Met wat heb je gezocht dan ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:01 schreef sharr het volgende:
Geen malware/virus te vinden op m'n computer.
AVG heeft mij nog nooit in de steek gelatenquote:
Enige wat bij hosts staat isquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:13 schreef StraalZeik het volgende:
ga anders eventjes naar je browserinstellingen, en dan naar "proxy" instellingen. Waarschijnlijk staat daar "localhost' of '127.0.0.1' . Dat betekend dat alles wat je op internet doet via een programmatje op je pc doorgestuurd word (en dus afgelezen, bewerkt, gestolen)
zet die instelling even uit als die aan staat.
Als dat niet het geval is, even in dit bestandje kijken:
C:\windows\system32\drivers\etc\hosts
(kan je bekijken door op start+R te drukken, en in dat schermpje dit in te typen:
"notepad C:\windows\system32\drivers\etc\hosts" zonder quotes )
daar eens kijken of google in het lijstje voorkomt. Zoja, weggooien die hap
edit: als het goed is kan je daarna wel weer internetten
En daar moet alleen staan:quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Enige wat bij hosts staat is
127.0.0.1 www.ogniaeorhgnt.com
127.0.0.1 ogniaeorhgnt.com
wtf
dat hoort dus nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Enige wat bij hosts staat is
127.0.0.1 www.ogniaeorhgnt.com
127.0.0.1 ogniaeorhgnt.com
wtf
Dat is dan ook geen virusscanner, maar een malware/spyware scanner ..quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:09 schreef sharr het volgende:
Hmm, malwarebytes dus. Geprobeerd te openen, lukte niet, wordt de hele tijd doorgelinkt. Ik blijf even proberen.
Hij is nu aan het scannen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef leeell het volgende:
[..]
dat hoort dus niet
maar heb je malwarebytes al?
Kan ik dat daar niet neerzetten dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
En daar moet alleen staan:
127.0.0.1 Localhost
Ja, en de rest weghalen .. wellicht dat malwarebytes dat ook voor je doet, maar dat kan jij veel snellerquote:
Ik zou ook Comodo eraf tjoepen, AVG blijkt beter te zijn. Maar eerst scannen !quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:20 schreef sharr het volgende:
Hij is nu op ongeveer de helft en heeft 5 geïnfecteerde objecten gescand, die die andere niet gevonden hadden
daarom raden we hem ook aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:20 schreef sharr het volgende:
Hij is nu op ongeveer de helft en heeft 5 geïnfecteerde objecten gescand, die die andere niet gevonden hadden
grote kans dat er nog meer wegestopt zit, en dat haalt malwarebytes ook weg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:20 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ja, en de rest weghalen .. wellicht dat malwarebytes dat ook voor je doet, maar dat kan jij veel sneller
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |