Erg is dat hequote:
Gaaf he, leuk om te zien als ze zich zo ontwikkelen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:04 schreef Fannetje het volgende:
Mag ik even trots doen? Mijn dame rolde zojuist op het speelkleed gewoon drie keer achter elkaar van haar rug naar haar buik en ook weer terug!
Wij hebben een gezamenlijk pleintje als buitenruimte en daar lopen 5 ongeleide projectielen rondquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:30 schreef MamaPurk het volgende:
Jullie en je zwembadjes, haha, wij hebben gewoon 3 parasol en en een wipstoeltje
Ik heb het badje bij de bart smit vandaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef Fannetje het volgende:
Ze zullen bij de Intertoys wel blij zijn met ons
Wat grappig Noa, Anne en Isabelle gaan dus gelijk op!
gatverquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:48 schreef MamaPurk het volgende:
Ja As vies maar van mijn baby vind ik minder erg dan wanneer het van mijn dreumes zou zijn..
ja datquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef Orea het volgende:
Gewoon een zwembroekje met een stevig laagje erin en opstaande randjes zodat eventuele poep er niet zomaar uitlooptheb er hier een van de zeeman (en die is van Lena van Poppedein geweest
) En inderdaad met klittenband.
Niet té vroeg juichenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef Orea het volgende:
Hier viel het gelukkig niet uit, maar toen ik net zwanger was heb ik mijn haar laten ontkleuren in de richting van mijn eigen haarkleur.. En net dat laatste beetje zat er nog in, dus het was even nog een keertje de schaar erin, en nu is alle (dode) ontkleurde meuk eruit en heb ik weer mijn eigen haarkleur!Donkerblond/licht bruinig ipv zwart geverfd
Uiteraard!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef As1981 het volgende:
Moeders hebben altijd gelijk Huup (als het ons uit komt natuurlijk)
Daarom, dus nu heeft mijn man helemaal niets meer te zeggen als het gaat om shoppen. "heeft hij nog wat nodig dan", "hij heeft altijd wat nodig".quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Uiteraard!
En laat ik zelf nu ook moeder zijn![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef As1981 het volgende:
[..]
Daarom, dus nu heeft mijn man helemaal niets meer te zeggen als het gaat om shoppen. "heeft hij nog wat nodig dan", "hij heeft altijd wat nodig".
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
mijn zonnehoedjes, ik heb er nog 2 ergens, een witte en een gekleurde maar die liggen boven en zijn nog een slag groter. Ik vind de blauwe het leukst, van H&M komt ie <3
Vanyel's Dottir heeft de blauwe ook toch?
Wat bedoel je met 'iets soortgelijks'? Het idee van een loopstoel is toch dat ze nog niet zelf op hun benen kunnen staan maar wel kunnen oefenen met lopen? Ze kan zich zeker nog niet optrekken tot staan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef Solagratia het volgende:
Amy had op het kdv in een loopstoeltje gezeten met zo'n bord met speeltjes voorop. Dat vond ze zo geweldig vertelde de leidster. Ze werd er wild, slaan op dat ding, het leek net alsof ze er een dansje in deed. Nu wil ik zelf geen loopstoeltje, maar heb je ook iets soortgelijks wat wel verantwoord is?
Breek me de bek niet open... Als ik de kinderen er ophaal en al die kindjes samen in de tuin zie dan wil ik 10 kinderen, minstens.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef Solagratia het volgende:
Claudia, ik zie het al voor me. Wat ontzettend schattig! Ik ga ervan rammelen.
ik wíst het!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vanyels Dottir heeft deze blauwe (en witte)
[ afbeelding ]
Dottirs mama's zijn niet zo van de ruches etc.
Toffe zwembroek trouwens!
Haha ja jouw lief komt er rotter vanaf dan de mijne wat dat betreftquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef Vanyel het volgende:
Goed gezien huup
Ik hoef er absoluut maar 1 als ik zelf moet baren. Anders vind ik twee mooi genoeg.
Pardon? De mijne heeft een tof kind waarvoor ze alleen maar mij heeft hoeven verzorgen. Niks geen pijnlijke poes, vollopende borsten, wankel bekken etc. Ze mag in haar handjes knijpen dat ze geen kerel heeft!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Haha ja jouw lief komt er rotter vanaf dan de mijne wat dat betreft
ja dat sowiesoquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Pardon? De mijne heeft een tof kind waarvoor ze alleen maar mij heeft hoeven verzorgen. Niks geen pijnlijke poes, vollopende borsten, wankel bekken etc. Ze mag in haar handjes knijpen!
foto?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef Vanyel het volgende:
Mijn eerste gedachte is dan dat doet toch iedere ouder, maar daar ben ik misschien wat naïef in..
Maar leuk dat je t zegt. Is ook zo. Samen delen.
Maar goed ook, ze kiest ook 9 van de 10x haar kleren uit, ik maak hele foute combinaties..
Pff ik ben langzaam. Was reactie op huup natuurlijk.
au zeg!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:20 schreef Solagratia het volgende:
Ik vond de ontsluiting wel gezellig. Voelde me relax en kon het best goed opvangen. Maar ik kreeg haar er niet uitgeperst. Had ook geen persdrang, op een gegeven moment gaf ik het gewoon op. Maar ach met het nodige geweld was ze daar toch. Helaas een totaal ruptuur. Enorm litteken en dat kan net zo hard weer scheuren bij een bevalling. Naast het litteken scheurt het dan.
Jan heeft die voor z'n eerste verjaardag gehad en hij speelt er nu nog steeds mee. ze ontdekken er er elke keer wat nieuws aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Solagratia het volgende:
Oh bedankt! Ja dat ziet er leuk uit. Ik denk dat ze het wel kan waarderen.
Een vriendinnetje van mij is nu zwanger van haar 2e, en het is bij de eerste zo fout gegaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef Solagratia het volgende:
Voordat ik zwanger wil worden moet ik eerst laten controleren of mijn bekkenbodem niet al te beschadigd is. Zo ja, dan mag ik niet vaginaal bevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgen allen! Wat een nacht.. Leia was zwaar onrustig, zijn er elk uur wel uitgeweest geloof ik![]()
Draak wat een heftig dinggeweldig! Het is dat de tuin met schommel, zwembadje, picknicktafel enz. hier echt vol aan het raken is, want anders! Zelfs mijn mega zwembad van vorig jaar kan ik momenteel niet kwijt
(en dan heb ik absoluut geen kleine tuin)
Florispiesen in de confectorput!!
!! Kleine boef!
Ik had bij de eerste hele erge bekkenpijn ik kon vanaf week 15 niets meer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:17 schreef Solagratia het volgende:
Orea, Had je vriendin ook een totaal ruptuur? Dit hele bekkenbodemgedoe tempert mijn wens voor een 2e echt heul erg. Ook omdat die schouderdystocie waarschijnlijk kwam omdat Amy een bollie was en ik ben klein en smal. Een tweede wordt nog boller waarschijnlijk. Het erge is dat ik nu de klachten goed onder controle heb, maar in de overgang wordt pas duidelijk hoe erg de schade is. Dat vind ik echt wel eng. Jij had ook wel een droombevalling verdiend na die zwangerschap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |