Ik heb gestemd op Nederlandse partijen, de invloed van maffe Katholieke Poolse regeringen heb ik totaal niet op gestemd, walgelijke ontwikkelingen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Er wordt niks opgelegd. Er wordt over gestemd door partijen die wij hebben gekozen.
Ik kan inderdaad heel boos worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Echtgaaf, kan jij ook boos zijn? Heb je nog nooit boos gezien
Ach, het tegenovergestelde van Voorschrift dus?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad heel boos worden.![]()
Ik kan slecht tegen onrecht...
Tsja dat een partij als het CDA tegenstemt voor maatregelen tegen de media-invloed van Berlusconi kan ik ook niet helpen... Dan moeten mensen de Europese verkiezingen maar serieus nemen en goed overwegen waarop te stemmen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Nederlandse partijen, de invloed van maffe Katholieke Poolse regeringen heb ik totaal niet op gestemd, walgelijke ontwikkelingen.
Nee, Berlusconi moet worden aangepakt door Italië, en niet door het CDA.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja dat een partij als het CDA tegenstemt voor maatregelen tegen de media-invloed van Berlusconi kan ik ook niet helpen... Dan moeten mensen de Europese verkiezingen maar serieus nemen en goed overwegen waarop te stemmen.
Op heel veel punten zijn VS en ik erg verschillend. Maar ik mag hem weer wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ach, het tegenovergestelde van Voorschrift dus?
Zo zie je maar, zo lang je niet met internetgekken van doen hebt is discussieren altijd een succes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op heel veel punten zijn VS en ik erg verschillend. Maar ik mag hem weer wel.
Enne: respect trouwens voor je postings.(zeker als je zo jong bent en al zoveel in huis hebt )
Zeker weten en graag gedaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zo zie je maar, zo lang je niet met internetgekken van doen hebt is discussieren altijd een succes.
Bedankt voor het compliment![]()
Fok! is al een hele verbetering vergeleken met Youtube(quote:
Een goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:40 schreef Dutchnative het volgende:
Zo snel mogelijk dit topic volposten zodat we van die achterlijke TT afkunnen
Oudequote:
Tja, ik zie YT wat dat betreft ook niet als een discussie forum. Maar ja, ook best grappig al moet je er niet al teveel niveau verwachten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Fok! is al een hele verbetering vergeleken met Youtube()
Al was de actuele kring op de basisschool ook wel grappig. Een x per week legde iemand een recent item uit en bedacht er drie stellingen bij.
Nee, ik niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:42 schreef GSbrder het volgende:
Wat een druk topic toch. En php, ik ben bang dat je toch opgeroepen wordt indien de pleuris uitbreekt. Betyar ook.
Moest er een bijvoeglijk naamwoord bijzetten, anders had ik grappen en maker moeten splitsen hetgeen ik van beneden mijn taalniveau achtquote:
En terecht.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:42 schreef GSbrder het volgende:
Wat een druk topic toch. En php, ik ben bang dat je toch opgeroepen wordt indien de pleuris uitbreekt. Betyar ook.
Als je ziet wat er voor een trolls zittenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, ik zie YT wat dat betreft ook niet als een discussie forum. Maar ja, ook best grappig al moet je er niet al teveel niveau verwachten.
Maar voor muziek dan weer lekker makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |