U like?quote:
Wie zijn "ze"?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:01 schreef Nonneke het volgende:
ze hebben mn koptelefoon kwijtgemaakt![]()
Nou mogen de buren nog een keer meegenieten
de huiskabouters oid, die altijd alles kwijtmakenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie zijn "ze"?
Ik heb niet eens een koptelefoon
Koop een fatsoenlijke stereoquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
de huiskabouters oid, die altijd alles kwijtmaken![]()
prutserige laptop boxjes
t begint hier steeds meer te stralenquote:
Hier is het ook minder donkerquote:
Oh je moet natuurlijk weer vingeren op KV youtubejesquote:
ja natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh je moet natuurlijk weer vingeren op KV youtubejes![]()
![]()
Sorry, Qwea niveau, het wordt link met me
Jezus fuck ik moet toch iets zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had die foto's toch al laten zien hier
Hij lijkt meer op Radja dan op Zorba iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja stiekem is het gewoon een kruising met een herderDie hebben ze er ook rondlopen dus
ach kan jou het schelen, maarja dan istie straks misschien toch een maatje groterquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja stiekem is het gewoon een kruising met een herderDie hebben ze er ook rondlopen dus
idd assie maar lief isquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ach kan jou het schelen, maarja dan istie straks misschien toch een maatje groter
zul je net zien dat t een ontzettend mietje wordquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heb ik tenminste weer een waakhond, die mis ik nu welMoet die wel ff snel groot worden
quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
zul je net zien dat t een ontzettend mietje word
Hoe ging je sollicitatie Ynske?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:02 schreef Ynske het volgende:
hmmm opruimen moet toch nu gebeuren... dr komt bezoek
volgens mij wel goed, hoor uiterlijk woensdag of ik mag beginnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hoe ging je sollicitatie Ynske?
* Pagan is te lui om bij te lezen.
Top! Nu maar wachten op de uitslag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij wel goed, hoor uiterlijk woensdag of ik mag beginnen
Oh yes ik ben hip.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Poeh, nou , heet was het zeker buiten zeg![]()
Sjon heeft gespeeld met een loslopende duitse herder, een newfoundlander met de naam Ghandi, en met een allerschattigst toypoedeltje en met chihuahuavriendje Bébé die we tegenkwamen.
Het was tyfusteringdruk in de stad![]()
Teckels zijn geloof ik de nieuwe chihuahua's zeg![]()
Ik heb 7 chihuahua's gezien in de stad en 9 teckels
Nee jij wil alleen cheap assquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Een echte teckel zou ik ook niet willen hoor![]()
Ik ook niet, daarom vind ik Sjon ook het stomst, das net een teckel qua bouw.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee, ik vind gewone teckels helemaal niet leuk qua karakter en uiterlijk
Ik heb beide rassen op karakter uitgezocht icm met uiterlijk , ik vind het belangrijk dat beide me aanstaatquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb Jules trouwens ook op karakter uitgezocht in het asiel, niet op uiterlijk
Idd, ik heb ook echt niets met teckels verder. Sowieso vind ik die hele bouw raar, zit geen vorm in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom vind ik Sjon ook het stomst, das net een teckel qua bouw.
De teckels die ik ken zijn allemaal herrieschoppers en ze luisteren niet en ze kunnen niet los lopen, net als beagles
Tina is wel een geniale naam. Die langhaar kaninchen vind ik wel de leukste der teckels, ruwhaar vind ik altijd lelijk, bij alle rassenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:32 schreef Nonneke het volgende:
vriendin vroeger had een teckeltje, zo'n langharige kaninchen, Tina heette zeDie ging altijd mee op het brommertje naar het bos
Nope ik ook niet, bij Jules is dat geen probleem hoor. Die staat een stuk hoger op haar pootjes en is veel slanker gebouwd. Zit nog vorm inquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Sowieso hou ik niet van honden wiens bouw hun beperkt in hun beweging.
Korte snuiten , te korte pootjes, te lange ruggen, allemaal niet mijn ding
Ja Diaz ga ik wel gelijk loslaten, maar ik vond dat in het begin altijd eng. Bij het hondenveldje als ze eruit mochten, luisterden ze ook nooitquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik laat altijd alle honden vanaf dag 1 loslopen, pup of herplaatser, maakt me niet uit.
Juist in het begin zijn ze eerder geneigd naar je toe te vluchten ipv van je af.
Sjon liep als pup van 8 weken los mee de stad in
was ook een heel leuk hondjequote:Op vrijdag 22 april 2011 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tina is wel een geniale naam. Die langhaar kaninchen vind ik wel de leukste der teckels, ruwhaar vind ik altijd lelijk, bij alle rassen
Ja hier zijn verder amper losloop gebieden. Alleen het bos, maar goed..met de fiets kom ik daar niet zo snel met 4 honden. Moet nog een keer een fietskar kopen. Jules kan onder het hek door bij het hondenveld, maar als ik terug zeg, gaat ze er weer in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nooit in hondenveldjes met hekjes, bij mij kan de helft sowieso zo door de hekjes naar buiten lopen
Nacho probeert het ook weleens als hij het zat is, maar die komt dan klem te zittenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Ja die van mij lopen ook niet weg of zo hoor, maar ze kunnen er wel gewoon uit, Kees en Karel sowieso, en Sjon en Chico vaak ook
Billy past dr niet doorheen en niet dr onderdoor, maar die springt dr met zn ogen dicht overheen als ie dat zou willen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nacho probeert het ook weleens als hij het zat is, maar die komt dan klem te zitten![]()
![]()
maandag ist thema (uiteraardquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Tyfus, ik ga es kijken of het nu lukt om een tosti te maken, krijg nog geen kans om te eten hier
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
maandag ist thema (uiteraard) Pasen, dus snel prop ze in een mand gekleurde eieren met een konijnenpak aan
Ooooooooooh DAT themaquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
kan, zien die er net zo lief uit met een konijnenpakje ?
voor je postcode fiets joh
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooooooh DAT thema![]()
Sorry, ik was dr niet helemaal bij
Ik bedoel, NOG erger dan je normaal al loopt op die dingen dan hequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega loopt echt zo finaal voor schut met dr zilveren uggs nu
Ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben zo blij met mijn birckenstocks nu
Serieus waar he, das toch fucking ziek?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:12 schreef Nonneke het volgende:
ja tis er net lekker weer voor idd, Uggs![]()
wat een lucht zal daar uitkomen vanavond![]()
Ik vind ze wel tof, zolang je maar geen crocs gaat dragen is alles okquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind ze helemaal niet zo mooi maar goed te verstellen mocht ik vocht vast gaan houden.
En makkelijk aan en uit te trekken
KV heeft ze soon weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nieuwe bircks, ik had twee paar maar die zijn echt stukgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |