Vlak boven de billetjesquote:
Let it grow, let it grow, let it grow..quote:
Aarsgeweiquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vlak boven de billetjes
[..]
Let it grow, let it grow, let it grow..
Hoeft niet. Heb al geen haartjens.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tondeuse pakken en klaar is Kees [ afbeelding ]
Met die trampstamp versier ik elke geile man op de straten.quote:
ik ga naar jack sorryquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:22 schreef JanPiraat het volgende:
Wie gaat er morgen mee naar het chill event van de Evangelische kerk ?
gaan we jezus dan bezingen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:22 schreef JanPiraat het volgende:
Wie gaat er morgen mee naar het chill event van de Evangelische kerk ?
Ik hoor je niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:23 schreef Michhas het volgende:
HMMMM JONGENS, ECHT EEN LEKKERER IJSCO DIT! DANKJEWEL SHARR, ERG SHARRMANT VAN JE!
Wat?quote:
neequote:
Niet met Hertog?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit in de zon met mijn enige 2 vrienden. Ben en Jerry FML
Ewa.quote:
quote:
Straksquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:28 schreef JanPiraat het volgende:
Bij K-Cash blijven ze wel staan dat vind ik niet echt eerlijk
quote:
Mijn kanker is overleden aan pluis, verdomme. Eikel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:30 schreef Patje1987 het volgende:
Kanker er waaien pluisjes in mijn ijs
mijn excuses voor het woord pluisje![]()
Mijn hond had kanker. Toen heb ik hem doodgeschopt. Het beest zat toch al vol kanker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Mijn kanker is overleden aan pluis, verdomme. Eikel.
Oh oke. Beterschap aan je hond.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn hond had kanker. Toen heb ik hem doodgeschopt. Het beest zat toch al vol kanker.
Grapje, ik heb geen hond.quote:
Hoi lieverd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dat virus net doen of hij een virusscanner is dan.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:39 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dat virus net doen of hij een virusscanner is dan.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:39 schreef sharr het volgende:
nozSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dat virus net doen of hij een virusscanner is dan.
Hoi Merelquote:
Als je daar in zou trappen, zou het wel heel erg zijnquote:
HEB JE ME GISTER NOG GEZIEN IN DE BEURS?quote:
Appeltjequote:
Hooiquote:
Ja inderdaad. Maar hij opent steeds uit zichzelf als ik een google plaatje open, gewoon bloedirritant. Ook als ik een google resultaat aan wil klikken, redirect hij zichzelf naar zo'n site. Kutding.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je daar in zou trappen, zou het wel heel erg zijn.
Nee, ik ben toch thuisgebleven. Was het leuk in De Beurs? Als ik je herkende had ik je heus wel aangesproken hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
HEB JE ME GISTER NOG GEZIEN IN DE BEURS?
Ja, dan heb je dus al Spyware.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar hij opent steeds uit zichzelf als ik een google plaatje open, gewoon bloedirritant. Ook als ik een google resultaat aan wil klikken, redirect hij zichzelf naar zo'n site. Kutding.
Ohja ik niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, ik ben toch thuisgebleven. Was het leuk in De Beurs? Als ik je herkende had ik je heus wel aangesproken hoor
Misschien ben je IRL wel verlegen. Kan toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja ik niet. Wilde eerst naar poema, daar was studiefeest, maar rij was zolang dat we naar de monza gingen. Toen kwamen er mensen uit Delft die de monza niet leuk vonden, dus gingen we naar de beurs. Die was wel erg vol en heel erg warm en uiteindelijk gingen we nog naar de woo![]()
Wel jammer alleen, want een van die twee jongens uit delft bleek me leuk te vindenuitnodigen voor boottochtjes en alles
Ja, heb ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Misschien ben je IRL wel verlegen. Kan toch?
Ik bedoelde ik niet als in, niet thuisgeblevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Misschien ben je IRL wel verlegen. Kan toch?
Sorry.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik bedoelde ik niet als in, niet thuisgebleven![]()
En vroeger was ik best verlegen, maar nu al lang niet meer eigenlijk
Ik niet.quote:
Ik ken het.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:50 schreef HappyBob het volgende:
Net weer even 20 minuutjes buiten geweest en heb het gevoel alsof ik al aan het verbranden benMorgen even zonnebrand halen. Waarom verbrand ik zo snel!!!
ik maakte een grapje hihiquote:
Ik ook, alleen dan sinaasappelsap.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb vocal trance aan, biertje en lekker buiten.
Zo snel rood?quote:
Verbrandenquote:
quote:
Huidkanker...quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slecht voor jeHET IS GEWOON EEN VLOEK!!
Ik word bruinquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik verbrand, wordt daarna weer wit alsof er niks gebeurd is
Appel, omfg.quote:
Lekker dingggggggg.quote:
Biertje drinken en dan bij het avondeten volbunkeren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:03 schreef 92Merel het volgende:
ik heb honger, maar moet over een uur alweer avondeten, dus zal nu maar niet eten dan
Misschien niet zo handig nee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:03 schreef 92Merel het volgende:
ik heb honger, maar moet over een uur alweer avondeten, dus zal nu maar niet eten dan
Geen zin in bier eigenlijk.. en ik heb een hekel aan vroeg eten, mijn maag heeft voor 6 uur echt geen zin in warm eten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Biertje drinken en dan bij het avondeten volbunkeren.
quote:
Ik heb wel zin in een dagje aan het strand in de zonquote:
Chillen met Beach.quote:
Ja echt weer voor nuquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een dagje aan het strand in de zon![]()
Oh en in het kaassnackdingetje in mn tas, maar ik moet nog tot 7 uur wachten
altijd tochquote:
Sleurhuis achter een fiets.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom
Ik wil ook zo'n fiets !
[ afbeelding ]
Kerre-fèn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom
Ik wil ook zo'n fiets !
[ afbeelding ]
Zit er een ventilator op dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben met dit weer zo blij met m'n iPat
Ja, net de app geinstaleerdquote:
okeequote:Op 22-04-2011 15:09 schreef Kakpizza
NIKS TEGEN YES-R KK ZEMMEL A HOMOGEZICHT WAT'S MET JOU, JIJ LUISTERD ALLEEN KAASKOPPEN MUZIEK FRANS BAUER ALLES ALLATIEF WOLLAH BEZEM
Thug Life enzo jwz.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:24 schreef Beach het volgende:
[..]
okee.....waarom krijg ik dat in mn fobo
Zal je wel verdiend hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Beach verdient nooit zulke reacties.quote:
Aandacht enzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh. Stouterd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aandacht enzo
Ik heb stiekem mn kaassnackdingetje opgegeten
Nu heb je billenkoek verdiend.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aandacht enzo
Ik heb stiekem mn kaassnackdingetje opgegeten
Ewa, dit is iets te opvallend hosselen.quote:
Hosselen? Ze heeft een vriend.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ewa, dit is iets te opvallend hosselen.
Alles kan kapot.quote:
das optischquote:
Ohhh jij hierquote:
Wie was er dronken?quote:
Vertel... Dronken Merel? Dat had ik willen meemaken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Wie was er dronken?
kreeg wel rare smsjes van je gister avond
'fuck zeg, het is al licht en ik ben nog niet thuis.. Wel bijna, maar moe...quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Wie was er dronken?
kreeg wel rare smsjes van je gister avond
Dronken freddie, kan zich niet eens herinneren dat hij me gesmst heeftquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vertel... Dronken Merel? Dat had ik willen meemaken.
begin je alles nu te verdraaienquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
'fuck zeg, het is al licht en ik ben nog niet thuis.. Wel bijna, maar moe...slaap lekker nog xx'
Heel raar ja
[..]
Dronken freddie, kan zich niet eens herinneren dat hij me gesmst heeft
RUZIE! VECHTEN!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
begin je alles nu te verdraaien
abnormaal gewoon
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:34 schreef Ragboer het volgende:
Volgens mij is Merel wel een zuipschuit als ze uitgaat.En zit Beach eigenlijk aan de cola de hele avond
Cola is wel OKquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:34 schreef Ragboer het volgende:
Volgens mij is Merel wel een zuipschuit als ze uitgaat.En zit Beach eigenlijk aan de cola de hele avond
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
begin je alles nu te verdraaien
abnormaal gewoon
Dat valt echt reuze mee, ik heb gisteravond 3x rode wijn, 1x wit en 3 colaatjes opquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:34 schreef Ragboer het volgende:
Hihiquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]![]()
Moet ik jouw smsjes hier soms gaan neerzetten ?
[..]
Dat valt echt reuze mee, ik heb gisteravond 3x rode wijn, 1x wit en 3 colaatjes op
Ik drink 1 cola op de 4 bier ofzo, anders ga ik plat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:35 schreef Beach het volgende:
[..]nou nee
Ik drink wel altijd wat cola tussendoor tegen de katers
Zuipschuitquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee, ik heb gisteravond 3x rode wijn, 1x wit en 3 colaatjes op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Patje Pilsquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ik drink alleen maar bier en soms wat water op het eind, ligt eraan hoe ik me voel.
Jij loopt vreemde dingen over mijn smsjes te zeggen, dan mag hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hihi
Doe maar niet
Oh! dat valt reuze mee
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
ZuipschuitHoor wie t zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Geen goede reden!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij loopt vreemde dingen over mijn smsjes te zeggen, dan mag het
[..]
Hoor wie t zegt
Tot zo.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij hebt het bier? Dan neem ik een paar grammetjes mee.
Doei Mereltje.quote:
Hehequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij hebt het bier? Dan neem ik een paar grammetjes mee.
Doei Merel..quote:
Ohhhh ik wel, goed ideequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
effe kijken, of we Komkommer in huis hebben
ik had het ookquote:
heb er een tonno van gemaaktquote:
Jawel, ik eet vis.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:06 schreef n8n het volgende:
[..]
heb er een tonno van gemaaktzeg niet dat je dat niet eet[ afbeelding ]
lekker woar?quote:
Bij mij thuis op het terrasquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef n8n het volgende:
[..]
lekker woar?
volgens mij heb ik een zonnesteekopeens misselijk zweten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi neefje wilde liever een blauwe fiets en had geen zin om die fiets erachter weg te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^Dader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slachtoffer ^![]()
Ik zit al heel de middag buiten, ook geen zin om naar binnen te gaan
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi neefje wilde liever een blauwe fiets en had geen zin om die fiets erachter weg te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^Dader.creatief bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slachtoffer ^“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Het is hier gewoon al te warm om buiten te zittenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit al heel de middag buiten, ook geen zin om naar binnen te gaan
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Hier waait het nu hardquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is hier gewoon al te warm om buiten te zittenWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Hier is het gewoon zo windstil, dat het net een foto lijkt.quote:
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Zon staat nu op de voorkant van ons huis waar mijn kamer is, met balkon dus ga gewoon hier verderquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier is het gewoon zo windstil, dat het net een foto lijkt.
Zon staat nu op mijn enige, 3 meter brede, raam. Het raam dat tevens niet open kan omdat het dan 2 verdiepingen naar beneden lazert. Woningbouwverenigingen
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Genieten van muziek zon en bier.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
I'm not an industry artist,
I'm an artist in the industry..
So I'll do it the fuck I want to do it!!!!!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!![]()
Zo.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Zo.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
YESquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:25 schreef JanPiraat het volgende:
en ook spaghetti bob en patje natuurlijk he
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
Ik vind iedereen hier lief dus hoef niet alle namen op te noemen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ok.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind iedereen hier lief dus hoef niet alle namen op te noemen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik stik echt de aids van de honger.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:25 schreef JanPiraat het volgende:
en ook spaghetti bob en patje natuurlijk he![]()
![]()
Beastie Boysquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:24 schreef JanPiraat het volgende:
Zo
goedenmiddag sharr mc-Piel Zeroku en Omdatappel liefde voor uw allen
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
quote:quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er zijn hier vast wel gewillige jongemannen die je in willen smeren met aftersun.quote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik ookquote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik niet, want ik kom nooit buiten.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Verstandig. Die zon is ook niet de aller aardigste .quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Oké, wie biedt zich aan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Er zijn hier vast wel gewillige jongemannen die je in willen smeren met aftersun.Omdat peer.![]()
Ik ben bruin
Hoera!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
neger xDdxdxquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Awo broeder jwz.quote:
rustug.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Alleen als je het daarna ook bij mij doetquote:
Hey klinker.
Hey jijquote:
Ik ben ook aardig gekleurd vandaag omdat ik de hele dag binnen heb gewerkt2+2=5 met heel erg grote waardes van 2
Blijf Godverdomme van me bier af vuile kuthoer BAM![]()
Ksst, van mijn calippo blijf je afquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:36 schreef Myraela het volgende:
IJsjes zijn voor mij, allemaal voor mij..
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:35 schreef killerbee911 het volgende:
Ik ben ook aardig gekleurd vandaag omdat ik de hele dag binnen heb gewerkt![]()
![]()
Indo bloed ftw
Ik verbrand nooit
Ja, ik verbrand wel, maar de dag erna is het bruin
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
één kilo kroepoek graag, en snelquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:36 schreef mc-Piel het volgende:
Indo bloed ftw
Ik verbrand nooit
Ja, ik verbrand wel, maar de dag erna is het bruinfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Mijn buik ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn arme keeltje moet ijsjes hebben.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Myraela
minder slikkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is die ook opgezwollen met witte vlekjes?2+2=5 met heel erg grote waardes van 2
Arm jongetje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:35 schreef killerbee911 het volgende:
Ik ben ook aardig gekleurd vandaag omdat ik de hele dag binnen heb gewerkt
Omdat peer.![]()
valt mee leuke mensen ontmoetquote:
2+2=5 met heel erg grote waardes van 2
Heb je serieus gedanst?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Buiten dansen in mn bloempjesbroek was een groot succesfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Als ik dans breek ik mijn benen, ik heb lekker liggen bakken.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Doei Piel, ik ga asperges eten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:36 schreef mc-Piel het volgende:
Indo bloed ftw
Ik verbrand nooit
Ja, ik verbrand wel, maar de dag erna is het bruinUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
doeiquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:47 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga omkleden, eten en oppassen. Tot vanavond waarschijnlijk!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Doeg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:47 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga omkleden, eten en oppassen. Tot vanavond waarschijnlijk!2+2=5 met heel erg grote waardes van 2
Ze denkt vast wel aan jequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Appel, zomaar zeg je geen gedag tegen mij
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Doeiquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:47 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga omkleden, eten en oppassen. Tot vanavond waarschijnlijk!![]()
![]()
![]()
Doeii Appel
Ik heb het te warm om niet naakt rond te lopen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
picsquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:57 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb het te warm om niet naakt rond te lopen.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Heb ik niet. Ik kon m'n kamer nergens in meenemen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
geeft nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik kon m'n kamer nergens in meenemen.
eten en misschien tot later mocht ik besluiten om niet naar de verjaardag te gaanfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Smakelijk Bietsj.
Eetzequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
geeft niet
eten en misschien tot later mocht ik besluiten om niet naar de verjaardag te gaan![]()
![]()
Ik ga zo naar Amsterdam
Heb afgesproken met klinkerquote:
Ewaaaaaaaaaaaaaaaaa.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
![]()
TUUT CHIPPPSS!It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
FLESJE BIER!It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
Rukse.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben de hond uitlaten en daarna etenUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Valt me nu pas op.quote:
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Utereg, `t mooist van allemaal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: