Ik was net even bij aan het lezen voor ik naar bed ga en zie nu je berichtje.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik was net even bij aan het lezen voor ik naar bed ga en zie nu je berichtje.![]()
Gecondoleerd Oognip, wat is het ineens snel gegaan zeg.
Heel veel sterkte allemaal
Ik heb last van de hitte?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef APK het volgende:
Okay, wie heeft een nieuwe ziekte of iets anders dat negatief is te melden?
Er valt hier toch altijd wel iets te ruilen qua pillen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Boh, ik niet eens want hier is het heerlijk afgekoeld vandaag.
Mijn hooikoorsttabletten zijn wel bijna op, is dat wat?
Ik dacht dat dat het erger maaktequote:
Een vers bed, zooooooo lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net mijn zomerdekbed uit de dekenkist gehaald en in de wasmachine gedouwd, die gaat er straks ook lekker vers op
Ik zal er heel onaantrekkelijk bij kijken!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat het erger maakte
Ja, ik doe Chico ook nog ff in de douche voor we gaan slapen, die ruikt zweterigquote:
Dat zou wellicht een pietsie schelen iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik doe Chico ook nog ff in de douche voor we gaan slapen, die ruikt zweterig![]()
Wellicht zou het helpen als ik het dekbed van de bank weg zou leggen zodat ie daar niet in kon liggen te stinken de hele avond
Maar Kees en Chico liggen er zo graag in te meurenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou wellicht een pietsie schelen idd
Ja!quote:
Die ligt vast wel zaligquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Alleen die veel te brede/diepe bank zit voor geen meter volgens mij.
Ushi met dat panty hijsen![]()
Roze mercedesjes? Lacostes?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:04 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, gezocht: hooikoortstabletten!
In de aanbieding: ibu 600 mg, diclofenac 2 soorten en valium
Sorry als ik je verkeerd begrijp, maar is dit een reactie op hetgeen ik net zei?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef APK het volgende:
Okay, wie heeft een nieuwe ziekte of iets anders dat negatief is te melden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |