ja datquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef Orea het volgende:
Gewoon een zwembroekje met een stevig laagje erin en opstaande randjes zodat eventuele poep er niet zomaar uitlooptheb er hier een van de zeeman (en die is van Lena van Poppedein geweest
) En inderdaad met klittenband.
Niet té vroeg juichenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef Orea het volgende:
Hier viel het gelukkig niet uit, maar toen ik net zwanger was heb ik mijn haar laten ontkleuren in de richting van mijn eigen haarkleur.. En net dat laatste beetje zat er nog in, dus het was even nog een keertje de schaar erin, en nu is alle (dode) ontkleurde meuk eruit en heb ik weer mijn eigen haarkleur!Donkerblond/licht bruinig ipv zwart geverfd
Uiteraard!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef As1981 het volgende:
Moeders hebben altijd gelijk Huup (als het ons uit komt natuurlijk)
Daarom, dus nu heeft mijn man helemaal niets meer te zeggen als het gaat om shoppen. "heeft hij nog wat nodig dan", "hij heeft altijd wat nodig".quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Uiteraard!
En laat ik zelf nu ook moeder zijn![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef As1981 het volgende:
[..]
Daarom, dus nu heeft mijn man helemaal niets meer te zeggen als het gaat om shoppen. "heeft hij nog wat nodig dan", "hij heeft altijd wat nodig".
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
mijn zonnehoedjes, ik heb er nog 2 ergens, een witte en een gekleurde maar die liggen boven en zijn nog een slag groter. Ik vind de blauwe het leukst, van H&M komt ie <3
Vanyel's Dottir heeft de blauwe ook toch?
Wat bedoel je met 'iets soortgelijks'? Het idee van een loopstoel is toch dat ze nog niet zelf op hun benen kunnen staan maar wel kunnen oefenen met lopen? Ze kan zich zeker nog niet optrekken tot staan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef Solagratia het volgende:
Amy had op het kdv in een loopstoeltje gezeten met zo'n bord met speeltjes voorop. Dat vond ze zo geweldig vertelde de leidster. Ze werd er wild, slaan op dat ding, het leek net alsof ze er een dansje in deed. Nu wil ik zelf geen loopstoeltje, maar heb je ook iets soortgelijks wat wel verantwoord is?
Breek me de bek niet open... Als ik de kinderen er ophaal en al die kindjes samen in de tuin zie dan wil ik 10 kinderen, minstens.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef Solagratia het volgende:
Claudia, ik zie het al voor me. Wat ontzettend schattig! Ik ga ervan rammelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |