abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95844739
Vorige topics:
Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 89
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 76
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 1
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 2

17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010: Leia, dochter van Orea
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: 'Ilse', dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
25 december 2010: Ayrton, zoon van Bolleke_666
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
8 februari 2011: 'Puck', zoon van Dizzy-Miss-Lizzy
2 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
5 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_95844870
Voor het eerst een topic geopend.. :D (dit was één van de redenen om niet altijd te posten omdat ik daar zó zenuwachtig voor was :') )
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_95845176
:D! Muppet!
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:43:28 #4
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95845459
:D Nergens voor nodig dus :D
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_95845823
:D
Gewoon meeposten dus!
Mijn minidreumes wil niet slapen. Is al vanaf 8uur wakker. Beetje aan t keuvelen is ie...
pi_95846158
Goed gedaan Baldria ^O^

Heb ook een tuitbeker van de HEMA, maar daar komt zoveel water uit dat ze zich helemaal nat maakt met dat ding. Op de KDV drinkt ze soms zelf al zelfstandig thee uit een glaasje. Dat lukt hier nog niet. Heb nu net bij de Etos, zo'n Nuby tuitbeker gehaald die je gratis bij de babyzegels krijgt. Ben benieuwd hoe dat gaat. Hier drinkt Femke venkel thee.

Zag nog een discussie voorbij komen over zonnebrandcreme. Heb dus gisteren maar even HEMA factor 50 spray gekocht. Het is gewoon zomer 8-) *O*

Femke ligt vanaf 10 uur te slapen, verwacht toch wel dat ze zo wakker wordt.
pi_95847013
Ik las net in het foldertje van de tandarts dat je vanaf 9 maanden niet meer uit een tuitbeker mag laten drinken, volgens mij kunnen ze het dan net goed of nog niet eens 8)7

Wat ziet Leia er uit als een grote meid daar!

ik heb gister een dagje tuin gehad bij m'n moeder, met hét badje ;)
Maar wat was dat vermoeiend zeg en Mex was bang voor de bodem van het badje..
pi_95847124
Ik heb een rietjesbeker gekocht en die goedkope tuitbeker bij de Hema. Kan altijd nog de tuit ervanaf draaien en als beker gebruiken. Verder slokjes uit mijn glas maar heel veel aanbieden. Ze doet nu al haar mond open als ik met het glas aankom, dus ze snapt het een beetje.

Haha Troeta, dat klinkt heel grappig. Was het ook grappig of was het heel zielig?

Femke lekker aan het slapen! Fijn is dat he.

Amy en ik hebben het woensdag en donderdag zo gezellig gehad dat ik haar onwijs mis nu. Ik werk nu thuis, dus ze is naar het kdv. Ik ben er huilerig van. Zo stom, want ik weet nog goed dat ik haar met 3 maanden voor het eerst wegbracht en het geen probleem vond. Ze is gewoon zo leuk! Maar het is wel lekker dat ik even me niet druk hoef te maken om voeding, dat mogen ze daar doen :)
pi_95847133
Vieze vuile vuile -O-

Mijn fiets heeft vanmorgen anderhalf uur voor de deur gestaan (normaal in de schuur) in mijn eigen echt niet afschuwelijke buurt.
Elastieken (het enige waarmee de maxicosi vastzit) van de babymee (maxicosifietshouder) gejat en aan de losse moer op de veer te zien, heeft de debiel ook nog bijzonder inefficiënt geprobeerd het hele ding te jatten.
De 5e fietsenmaker had de elastieken op voorraad. Bij de tweede heb ik een hangslot meegenomen om het hele gevaarte te beveiligen.
Grom.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95847158
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 12:34 schreef Solagratia het volgende:
Ze is gewoon zo leuk!
Erg is dat he :) Ik vind het nu al en de mijne is nog niet eens 3 maanden!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95847245
Jemig Vanyel dat is rot! Is hij niet gesloopt nu? Kun je hem met nieuwe elastieken gewoon weer gebruiken? Schandalig zeg.
pi_95847313
Gelukkig niet, dan had ik pas echt staan vloeken. Niet dat ik het nu charmant vond, maar met een 15¤ investering is het nu hopelijk geregeld. De haken zitten nu uiteraard in mijn tas en níet aan de fiets...
pi_95847341
Jesus Vanyel.. je zou sommige mensen toch...
pi_95847451
in 1,5 uur ook, dat is echt bizar. Het duurde in mijn wel vreselijke buurt zelfs nog 3 weken voor mijn fiets gejat was.
pi_95847655
Echt bizar vind ik zoiets. Blijf met je poten van andermans spullen af!

Mijn hele fiets is wel eens binnen 5 minuten gejat. Hij stond op mijn werk in de achtertuin binnen een hek van 2m hoog. Op slot uiteraard/ Mijn collega gaat op de fiets naar huis via de achterdeur, toen stond ie er nog. Zij doet het hek op slot en ik ga 5 minuten later weg, met fiets door gebouw via de voorkant. Helaas dus zonder fiets!
In 5 minuten over een hek van 2m en niemand die wat gezien heeft natuurlijk! Lang leve de verzekering!
pi_95847877
Das klote vanyel! Hopelijk is het met 15euro opgelost! En wat lag Dottir lekker in der kikkerzwembadje O+

Baldria, hoe gaat het met jouw Jasmijn?

Orea, wat een lekker ding heb je daar zeg! Wat zat ze lekker te smikkelen!

Anne en Fannetje zijn net op bezoek geweest. Mijn muppet die gewoon een dikke maand jonger is, is echt veel spekkerig :o Denk dat Leia en J. bijna even zwaar zijn zelfs!
Ik zal de foto's morgen plaatsen maar miss heeft Fan er nog een paar die ze vast wil laten showen!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95849714
Vanyel, wat onbeschoft zeg! Wellicht kinderen die een geintje wilden uithalen?

Kaatjejannie, ik drink fruitthee, waar ze dus een paar slokjes van drinkt, maar ik ga Anne in haar flesje thee zonder theïne aanbieden.

Wij zijn dus net bij Barbabientje en J. geweest en J. is een heerlijke mollige baby :D Ik denk dat ze niets onder doet voor Leia inderdaad :) Maar wat een schatje, en wat kon ze al goed op haar beentjes steunen!
Ik heb geen fantastische foto's, maar toch maar even een voorproefje dan :)

Anne viel na het bezoek als een blok in slaap in de auto, ze was echt behoorlijk ver weg toen we haar uit de auto haalden.
pi_95850368
Wat een leuke foto's O+ Die beentjes van Anne O+ en de spekkies van J.! Hoe lang is J, Barba??
pi_95850510
Vanyel :o
oei das iets om goed agressief van te worden zeg :X }:| gelukkig dat je vervangende elastieken kon vinden.

Ahw de dametjes O+ wat leuk! :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95851230
baldria leuk dat je ook even meldt! hoe gaat het met jullie?

Vanyel! da's verdorie het vloeken wel waard zeg! balen

anne en J. wat een heerlijk stel

mini heeft het goed gedaan, is tijdens het brood in slaap gevallen, dus maar half broodje op
bij thuiskomst lag ze alweer te pitten en ligt nu na een uur nog te slapen
heb maar wat melk uit de vriezer gehaald
pi_95851626
Ik hou van kleine blote babyvoetjes O+
In tegenstelling tot grote mensenvoeten, brrr.

Wat een leuke foto van jullie dametjes! Allebei met een Sophie. Hier is die ook nog echt een hit.

Fijn dat het op het kdv goed ging Draak!
pi_95851691
Wat leuk die 2 meiden!!

Ilse heeft het kikkerbadje ook goedgekeurd!

*poef* nu is het weg
pi_95852084
Leuke foto!
Hoelang is ilse? want ik ben bang dat Vtje er al snel niet in gaat passen zo :D
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:47:26 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_95855484
Als hij er niet meer in kan liggen dan kan hij er vast wel in zitten ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_95855937
Hij zit nog niet :P
pi_95857802
Ilse is 68 cm, maar bij haar hoofd was er nog wel wat ruimte hoor. Lijkt minder als dat het is.
*poef* nu is het weg
pi_95857992
Ik wilde ook net zeggen dat het bad er bij jullie een stuk kleiner uitziet dan bij ons.

Toch wel wat te zeggen voor die kruidvatluiers van het kdv. Dottir zat tot haar navelbreuk in de gele derrie, maar geen vlekje te bekennen op de kleren!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 april 2011 @ 18:31:11 #28
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95858401
iemand (weet niet meer wie, geen fut om terug te lezen) vroeg wat iedereen met pasen ging doen. Wij gaan zondagochtend naar m'n schoonvader, en blijven daar de hele dag/avond geloof ik. Johan wil sowieso (ook) voetbal kijken, en ik moet even wat dozen kleding mt 62 van zolder halen daar. 50/56 wordt echt veel te krap. ik zit nog in de ontkenningsfase dat m'n baby groter wordt!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95859581
Mag ik even trots doen? Mijn dame rolde zojuist op het speelkleed gewoon drie keer achter elkaar van haar rug naar haar buik en ook weer terug! *O*
pi_95861581
Wat leuk de twee dametjes bij elkaar.

Hier geven we ook thee, eerst rooibos maar die wil hij niet meer. Nu geven we sprookjesboom thee van de Efteling, te koop bij de tuinen. Dat is wel een hit.

Hier is er een keer mijn scooter gestolen, uit de tuin nog wel liefs achter een muurtje. Je moest dus weten dat hij daar stond. Waarschijnlijk wisten we toen ook wie het gedaan had (vriendje van mijn broer), maar bewijs dat maar eens. Hufters heb je toch.

En hier ben ik trots, meneer tijgert nu niet alleen, maar gaat daadwerkelijk ook zijn knieën gebruiken. Het kruipen gaat beginnen!
pi_95861604
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:04 schreef Fannetje het volgende:
Mag ik even trots doen? Mijn dame rolde zojuist op het speelkleed gewoon drie keer achter elkaar van haar rug naar haar buik en ook weer terug! *O*
Gaaf he, leuk om te zien als ze zich zo ontwikkelen.
pi_95861978
@ Fannetje, dat zijn echt wel fantastische foto's! En wat goed van dat rollen zeg!!

@ Sola, het was echt heel erg zielig, en toen kreeg hij ooknog honger dus dikke tranen. Nouja,zo vaak huilt ie niet dus mag best een keertje..

Vandaag vond hij het al wel leuker het badje, maar ernaast stond een badje van zijn 4-jarige tante en die vond ie veel leuker omdat hij er er lekker in kon zwemmen. Ben r zelf ook maar even bij gaan zitten! Lekker hoor met dat warme weer.

@Vanyel, op zo'n moment is die navelbreuk best handig, ikheb in de stad bij bagels and beans wel eens poep uit Mex z'n navel zitten peuteren,haha
Lullig van die elastieken..
pi_95862745
Jullie hebben me aangestoken, ik heb nu ook het badje :@ :+
Fannetje, wat toevallig, isabelle is 1 dag ouder als Anne en begon toevallig vandaag ook met het draaien van de rug naar buik en terug. Al is terug rollen nog wel huilen geblazen en te lang op de buik liggen ook haha.

As1981: Wat leuk! Lijkt me erg leuk om te zien!
pi_95862833
Ze zullen bij de Intertoys wel blij zijn met ons :D

Wat grappig Noa, Anne en Isabelle gaan dus gelijk op! :)
pi_95863275
We hadden aandelen Intertoys moeten kopen.
pi_95863516
Haha ja idd. Wat zo'n forum wel niet doet. Ook heb ik de hema zonnebrandcreme gekocht...ik had de zwitsal die dubbel zo duur was. Maarja wil toch ook geen risico lopen.
Heeft jullie kind trouwens een zomerhoedje op? Ik heb er 1 gekocht bij de Lief, en die staat toch schattig! Zij komt er nog mee weg ;)
pi_95863534
Jullie en je zwembadjes, haha, wij hebben gewoon 3 parasol en en een wipstoeltje :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_95863792
Ik heb hier wel petjes en een zonnebril, maar meneer houdt er niet van en trekt ze er direct vanaf en maar piepen als de zon in zijn ogen komt.
pi_95863964
Mijn hoedje heeft een sluiting voor onder de kin, en tot nu toe gaat dat goed.
Ik ga ervandoor, een fijne avond nog!
pi_95864068
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:30 schreef MamaPurk het volgende:
Jullie en je zwembadjes, haha, wij hebben gewoon 3 parasol en en een wipstoeltje :)
Wij hebben een gezamenlijk pleintje als buitenruimte en daar lopen 5 ongeleide projectielen rond :X op zich haske gezellig enzo maar ik vind het wel fijn dat het duidelijk is waar Elin ligt en dat daar verder niet zomaar iemand met zn skelter overheen walst :P

Ik heb 4 zonnehoedjes geloof ik en ze draagt ze ook ja :Y
Elin zit altijd bij mij in de draagdoek en dan staat de zon zo op dat bolletje. Ik bedenk me net dat ze helemaal nog niet in de wandelwagen buiten is geweest :o

Yay Fannetje *O* rollen is stoer.
En As :o wat knap! leuk hè? O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95864281
Ik 's aap het Huup ik heb maar 1 ongeleid projectiel hier :P

Ik ben net ondergepoept door mijn kind.. Het zat al even dwars en daar was de poepbroek dus ik verschonen kwam er nog wat, het spoot eruit heel mijn kleren onder, bah.. Dit is me echt nog nooit gebeurt!
pi_95864360
Aan de ene kant vies he MamaPurk, maar ik moet er ook altijd hard om lachen. Alhoewel ik vaker onder geplast ben dan gepoept.
pi_95864443
Ja wij hebben ook een zonnehoedje :D

Met walvissen :D :+
pi_95864453
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef Fannetje het volgende:
Ze zullen bij de Intertoys wel blij zijn met ons :D

Wat grappig Noa, Anne en Isabelle gaan dus gelijk op! :)
Ik heb het badje bij de bart smit vandaan :)
*poef* nu is het weg
pi_95864483
Die is echt leuk pvoessss, waar heb je die vandaan?
pi_95864545
oja, het hoedje natuurlijk. Alhowel je baby ook leuk is, maar die doe je vast niet weg :P
pi_95864604
Ja As vies maar van mijn baby vind ik minder erg dan wanneer het van mijn dreumes zou zijn.. ;)
pi_95864730
Wij hebben 2 zonnehoedjes en ze lijkt wel te gaan lachen als ze ze op moet :?
pi_95864779
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:48 schreef MamaPurk het volgende:
Ja As vies maar van mijn baby vind ik minder erg dan wanneer het van mijn dreumes zou zijn.. ;)
gatver :') there's a visual :D

Pvoesss wat schattig dat hoedje!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95864859
Hij was 1,99!!!!! bij de zeeman..
Ik kom nooit bij de zeeman en nu dacht ik ineens goh even naar de zeeman! *O* *O*
En ik was al super lang opzoek naar een geschikt hoedje
pi_95864921
oh, nu moet ik natuurlijk direct naar de zeeman morgen. We gaan toch onze fietsen ophalen, dus dat komt mooi uit.
pi_95864938
Oh echt :D hij is erg leuk :Y
misschien nog een tip trouwens, ze hebben daar ook erg schattige zwemluiers. Ik weet niet meer wat ie kostte maar zeeman-prijsjes hè :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95865144
Zeeman heeft vaak leuke dingen hoor! Ik heb er voor Jael ook een petje gehaald, zie fototopic :) voor Sarah ben ik alleen nog niet geslaagd voor een hoedje helaas... Die moet er wel echt komen want ze is rossig en zal dus ook wel de bleke huid hebben die daarbij hoort, net als ik en dus snel verbranden!
pi_95865394
ja ik ga vaak even snuffelen als we tijd hebben en in de buurt zijn, ik hou ervan :9 net als van snuffelen bij Wibra en Action :D
ik ben zo'n cheap-skate :')

Mn meiske heeft vandaag behoorlijk veel geslapen overdag :o Ik ben er gewoon verbaasd van. Wat fijn!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95865495
Ik heb wat zonnehoedjes van de Wib, waren ze laatst in de aanbieding! Maar zeeman kan ik morgen ook nog wel even doen.. :D meneer is toch een dagje weg, dus kunnen moeders en dochter samen op stap! wil ook nog even langs Ikea voor de kinderstoel, vind het toch wel handig voor in de tuin :7
pi_95865581
Ik heb nog niet teruggelezen, maar ik moet dus morgen naar de Zeeman. Nu even kijken wat ik daar ga kopen :P
pi_95865617
Ow wat fijn Huup, is ook wel eens lekker hè :)

En ik ben ook erg van het neuzen bij die winkels hoor, maar alleen als zonder manlief ben want die vind dat te goedkoop... Mij maakt dat niets uit, ze zijn er toch zo weer uitgegroeid...
pi_95865692
Wibra is hier ook favoriet (zit ook om de hoek). Daar heb ik dus wel de petjes van, maar hadden ze geen zomerhoedjes.

Die kinderstoel van de Ikea hebben we hier ook bij gekocht, zeker voor dat bedrag. In de kinderstoel van de Prenatal zat hij minder goed in toen (zal nu ook wel meevallen) en is een heel gedoe met tuigjes omdat er geen spijl tussen zit. En mijn kind en tuigjes zijn geen succes.

Fijn dat ze zo lekker geslapen heeft Huup.
pi_95865760
Anne heeft al wel een zomerhoedje, maar een extra hoedje kan geen kwaad. Morgen dus even bij de Zeeman binnenlopen, die zit hier toch naast de AH :)

Wij gaan ook nog een Ikea kinderstoel halen, ook handig voor bij de opa's en oma's. En ik vind Anne nog steeds niet heel stabiel in de Tripp Trapp zitten, in die van de Ikea zit ze veel beter!
pi_95865777
:o Zonnehoedjes bij de zeeman en wibra? *kijken moet* Verdorie, morgen echt geen tijd.. Nou ja, volgende week maar ergens dan.

Wat goed van Anne *O* en Yaro *O*

Pvoess, waarom knoop je de bondolino zo?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_95865854
dus na de aandelen Intertoys wordt het nu tijd voor aandelen Wibra en Zeeman.
pi_95865971
Oh dat leuke zomerhoedje van V is daar gekocht. Oh nu moet ik echt ja :Y

Wij hebben ook een ikea kinderstoel en daar zit ze echt goed in! Alleen jammer dat ze aan de randen gaat knabbelen en aan de rand van de (glazen) tafel. Ja daar knabbelt ze wel aan, maar eten ho maar.

As, Wibra was het al door de leuke kleertjes een tijdje terug. Leuke jurkjes e.d.

J. is Mac voor ons aan het halen. Ik ben zo gelukkig! Amy slaapt al sinds half 7. Ze slaapt ineens echt heel veel. Als je dan 's ochtends haar kamer binnenkomt dan komt ze half overeind (helemaal kan ze nog niet) om te kijken :D
pi_95865994
Deze komt er vandaan (Wib):

is met koordjes!

En dees O+

En volgens mij heb ik ook nog een witte, maar die kan ik niet vinden :P
pi_95866042
Ik heb hem ook bij de Bart Smit! Bij de zeeman heb ik nog nooit zwemluiers gezien, van de week even vragen dan..al zijn die van de Kruidvat ook goedkoop.

Is jouw haar nou zo kort Orea?
pi_95866066
Bij de Wibra hadden ze inderdaad wel zomerhoedjes voor de meiden maar niet voor jongens. En die laatste foto Orea om op te eten O+
pi_95866076
:o Die met die blommetjes vond ik al zo poepig bij je moppie.. O+ * Moet hebben * Hebben ze geen webshop? ;)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_95866092
Het valt mee Troeta! :D het is halflang.. maar hier was mijn staart(je) wel heel erg uitgezakt :P maar het is wel korter dan het was, laatst even laten snoeien :P
pi_95866121
Ja die laatste heb ik ook Orea :Y en nog een van vorig jaar geloof ik.

Troeta het zijn van die broekjes van stof met klittenband hè, niet de luierbroekjes zoals pampers maar eerder gewoon een zwembroekje.
Hoe leg je dat uit :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95866192
Hier in de buurt helaas geen wibra :'(
pi_95866198
Door een plaatje te zoeken? :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 april 2011 @ 21:19:36 #71
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95866207
een soort trainingsbroekje maar dan met klittenband zodat het goed pas te maken voor de baby?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95866274
Gewoon een zwembroekje met een stevig laagje erin en opstaande randjes zodat eventuele poep er niet zomaar uitloopt :P heb er hier een van de zeeman (en die is van Lena van Poppedein geweest :D) En inderdaad met klittenband.
pi_95866351
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef Orea het volgende:
Gewoon een zwembroekje met een stevig laagje erin en opstaande randjes zodat eventuele poep er niet zomaar uitloopt :P heb er hier een van de zeeman (en die is van Lena van Poppedein geweest :D) En inderdaad met klittenband.
ja dat :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95866417
O, dat klinkt wel handig, altijd makkelijk als de zwemluiers op zijn!

Ah ok Orea! Ik heb m'n haar wel afgeknipt,haha, het viel zo ontzettend uit en Mex bleef er aan trekken.
Heerlijk plekje zo met die box in je tuin zeg!
pi_95866475
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:22 schreef Orea het volgende:
zoiets
oja! Ga ik kopen!

Lijk wel koopziek sinds ik een baby heb zeg!
pi_95866503
Hier viel het gelukkig niet uit, maar toen ik net zwanger was heb ik mijn haar laten ontkleuren in de richting van mijn eigen haarkleur.. En net dat laatste beetje zat er nog in, dus het was even nog een keertje de schaar erin, en nu is alle (dode) ontkleurde meuk eruit en heb ik weer mijn eigen haarkleur! :D Donkerblond/licht bruinig ipv zwart geverfd :X
pi_95866544
Herkenbaar Troeta, ik hield al van shoppen maar nu nog meer.
Ik moest dan ook erg lachen toen mijn collega laatst zei dat ik niet zo'n shopper ben.
pi_95866723
Ik was al koopziek :') het is alleen maar nóg erger geworden :')
pi_95866815
Hier ook hoor lekker shoppen voor mijn meiden! En dan roept manlief je hebt toch nog genoeg (ik had alles bewaart) maar ja wat is genoeg hè!? En er is gewoon veel te veel leuk spul te koop :)
pi_95866965
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef Orea het volgende:
Hier viel het gelukkig niet uit, maar toen ik net zwanger was heb ik mijn haar laten ontkleuren in de richting van mijn eigen haarkleur.. En net dat laatste beetje zat er nog in, dus het was even nog een keertje de schaar erin, en nu is alle (dode) ontkleurde meuk eruit en heb ik weer mijn eigen haarkleur! :D Donkerblond/licht bruinig ipv zwart geverfd :X

Niet té vroeg juichen :X mijn haar begon pas met 9 maanden ofzo uit te vallen ;(
Gelukkig was ik vrij snel daarna weer zwanger en dus was t na een maand of wat weer over maar ik vrees dat ik nu ook half-kaal ga :') maar hell no dat ik het kort knip :@

MP hier ook bijna alles bewaard hoor!
De bruikbare dingen koop ik niet extra, slaapzakken en lakentjes enzo. Maar kleertjes koop ik soms wel. Mn eigen moeder zei dat ik dat maar gewoon moest doen, nieuw kindje, nieuwe kleertjes was haar redenatie. Uiteraard luister ik naar mn moeder :7
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95867014
Moeders hebben altijd gelijk Huup (als het ons uit komt natuurlijk)
pi_95867074

mijn zonnehoedjes, ik heb er nog 2 ergens, een witte en een gekleurde maar die liggen boven en zijn nog een slag groter. Ik vind de blauwe het leukst, van H&M komt ie <3

Vanyel's Dottir heeft de blauwe ook toch?

en das de zwemluier :)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95867117
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef As1981 het volgende:
Moeders hebben altijd gelijk Huup (als het ons uit komt natuurlijk)
Uiteraard!
En laat ik zelf nu ook moeder zijn :7 :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95867199
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Uiteraard!
En laat ik zelf nu ook moeder zijn :7 :+
Daarom, dus nu heeft mijn man helemaal niets meer te zeggen als het gaat om shoppen. "heeft hij nog wat nodig dan", "hij heeft altijd wat nodig".
pi_95867249
Huup jou moeder is een wijze vrouw!
En nieuwe kleertje kopen is toch veel te leuk en ik kom qua seizoenen niet helemaal lekker uit met de kleertjes dus reden genoeg voor nieuwe dingen. Leuke verzameling hoedjes trouwens!
pi_95867327
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef As1981 het volgende:

[..]

Daarom, dus nu heeft mijn man helemaal niets meer te zeggen als het gaat om shoppen. "heeft hij nog wat nodig dan", "hij heeft altijd wat nodig".
:D !

Hier wordt alleen maar "is het weer zover?" gezucht :+
maar vooruit, hij koopt zelf ook genoeg voor zn meisjes. Voor zichzelf is ie geen winkel in te slaan maar voor zn meisjes kan ie rustig winkel in, winkel uit :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95867582
hihi, zwart haar zou echt niet staan met die vrolijke Leia op je rug.

Mijn vriend zei laatst, hey je hebt echt iets nuttigs gekocht! Weet alleen niet meer waarover die het had.
En van de week ookover het cushi tushistoeltje dat ie dat ook echt handig vond.
Die Ikeastoelen zijn ook wel goed en de tripptrap, maar al het eten valt tussen hem en het blad in en dat is bij de cushi tushi niet en we zetten hem altijd op de salontafel.
pi_95867863
Fijne avond allen, ik ga zo lekker mijn bedje opzoeken.
pi_95867991
Amy had op het kdv in een loopstoeltje gezeten met zo'n bord met speeltjes voorop. Dat vond ze zo geweldig vertelde de leidster. Ze werd er wild, slaan op dat ding, het leek net alsof ze er een dansje in deed. Nu wil ik zelf geen loopstoeltje, maar heb je ook iets soortgelijks wat wel verantwoord is?
pi_95868020
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]

mijn zonnehoedjes, ik heb er nog 2 ergens, een witte en een gekleurde maar die liggen boven en zijn nog een slag groter. Ik vind de blauwe het leukst, van H&M komt ie <3

Vanyel's Dottir heeft de blauwe ook toch?
:N
Vanyels Dottir heeft deze blauwe (en witte)

Dottirs mama's zijn niet zo van de ruches etc.

Toffe zwembroek trouwens!
pi_95868049
Lena heeft weer een heel fjine wendag gehad op het kinderdagverblijf. Het gaat goed, maar ze vindt de slaapkamer wel wat eng. Daarom mag ze in een hangmat slapen die in de box hangt. God, wat is dát schattig. Ligt ze daar in d'r rompertje met een dekentje om zich heen en d'r tutdoekje in d'r armen geklemd. Ik dach: ik wil dat kleine frummeltje knuffelen en meenemen en.. oh wacht, dat ís mijn baby. :+

Ik heb zo'n goed gevoel bij het kinderdagverblijf. Ik was een klein beetje bang dat ze als makkelijk baby'tje al gauw wat verwaarloosd zou worden, maar ze wordt overal bij betrokken en kijkt haar ogen uit. Ivan vindt het ook geweldig. Als hij wakker wordt van zijn middagdut dan roept hij meteen om Lena en gaat hij naar haar op zoek.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95868120
Claudia, ik zie het al voor me. Wat ontzettend schattig! Ik ga ervan rammelen.
pi_95868133
Klinkt heeel lief ja!
pi_95868202
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef Solagratia het volgende:
Amy had op het kdv in een loopstoeltje gezeten met zo'n bord met speeltjes voorop. Dat vond ze zo geweldig vertelde de leidster. Ze werd er wild, slaan op dat ding, het leek net alsof ze er een dansje in deed. Nu wil ik zelf geen loopstoeltje, maar heb je ook iets soortgelijks wat wel verantwoord is?
Wat bedoel je met 'iets soortgelijks'? Het idee van een loopstoel is toch dat ze nog niet zelf op hun benen kunnen staan maar wel kunnen oefenen met lopen? Ze kan zich zeker nog niet optrekken tot staan?
pi_95868300
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef Solagratia het volgende:
Claudia, ik zie het al voor me. Wat ontzettend schattig! Ik ga ervan rammelen.
Breek me de bek niet open... Als ik de kinderen er ophaal en al die kindjes samen in de tuin zie dan wil ik 10 kinderen, minstens.
pi_95868379
Met iets soortgelijks bedoel ik iets waarin ze kan zitten met een speelbord ervoor. Snap je? Ze kan zich nog niet optrekken. Van loopstoeltjes lees ik dat het niet goed zou zijn omdat ze dan verkeerde spieren trainen o.i.d.

Haha 10 kinderen, je kan ook gaan werken op het kdv he? ;) Ik rammelde niet voor 10 kinderen, maar voor Lena in een hangmatje :P
pi_95868511
Ooooh die witte met blommetjes is ook tof Huup O+ en dat zwembroekje heb ik dus ook voor Leia! :D

Claudia, welkom to the club :P ik wil er ook 10! Minimaal. Zijn ze leuk hè? O+
pi_95868568
Wat klinkt dat lief Claudia. Fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt.

Puck heeft dat hoedje dat Dottir heeft ook in het wit maar zijn hoofd is wat klein dus dat hoedje is nog te groot.
Ik heb nu een petje met klittenband gekocht. Kijken of hij dat laat zitten morgen :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95868579
Ik vind dat van Ivan zo schattig O+
Ik vind die bouncer die ik heb wel ok, Sola, maar die heeft geen bord.
Kan je niet zo'n activitycenter op het blad van de kinderstoel vastmaken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')