U like?quote:
Wie zijn "ze"?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:01 schreef Nonneke het volgende:
ze hebben mn koptelefoon kwijtgemaakt![]()
Nou mogen de buren nog een keer meegenieten
de huiskabouters oid, die altijd alles kwijtmakenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie zijn "ze"?
Ik heb niet eens een koptelefoon
Koop een fatsoenlijke stereoquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
de huiskabouters oid, die altijd alles kwijtmaken![]()
prutserige laptop boxjes
t begint hier steeds meer te stralenquote:
Hier is het ook minder donkerquote:
Oh je moet natuurlijk weer vingeren op KV youtubejesquote:
ja natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh je moet natuurlijk weer vingeren op KV youtubejes![]()
![]()
Sorry, Qwea niveau, het wordt link met me
Jezus fuck ik moet toch iets zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had die foto's toch al laten zien hier
Hij lijkt meer op Radja dan op Zorba iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja stiekem is het gewoon een kruising met een herderDie hebben ze er ook rondlopen dus
ach kan jou het schelen, maarja dan istie straks misschien toch een maatje groterquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja stiekem is het gewoon een kruising met een herderDie hebben ze er ook rondlopen dus
idd assie maar lief isquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ach kan jou het schelen, maarja dan istie straks misschien toch een maatje groter
zul je net zien dat t een ontzettend mietje wordquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heb ik tenminste weer een waakhond, die mis ik nu welMoet die wel ff snel groot worden
quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
zul je net zien dat t een ontzettend mietje word
Hoe ging je sollicitatie Ynske?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:02 schreef Ynske het volgende:
hmmm opruimen moet toch nu gebeuren... dr komt bezoek
volgens mij wel goed, hoor uiterlijk woensdag of ik mag beginnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hoe ging je sollicitatie Ynske?
* Pagan is te lui om bij te lezen.
Top! Nu maar wachten op de uitslag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij wel goed, hoor uiterlijk woensdag of ik mag beginnen
Oh yes ik ben hip.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Poeh, nou , heet was het zeker buiten zeg![]()
Sjon heeft gespeeld met een loslopende duitse herder, een newfoundlander met de naam Ghandi, en met een allerschattigst toypoedeltje en met chihuahuavriendje Bébé die we tegenkwamen.
Het was tyfusteringdruk in de stad![]()
Teckels zijn geloof ik de nieuwe chihuahua's zeg![]()
Ik heb 7 chihuahua's gezien in de stad en 9 teckels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |