*pakt dossier erbij*quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Kom in het buitengebied wonen, lekker rustig.
Dat is ook zo. Maar dan tekent Du_ke bezwaar aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Kom in het buitengebied wonen, lekker rustig.
Ga lekker over de grens in Duitsland wonen, mooi goedkoop en groot wonenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar dan tekent Du_ke bezwaar aan
Herkolonisatie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan trekken we daar massaal binnen, guns blazing.
Niks geen problemen mee, graag zelfs. Maar dan niet de overheid geven aan een of andere randdebiel die zegt democratisch te zijn, die fout hebben we al vaak genoeg gemaakt in het verleden, zet er gewoon een gouverneur op.
Er staat hier in de buurt nog een mooi pandje te koop.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar dan tekent Du_ke bezwaar aan
Dat ga ik doen als de PVV hier de grootste partij wordt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga lekker over de grens in Duitsland wonen, mooi goedkoop en groot wonen
Mooi land. Mooi volk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga lekker over de grens in Duitsland wonen, mooi goedkoop en groot wonen
Wat kost het?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Er staat hier in de buurt nog een mooi pandje te koop.
Nou en, tis wel weer een puzzelstukjequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat ik in het buitengebied woon is niet echt geheim hoor.
Ik vind de VVD 80 x erger hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ga ik doen als de PVV hier de grootste partij wordt.
Jij doet helemaal niets, behalve dan gewoon doen wat de regering jou opdraagt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ga ik doen als de PVV hier de grootste partij wordt.
Ik niet, ze verkwanselt alleen volledig haar liberale gedachtegoed in ruil voor macht, dat valt me erg van ze tegen.quote:
Ik wil ook niet iedere twintig jaar met een invasieleger voor de deur staan, als ze zich niet gedragen kunnen dan moeten we het maar voor ze doen. Desnoods een puppet-regering, maar allesbehalve een 'democratie'.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Herkolonisatie?
Nee, dat is een gepasseerd station.
Een puzzelstukje waarvan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en, tis wel weer een puzzelstukje
Nee, VVD is beter dan PVV.quote:
Het is de gevaarlijkste partij voor de sociale zekerheid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet, ze verkwanselt alleen volledig haar liberale gedachtegoed in ruil voor macht, dat valt me erg van ze tegen.
Kijk naar hoe Europa er 80 jaar geleden uitzag. Dat is ook goedgekomen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil ook niet iedere twintig jaar met een invasieleger voor de deur staan, als ze zich niet gedragen kunnen dan moeten we het maar voor ze doen. Desnoods een puppet-regering, maar allesbehalve een 'democratie'.
Geen idee, maar sommige mensen denken dat ik van elke user een collage heb met bepaalde weetjes/gegeven/en postsquote:
Die is toch al onhoudbaar geworden, helaas.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is de gevaarlijkste partij voor de sociale zekerheid.
Nee dat is het dus niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk naar hoe Europa er 80 jaar geleden uitzag. Dat is ook goedgekomen.
Cameron is anti-EU, dus die heeft daar verder ook niks mee te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is onze achtertuin hè? Je ziet nu al de problemen van Italië met immigranten. Het is in het belang van de hele EU om rust aan de grenzen te hebben, alleen daarom moesten we al ingrijpen, dat hebben Sarkozy en Cameron goed gezien.
Pardon?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil ook niet iedere twintig jaar met een invasieleger voor de deur staan, als ze zich niet gedragen kunnen dan moeten we het maar voor ze doen. Desnoods een puppet-regering, maar allesbehalve een 'democratie'.
Ik wil geen democratie in het Midden-Oosten, niet met hun "vergevorderde" staat van bewustzijn.quote:
Er hoeft in de EU niemand voor zijn leven te vrezen omdat ie het niet eens is met zijn regering. Dat is al heel wat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat is het dus niet.
Walgelijke ruggengraatloze sociaal-democraten die elke vorm van assertief gedrag mijden alsof het de pest is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |