mainstream partij van het VK hoor
Ik zie geen andere mogelijkheden op termijn.quote:
Ja en juist daarom hebben we de EU nu. En wat dat betreft werkt dat prima.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die tijd was 80 jaar geleden ook al geschiedenis.
Ik zie liever naties verbonden door verdragen, en niet een superstaat die verdragen oplegt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en juist daarom hebben we de EU nu. En wat dat betreft werkt dat prima.
Dat is wat anders dan Cameron pro-EU noemen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja. Maar de LibDems zitten ook in de regering, dus hij spreekt ook namens hen.
Cameron is geen LibDem. Daarnaast wilt Cameron weer terug naar een Intergouvernementele unie. Hij is namelijk niet zo blij dat we nou de facto de Geconfedereerde staten van Europa vormen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
De LibDems zijn de meest pro-EU mainstream partij van het VK hoor
Echtgaaf, kan jij ook boos zijn? Heb je nog nooit boos gezienquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Iedereen is van de wereld. The Scene.
Muzikaal
Er wordt niks opgelegd. Er wordt over gestemd door partijen die wij hebben gekozen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie liever naties verbonden door verdragen, en niet een superstaat die verdragen oplegt.
Vrijheid van keuzes etc.
Nee, ik noemde de LibDems pro-EU.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan Cameron pro-EU noemen.
Ik heb gestemd op Nederlandse partijen, de invloed van maffe Katholieke Poolse regeringen heb ik totaal niet op gestemd, walgelijke ontwikkelingen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Er wordt niks opgelegd. Er wordt over gestemd door partijen die wij hebben gekozen.
Ik kan inderdaad heel boos worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Echtgaaf, kan jij ook boos zijn? Heb je nog nooit boos gezien
Ach, het tegenovergestelde van Voorschrift dus?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad heel boos worden.![]()
Ik kan slecht tegen onrecht...
Tsja dat een partij als het CDA tegenstemt voor maatregelen tegen de media-invloed van Berlusconi kan ik ook niet helpen... Dan moeten mensen de Europese verkiezingen maar serieus nemen en goed overwegen waarop te stemmen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Nederlandse partijen, de invloed van maffe Katholieke Poolse regeringen heb ik totaal niet op gestemd, walgelijke ontwikkelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |