U like?quote:
Wie zijn "ze"?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:01 schreef Nonneke het volgende:
ze hebben mn koptelefoon kwijtgemaakt![]()
Nou mogen de buren nog een keer meegenieten
de huiskabouters oid, die altijd alles kwijtmakenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie zijn "ze"?
Ik heb niet eens een koptelefoon
Koop een fatsoenlijke stereoquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
de huiskabouters oid, die altijd alles kwijtmaken![]()
prutserige laptop boxjes
t begint hier steeds meer te stralenquote:
Hier is het ook minder donkerquote:
Oh je moet natuurlijk weer vingeren op KV youtubejesquote:
ja natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh je moet natuurlijk weer vingeren op KV youtubejes![]()
![]()
Sorry, Qwea niveau, het wordt link met me
Jezus fuck ik moet toch iets zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had die foto's toch al laten zien hier
Hij lijkt meer op Radja dan op Zorba iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja stiekem is het gewoon een kruising met een herderDie hebben ze er ook rondlopen dus
ach kan jou het schelen, maarja dan istie straks misschien toch een maatje groterquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja stiekem is het gewoon een kruising met een herderDie hebben ze er ook rondlopen dus
idd assie maar lief isquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ach kan jou het schelen, maarja dan istie straks misschien toch een maatje groter
zul je net zien dat t een ontzettend mietje wordquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heb ik tenminste weer een waakhond, die mis ik nu welMoet die wel ff snel groot worden
quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
zul je net zien dat t een ontzettend mietje word
Hoe ging je sollicitatie Ynske?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:02 schreef Ynske het volgende:
hmmm opruimen moet toch nu gebeuren... dr komt bezoek
volgens mij wel goed, hoor uiterlijk woensdag of ik mag beginnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hoe ging je sollicitatie Ynske?
* Pagan is te lui om bij te lezen.
Top! Nu maar wachten op de uitslag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij wel goed, hoor uiterlijk woensdag of ik mag beginnen
Oh yes ik ben hip.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Poeh, nou , heet was het zeker buiten zeg![]()
Sjon heeft gespeeld met een loslopende duitse herder, een newfoundlander met de naam Ghandi, en met een allerschattigst toypoedeltje en met chihuahuavriendje Bébé die we tegenkwamen.
Het was tyfusteringdruk in de stad![]()
Teckels zijn geloof ik de nieuwe chihuahua's zeg![]()
Ik heb 7 chihuahua's gezien in de stad en 9 teckels
Nee jij wil alleen cheap assquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Een echte teckel zou ik ook niet willen hoor![]()
Ik ook niet, daarom vind ik Sjon ook het stomst, das net een teckel qua bouw.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee, ik vind gewone teckels helemaal niet leuk qua karakter en uiterlijk
Ik heb beide rassen op karakter uitgezocht icm met uiterlijk , ik vind het belangrijk dat beide me aanstaatquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb Jules trouwens ook op karakter uitgezocht in het asiel, niet op uiterlijk
Idd, ik heb ook echt niets met teckels verder. Sowieso vind ik die hele bouw raar, zit geen vorm in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom vind ik Sjon ook het stomst, das net een teckel qua bouw.
De teckels die ik ken zijn allemaal herrieschoppers en ze luisteren niet en ze kunnen niet los lopen, net als beagles
Tina is wel een geniale naam. Die langhaar kaninchen vind ik wel de leukste der teckels, ruwhaar vind ik altijd lelijk, bij alle rassenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:32 schreef Nonneke het volgende:
vriendin vroeger had een teckeltje, zo'n langharige kaninchen, Tina heette zeDie ging altijd mee op het brommertje naar het bos
Nope ik ook niet, bij Jules is dat geen probleem hoor. Die staat een stuk hoger op haar pootjes en is veel slanker gebouwd. Zit nog vorm inquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Sowieso hou ik niet van honden wiens bouw hun beperkt in hun beweging.
Korte snuiten , te korte pootjes, te lange ruggen, allemaal niet mijn ding
Ja Diaz ga ik wel gelijk loslaten, maar ik vond dat in het begin altijd eng. Bij het hondenveldje als ze eruit mochten, luisterden ze ook nooitquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik laat altijd alle honden vanaf dag 1 loslopen, pup of herplaatser, maakt me niet uit.
Juist in het begin zijn ze eerder geneigd naar je toe te vluchten ipv van je af.
Sjon liep als pup van 8 weken los mee de stad in
was ook een heel leuk hondjequote:Op vrijdag 22 april 2011 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tina is wel een geniale naam. Die langhaar kaninchen vind ik wel de leukste der teckels, ruwhaar vind ik altijd lelijk, bij alle rassen
Ja hier zijn verder amper losloop gebieden. Alleen het bos, maar goed..met de fiets kom ik daar niet zo snel met 4 honden. Moet nog een keer een fietskar kopen. Jules kan onder het hek door bij het hondenveld, maar als ik terug zeg, gaat ze er weer in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nooit in hondenveldjes met hekjes, bij mij kan de helft sowieso zo door de hekjes naar buiten lopen
Nacho probeert het ook weleens als hij het zat is, maar die komt dan klem te zittenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Ja die van mij lopen ook niet weg of zo hoor, maar ze kunnen er wel gewoon uit, Kees en Karel sowieso, en Sjon en Chico vaak ook
Billy past dr niet doorheen en niet dr onderdoor, maar die springt dr met zn ogen dicht overheen als ie dat zou willen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nacho probeert het ook weleens als hij het zat is, maar die komt dan klem te zitten![]()
![]()
maandag ist thema (uiteraardquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Tyfus, ik ga es kijken of het nu lukt om een tosti te maken, krijg nog geen kans om te eten hier
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
maandag ist thema (uiteraard) Pasen, dus snel prop ze in een mand gekleurde eieren met een konijnenpak aan
Ooooooooooh DAT themaquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
kan, zien die er net zo lief uit met een konijnenpakje ?
voor je postcode fiets joh
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooooooh DAT thema![]()
Sorry, ik was dr niet helemaal bij
Ik bedoel, NOG erger dan je normaal al loopt op die dingen dan hequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega loopt echt zo finaal voor schut met dr zilveren uggs nu
Ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben zo blij met mijn birckenstocks nu
Serieus waar he, das toch fucking ziek?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:12 schreef Nonneke het volgende:
ja tis er net lekker weer voor idd, Uggs![]()
wat een lucht zal daar uitkomen vanavond![]()
Ik vind ze wel tof, zolang je maar geen crocs gaat dragen is alles okquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind ze helemaal niet zo mooi maar goed te verstellen mocht ik vocht vast gaan houden.
En makkelijk aan en uit te trekken
KV heeft ze soon weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nieuwe bircks, ik had twee paar maar die zijn echt stukgelopen.
Echte????????quote:
Welk model?quote:
Oeh, vraag es!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat zou ik aanmoeten vragen, ze staan nu bij haar op het werk in de opslag
Oh die vind ik juist geweldig lopen, zulke had ik ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook nog bircks met een band maar die vind ik echt niet lekker lopen. Nu heb ik de klassieke versie
done, even wachten op smsjequote:
Ja mn moeder moet voor me in Thailand ook op zoek naar leuke fakesquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb drie paar birks en een paar ipanema slippers. Die laatste heeft mijn moeder voor een paar dollar meegenomen uit Sao Pauloen hier zijn die krengen net als havaiana's zo duur.
Ik leef op grote voet (42)quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die vind ik juist geweldig lopen, zulke had ik ook.
Welke maat heb je?
Oeh!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
done, even wachten op smsje
havanias (oid die flipflops) hadden we vorig jaar ook, zullen dit jaar ook wel weer komen
Holy molyquote:
Die moet je meestal een maat kleiner nemen idd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu heb ik trouwens bircks maat 41 aan
Aaaaaaah.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee helemaal nietmaar hun loods is blijkbaar afentoe opslag
Zo, en niet zo zuinig ookquote:
Oh die vinnik ook leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:30 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb zulke, maar dan met een zwart bandje
ja zijn ook wel fijne slippertjes (A heeft ze in het zilver die zijn net iets te ook)quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die vinnik ook leuk![]()
Maar dan idd niet roze
Vooral nat en donkerquote:
quote:
En nu vraag je je af of ik dat was?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik word echt constant door een of andere idioot uit Helmerzijde gebeld en gemaild
of je wil stoppen met bellen en mailen ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
En nu vraag je je af of ik dat was?
Maar in Enschede wonen inderdaad best veel paupers(en niet nu gaan zeggen "daarom woon jij er ook"
)
It wasn't mequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
of je wil stoppen met bellen en mailen ?
Dat is toch een groot gekkenhuis?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
En nu vraag je je af of ik dat was?
Maar in Enschede wonen inderdaad best veel paupers(en niet nu gaan zeggen "daarom woon jij er ook"
)
Dat is een onderdeel van mediant = geestelijke gezondheidszorginstelling en op die locatie bevindt zich de afdeling voor vroege psychosequote:
Hij viel een beetje uit de toon bij de chineesjes en de poedelquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach dat achterste hondje is juist leuk![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bloedsinaasappelsapquote:
Meer dan een halve liter is eigenlijk net een beetje veel van het goede...quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
was ook lekker geweest idd, ik klikte een liedje aan en wou spontaan bier
mja das wel een beetje jammer iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Meer dan een halve liter is eigenlijk net een beetje veel van het goede...
Maar om het nou weer mee naar huis te nemen
quote:
quote:
zekerquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vet!
Sowieso is kerkorgel spelen supertof
Wie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:50 schreef Mama_Mia het volgende:
Zo. Op een paar kleine dingen na (lettertype, koppen veranderen) is mn scriptie afnu hopen dat ze niet moeilijk gaat doen over een 'fout' die ik heb gemaakt, want als ze nu ineens komt met het bericht dat ik dingen over moet gaan doen ga ik slaan
Scriptiebegeleiderquote:
Ja ja dat weet ik, maar ik vroeg me af wie je ging slaan maar das dus je scriptiebegeleiderquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Scriptiebegeleiderwaar ik je over had ge-pmd
dat ik een variabele had gebruikt die we niet hadden afgesproken maar die wel zuiverder meet én een resultaat oplevert.
Ohh zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja ja dat weet ik, maar ik vroeg me af wie je ging slaan maar das dus je scriptiebegeleider
Oh dan ga ik ook kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:26 schreef senesta het volgende:
Boh en ik ben moe
Nu alEn ik heb eigenlijk bijzonder weinig actiefs gedaan vandaag
![]()
En ik zou opblijven vanavond want er schijnen vanavond erg veel vallende sterren te zijn en ik zou gaan kijken met Samara
http://www.scientias.nl/v(...)e-sterrenregen/29954
Dan doe je nu toch even een Ingetje?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:26 schreef senesta het volgende:
Boh en ik ben moe
Nu alEn ik heb eigenlijk bijzonder weinig actiefs gedaan vandaag
![]()
En ik zou opblijven vanavond want er schijnen vanavond erg veel vallende sterren te zijn en ik zou gaan kijken met Samara
http://www.scientias.nl/v(...)e-sterrenregen/29954
Ik moet meteen aan die telefoon reclame denkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:38 schreef Greys het volgende:
Ik zag vandaag een heel stoere brute kerel op een knalroze motor
Een Barbie Harley zeg maar
Jaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan die telefoon reclame denken
Staat die op youtube?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa!
Ik zat met mijn baas in de auto toen we die roze motor zagen en toen vertelde ik ook al over die Hells Angel reclame met zijn Hello Kitty telefoon
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:48 schreef Oognip het volgende:
Ik zit in de trein
Met de opa van mijn vriend gaat het nog slechter. Hij heeft vannacht een delier gehad waardoor ie erg onrustig is en niemand meer herkent. Hij wilde vandaag de hele tijd opstaan terwijl hij dat niet kan. Hij is nu langzaam in slaap aan het vallen en we hopen dat hij niet meer wakker wordt.
Het is goed zo, maar ik baal dat ik dit weekend niet met mijn vriend doorbreng
Oh shut itquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Hou eens op die reclame overal te spammen
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan doe je nu toch even een Ingetje?
Oeh, zal ik...
[ afbeelding ]
Allemaal naar T-Mobile zodat het netwerk nog kutter wordtquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:57 schreef senesta het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)t__.html?sn=digitaal
Ik was net even bij aan het lezen voor ik naar bed ga en zie nu je berichtje.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik was net even bij aan het lezen voor ik naar bed ga en zie nu je berichtje.![]()
Gecondoleerd Oognip, wat is het ineens snel gegaan zeg.
Heel veel sterkte allemaal
Ik heb last van de hitte?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef APK het volgende:
Okay, wie heeft een nieuwe ziekte of iets anders dat negatief is te melden?
Er valt hier toch altijd wel iets te ruilen qua pillen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Boh, ik niet eens want hier is het heerlijk afgekoeld vandaag.
Mijn hooikoorsttabletten zijn wel bijna op, is dat wat?
Ik dacht dat dat het erger maaktequote:
Een vers bed, zooooooo lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net mijn zomerdekbed uit de dekenkist gehaald en in de wasmachine gedouwd, die gaat er straks ook lekker vers op
Ik zal er heel onaantrekkelijk bij kijken!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat het erger maakte
Ja, ik doe Chico ook nog ff in de douche voor we gaan slapen, die ruikt zweterigquote:
Dat zou wellicht een pietsie schelen iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik doe Chico ook nog ff in de douche voor we gaan slapen, die ruikt zweterig![]()
Wellicht zou het helpen als ik het dekbed van de bank weg zou leggen zodat ie daar niet in kon liggen te stinken de hele avond
Maar Kees en Chico liggen er zo graag in te meurenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou wellicht een pietsie schelen idd
Ja!quote:
Die ligt vast wel zaligquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Alleen die veel te brede/diepe bank zit voor geen meter volgens mij.
Ushi met dat panty hijsen![]()
Roze mercedesjes? Lacostes?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:04 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, gezocht: hooikoortstabletten!
In de aanbieding: ibu 600 mg, diclofenac 2 soorten en valium
Sorry als ik je verkeerd begrijp, maar is dit een reactie op hetgeen ik net zei?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef APK het volgende:
Okay, wie heeft een nieuwe ziekte of iets anders dat negatief is te melden?
IK WIL ALLEEN MAAR HOOIKOORTSTABLETTENquote:
Dat denk ik niet, al is het in z'n algeheel natuurlijk vaak wel een IF <post oognip> THEN <wens sterkte ofquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sorry als ik je verkeerd begrijp, maar is dit een reactie op hetgeen ik net zei?
Dat was volgens mij meer een algemene binnenkomer hoor, omdat het hier bij vlagen alleen maar over dingen gaat die we allemaal mankeren en pillen die massaal geruild worden enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sorry als ik je verkeerd begrijp, maar is dit een reactie op hetgeen ik net zei?
Is toch wel fijn ook, om een plek te hebben waar je lekker even zielig mag zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was volgens mij meer een algemene binnenkomer hoor, omdat het hier bij vlagen alleen maar over dingen gaat die we allemaal mankeren en pillen die massaal geruild worden enzo.
Soms is het wel een beetje ellende en kommer en kwel hoogtij enzo, daar hebben we met zijn allen al eerder grappen over gemaakt toch?
Wat heeft dit met die reactie van APK te maken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, al is het in z'n algeheel natuurlijk vaak wel een IF <post oognip> THEN <wens sterkte of> verhaal hier, maar goed.. dit is heel rot natuurlijk
Najah, het RIAGG is een deurtje verder ofzo, het is hier nou ook niet echt een zelfhulpgroep ofzo volgens mij, er zijn ook gewoon mensen die wellicht leuke dingen te melden hebben maar dat maar laten omdat het hier vaak kommer en kwel isquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Is toch wel fijn ook, om een plek te hebben waar je lekker even zielig mag zijn
Ehh...?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat heeft dit met die reactie van APK te maken?
Zegt ook niemand iets vanquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Is toch wel fijn ook, om een plek te hebben waar je lekker even zielig mag zijn
Als het zo bedoelt is dan is er niks aan de hand. Het kwam alleen nogal kut over als het als reactie is op dit overlijden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was volgens mij meer een algemene binnenkomer hoor, omdat het hier bij vlagen alleen maar over dingen gaat die we allemaal mankeren en pillen die massaal geruild worden enzo.
Soms is het wel een beetje ellende en kommer en kwel hoogtij enzo, daar hebben we met zijn allen al eerder grappen over gemaakt toch?
Er zijn zat mensen die leuke dingen melden, ik ook, maar als het even kut gaat dan mag ik dat hier toch ook wel melden? Als mensen leuke dingen willen melden, maar dat nu maar laten, kunnen ze dat prima zelf zeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah, het RIAGG is een deurtje verder ofzo, het is hier nou ook niet echt een zelfhulpgroep ofzo volgens mij, er zijn ook gewoon mensen die wellicht leuke dingen te melden hebben maar dat maar laten omdat het hier vaak kommer en kwel is
[..]
Ehh...?
Oh tuurlijk mag dat, zo bedoel ik het ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt ook niemand iets van
Maar we maken wel vaker een grap hier over hoe kommer en kwel het soms is toch?
APK moet niet eerst 16 bladzijdes hoeven teruglezen om wel of niet zo'n grap te kunnen maken.
Hij dacht vast niet 'Kom, laat ik Oognip eens even lekker op d'r ziel trappen'.
Jezus wat ben jij saai op de vrijdagavondquote:
Nee maar - en ik wil je niet kwetsen oid, echt niet - je vriend blijft zelf gewoon op zijn weekendje weg en ik snap dat je verdrietig er om bent uiteraard, echt. Maar aan vier bladzijdes vol met sterkte en condoleances heb je ook niet echt iets, toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als het zo bedoelt is dan is er niks aan de hand. Het kwam alleen nogal kut over als het als reactie is op dit overlijden.
Ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh, mag die blinde nu eindelijk es naar huis dan please
Daar vraag ik toch ook helemaal niet om? Ik vroeg me alleen af of APKs reactie tegen mij gericht was, dan vond ik het nogal bot. Verder vraag ik niet om condoleances en ik snap ook niet waar je dat vandaan haalt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar - en ik wil je niet kwetsen oid, echt niet - je vriend blijft zelf gewoon op zijn weekendje weg en ik snap dat je verdrietig er om bent uiteraard, echt. Maar aan vier bladzijdes vol met sterkte en condoleances heb je ook niet echt iets, toch?
Nogmaals, zie mijn post hierboven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar vraag ik toch ook helemaal niet om? Ik vroeg me alleen af of APKs reactie tegen mij gericht was, dan vond ik het nogal bot. Verder vraag ik niet om condoleances en ik snap ook niet waar je dat vandaan haalt.
Ik ben prima in de stemming en anders zeg ik het wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals, zie mijn post hierboven.
Je bent niet echt in de stemming denk ik voor dit gesprek. Terecht, heus, maar dan kunnen we er beter over ophoudenIk hou er in elk geval wel over op.
Wat kijk je?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:23 schreef oh-oh het volgende:
HAPPINESSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Oh, wat zingt ze slecht, wat jammer, ik vind het zooooooo een leuk liedje
Een reactie van een half uur later die niet aan jou gericht is zou ik niet meteen zo negatief opvatten als ik jou was, helemaal als je APK een beetje kent inmiddelsquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar vraag ik toch ook helemaal niet om? Ik vroeg me alleen af of APKs reactie tegen mij gericht was, dan vond ik het nogal bot. Verder vraag ik niet om condoleances en ik snap ook niet waar je dat vandaan haalt.
Oke neem me vooral niet kwalijk dat ik dacht dat je je wellicht wat rot voelde.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben prima in de stemming en anders zeg ik het wel.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke neem me vooral niet kwalijk dat ik dacht dat je je wellicht wat rot voelde.
Ik luister, maar heb je niet iets swingenders?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Jezus wat ben jij saai op de vrijdagavond![]()
Maar goed, spesjaaaaal voor jou, beter dan Adele:
X-Factor natuurlijk!quote:
Jezus, natuurlijk voel ik me heel rot, maar daarom kan ik nog wel willen dat jullie eerlijk zijn en dat dit uitgesproken is. het is lief bedoelt van je, maar ik geef het zelf wel aan als ik het niet trek.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke neem me vooral niet kwalijk dat ik dacht dat je je wellicht wat rot voelde.
Echt een nummer waar je happy van wordt he?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:23 schreef oh-oh het volgende:
HAPPINESSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Oh, wat zingt ze slecht, wat jammer, ik vind het zooooooo een leuk liedje
Prima in de stemming, was dat ik wel in staat ben om deze discussie aan te gaan, maar dat maakt de opmerking niet minder bot.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
Maar even serieus Oognip, wat verwacht je dan? Als APK iets zegt dan is het een kutopmerking en als er dan een semi-discussie onstaat ben je ineens prima in de stemming? Ik volg het allemaal niet meer hoorDat deed ik sowieso al niet meer, ik snap dat dít erg rot is, maar over het algemeen krijg ik soms wel het idee dat je je sommige dingen misschien íets teveel aantrekt. Moet je allemaal zelf weten. Kan je ook allemaal hier kwijt. Maar daar mag dan ook iedereen weer het zijne van vinden toch?
Jezus zeikwijf , je vroeg een mooi liedje, dan kom ik niet met iets swingends.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik luister, maar heb je niet iets swingenders?
Maar dat was het denk ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Prima in de stemming, was dat ik wel in staat ben om deze discussie aan te gaan, maar dat maakt de opmerking niet minder bot.
En je hebt gelijk dat ik me sommige dingen misschien iets te veel aantrek, dat weet ik heel goed, maar ik had niet het idee dat ik nu meer 'aandachtshoer' (sorry weet even geen ander woord) was dan anderen en zo komt het nu wel een beetje over.
Natuurlijk mag iedereen er een mening over hebben, maar ik vind het een kutopmerking om dat op zo'n manier duideijk te maken. Wees dan gewoon duidelijk naar mij toe (als het al op mij gericht was natuurlijk).
Hij roept het wel vaker ook dacht ik?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat was het denk ik nietGewoon een beetje ongelukkig timing om aan te geven dat het hier wellicht best wel een beetje overheers met kommer en kwel lately
En daar heb je nou juist het punt, door je 'toon' leek het alsof je daar eigenlijk al van uit ging dat het allemaal gemeen bedoeld was.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Oognip het volgende:
(als het al op mij gericht was natuurlijk).
De toon was ongelukkig daar heb je gelijk in, ik zal het verkeerd begrepen hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar heb je nou juist het punt, door je 'toon' leek het alsof je daar eigenlijk al van uit ging dat het allemaal gemeen bedoeld was.
Kortom, verkeerd begrepen over en weer.
Denk ik.
Hoop ik.
Zullen we dan nu weer lekker op X-factor gaan zeiken?
Of is dat al af inmiddels?
Ik pieker d'r niet over.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef Loveless85 het volgende:
Wie gaat er maandag naar een meubelboulevard?
Mooie vrouw, mooie stem, maar ze is wel een beetje dopiequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Jezus zeikwijf , je vroeg een mooi liedje, dan kom ik niet met iets swingends.
Hier:
Vrolijker dan Happinesssssss, en zij kan wel zingen
Ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pieker d'r niet over.
Ik ga morgen lekker in mijn blote kont lopen
APK kijk nou, weer een vrouw die van voetbal houdtquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga zo lekker eens de samenvatting van ADO - Twente kijken
had stress om school (ja ik ben ook zielig) en toen had ik stress om voetbal
aandachtshoerquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga zo lekker eens de samenvatting van ADO - Twente kijken
had stress om school (ja ik ben ook zielig) en toen had ik stress om voetbal
Ze is prachtig en ze zingt geniaal en dat ze altijd stoned en dronken is maakt dr nog briljanterquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Mooie vrouw, mooie stem, maar ze is wel een beetje dopie
Jij denk dat dat ik een mod een -hoer ga noemen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Ll , Greys roept dat ze in dr blote kont gaat lopen en je noemt MM een aandachtshoer, WTF?
Fuck, de ruzie maak days are over?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij denk dat dat ik een mod een -hoer ga noemen?
Wil jij ruzie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo is wel een aandachtshoerDie gaat morgen in dr nakie lopen
Dat is al geen nieuws meer voor hemquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Ll , Greys roept dat ze in dr blote kont gaat lopen en je noemt MM een aandachtshoer, WTF?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik krijg een nieuwe auto. Maar volgens mijn vriendjes in ESF is het nog steeds kut en klein. Dus ik ben ook op mn aandachtshoerende pikkie getrapt
Tombo is anyway een aandachtshoerquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo is wel een aandachtshoerDie gaat morgen in dr nakie lopen
JFquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Eens even kijken morgen hoe het met Tombo d'r delete staat
Ik denk dat je je door het woord 'voetbal' in je post een APK comment bespaard hebt nuquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:41 schreef Mama_Mia het volgende:
Het is hier warm, ik heb zweethanden van de voetbal, ik wil een douche
Maar ik kan nog niet zelf douchen
Met haar zomerjurkje waar het een Moulin Rouge hoerig pakje had moeten zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Ja, nu zou ie eigenlijk die Virgin dr uit moeten schoppen maar hij zal lady Marmalaaaaaaad wel naar huis sturen gok ik zo
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je je door het woord 'voetbal' in je post een APK comment bespaard hebt nu
'Mijn' auto komt daar nog steeds niet van in de buurtquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ga maar lekker daar zitten jammeren tegen je vriendjes aldaar dan hoor
![]()
Mijn baas krijgt ook een nieuwe auto en ik moest vanmiddag de verzekering regelen.
Hij lag in een deuk toen ik zei dat de cataloguswaarde van zn nieuwe ride hoger was dan mijn hypotheek
Nee maar ff serieus, kan je niet douchen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]dan zal ik maar in elke post voetbal zetten geloof ik
Voetbal is tof
behalve als stomme mensen van FC Twente niet reageren terwijl ze dat beloofd hebben
Jazeker de Hypotheker?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'Mijn' auto komt daar nog steeds niet van in de buurt![]()
Ik heb overigens wel gistermiddag de halve middag zitten ouwehoeren over wat gebeurt wanneer wie doodgaat en wat er gebeurt als we allebei doodgaan maar er dan eentje 10 seconden eerder dan de ander enzo
Joy
Mijn hypotheek is ook niet zo heeeeeeel hoog hoor, maar het was wel ff een Why The Face momentjequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'Mijn' auto komt daar nog steeds niet van in de buurt![]()
Ik heb overigens wel gistermiddag de halve middag zitten ouwehoeren over wat gebeurt wanneer wie doodgaat en wat er gebeurt als we allebei doodgaan maar er dan eentje 10 seconden eerder dan de ander enzo
Joy
Nee jazeker de notaris / testament / geregistreerd partnerschap.quote:
Ik kan alleen douchen als mn moeder komt om te helpenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus, kan je niet douchen?
Je moet het bij wassen aan de wasbak houden? Hoe lang nog?
Dat lijkt me idd kut met dit weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |