Ik was net even bij aan het lezen voor ik naar bed ga en zie nu je berichtje.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik was net even bij aan het lezen voor ik naar bed ga en zie nu je berichtje.![]()
Gecondoleerd Oognip, wat is het ineens snel gegaan zeg.
Heel veel sterkte allemaal
Ik heb last van de hitte?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef APK het volgende:
Okay, wie heeft een nieuwe ziekte of iets anders dat negatief is te melden?
Er valt hier toch altijd wel iets te ruilen qua pillen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Boh, ik niet eens want hier is het heerlijk afgekoeld vandaag.
Mijn hooikoorsttabletten zijn wel bijna op, is dat wat?
Ik dacht dat dat het erger maaktequote:
Een vers bed, zooooooo lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net mijn zomerdekbed uit de dekenkist gehaald en in de wasmachine gedouwd, die gaat er straks ook lekker vers op
Ik zal er heel onaantrekkelijk bij kijken!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat het erger maakte
Ja, ik doe Chico ook nog ff in de douche voor we gaan slapen, die ruikt zweterigquote:
Dat zou wellicht een pietsie schelen iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik doe Chico ook nog ff in de douche voor we gaan slapen, die ruikt zweterig![]()
Wellicht zou het helpen als ik het dekbed van de bank weg zou leggen zodat ie daar niet in kon liggen te stinken de hele avond
Maar Kees en Chico liggen er zo graag in te meurenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou wellicht een pietsie schelen idd
Ja!quote:
Die ligt vast wel zaligquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Alleen die veel te brede/diepe bank zit voor geen meter volgens mij.
Ushi met dat panty hijsen![]()
Roze mercedesjes? Lacostes?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:04 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, gezocht: hooikoortstabletten!
In de aanbieding: ibu 600 mg, diclofenac 2 soorten en valium
Sorry als ik je verkeerd begrijp, maar is dit een reactie op hetgeen ik net zei?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef APK het volgende:
Okay, wie heeft een nieuwe ziekte of iets anders dat negatief is te melden?
IK WIL ALLEEN MAAR HOOIKOORTSTABLETTENquote:
Dat denk ik niet, al is het in z'n algeheel natuurlijk vaak wel een IF <post oognip> THEN <wens sterkte ofquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sorry als ik je verkeerd begrijp, maar is dit een reactie op hetgeen ik net zei?
Dat was volgens mij meer een algemene binnenkomer hoor, omdat het hier bij vlagen alleen maar over dingen gaat die we allemaal mankeren en pillen die massaal geruild worden enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sorry als ik je verkeerd begrijp, maar is dit een reactie op hetgeen ik net zei?
Is toch wel fijn ook, om een plek te hebben waar je lekker even zielig mag zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was volgens mij meer een algemene binnenkomer hoor, omdat het hier bij vlagen alleen maar over dingen gaat die we allemaal mankeren en pillen die massaal geruild worden enzo.
Soms is het wel een beetje ellende en kommer en kwel hoogtij enzo, daar hebben we met zijn allen al eerder grappen over gemaakt toch?
Wat heeft dit met die reactie van APK te maken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, al is het in z'n algeheel natuurlijk vaak wel een IF <post oognip> THEN <wens sterkte of> verhaal hier, maar goed.. dit is heel rot natuurlijk
Najah, het RIAGG is een deurtje verder ofzo, het is hier nou ook niet echt een zelfhulpgroep ofzo volgens mij, er zijn ook gewoon mensen die wellicht leuke dingen te melden hebben maar dat maar laten omdat het hier vaak kommer en kwel isquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Is toch wel fijn ook, om een plek te hebben waar je lekker even zielig mag zijn
Ehh...?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat heeft dit met die reactie van APK te maken?
Zegt ook niemand iets vanquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Is toch wel fijn ook, om een plek te hebben waar je lekker even zielig mag zijn
Als het zo bedoelt is dan is er niks aan de hand. Het kwam alleen nogal kut over als het als reactie is op dit overlijden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was volgens mij meer een algemene binnenkomer hoor, omdat het hier bij vlagen alleen maar over dingen gaat die we allemaal mankeren en pillen die massaal geruild worden enzo.
Soms is het wel een beetje ellende en kommer en kwel hoogtij enzo, daar hebben we met zijn allen al eerder grappen over gemaakt toch?
Er zijn zat mensen die leuke dingen melden, ik ook, maar als het even kut gaat dan mag ik dat hier toch ook wel melden? Als mensen leuke dingen willen melden, maar dat nu maar laten, kunnen ze dat prima zelf zeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah, het RIAGG is een deurtje verder ofzo, het is hier nou ook niet echt een zelfhulpgroep ofzo volgens mij, er zijn ook gewoon mensen die wellicht leuke dingen te melden hebben maar dat maar laten omdat het hier vaak kommer en kwel is
[..]
Ehh...?
Oh tuurlijk mag dat, zo bedoel ik het ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt ook niemand iets van
Maar we maken wel vaker een grap hier over hoe kommer en kwel het soms is toch?
APK moet niet eerst 16 bladzijdes hoeven teruglezen om wel of niet zo'n grap te kunnen maken.
Hij dacht vast niet 'Kom, laat ik Oognip eens even lekker op d'r ziel trappen'.
Jezus wat ben jij saai op de vrijdagavondquote:
Nee maar - en ik wil je niet kwetsen oid, echt niet - je vriend blijft zelf gewoon op zijn weekendje weg en ik snap dat je verdrietig er om bent uiteraard, echt. Maar aan vier bladzijdes vol met sterkte en condoleances heb je ook niet echt iets, toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als het zo bedoelt is dan is er niks aan de hand. Het kwam alleen nogal kut over als het als reactie is op dit overlijden.
Ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh, mag die blinde nu eindelijk es naar huis dan please
Daar vraag ik toch ook helemaal niet om? Ik vroeg me alleen af of APKs reactie tegen mij gericht was, dan vond ik het nogal bot. Verder vraag ik niet om condoleances en ik snap ook niet waar je dat vandaan haalt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar - en ik wil je niet kwetsen oid, echt niet - je vriend blijft zelf gewoon op zijn weekendje weg en ik snap dat je verdrietig er om bent uiteraard, echt. Maar aan vier bladzijdes vol met sterkte en condoleances heb je ook niet echt iets, toch?
Nogmaals, zie mijn post hierboven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar vraag ik toch ook helemaal niet om? Ik vroeg me alleen af of APKs reactie tegen mij gericht was, dan vond ik het nogal bot. Verder vraag ik niet om condoleances en ik snap ook niet waar je dat vandaan haalt.
Ik ben prima in de stemming en anders zeg ik het wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals, zie mijn post hierboven.
Je bent niet echt in de stemming denk ik voor dit gesprek. Terecht, heus, maar dan kunnen we er beter over ophoudenIk hou er in elk geval wel over op.
Wat kijk je?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:23 schreef oh-oh het volgende:
HAPPINESSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Oh, wat zingt ze slecht, wat jammer, ik vind het zooooooo een leuk liedje
Een reactie van een half uur later die niet aan jou gericht is zou ik niet meteen zo negatief opvatten als ik jou was, helemaal als je APK een beetje kent inmiddelsquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar vraag ik toch ook helemaal niet om? Ik vroeg me alleen af of APKs reactie tegen mij gericht was, dan vond ik het nogal bot. Verder vraag ik niet om condoleances en ik snap ook niet waar je dat vandaan haalt.
Oke neem me vooral niet kwalijk dat ik dacht dat je je wellicht wat rot voelde.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben prima in de stemming en anders zeg ik het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |