Komt vast goed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Even geduld nog, zullen wel naweeën zijn van een wortelkanaalbehandeling.
Jongere kop vind ik juist niks.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sexy hoor Koos!
Ik laat altijd stoppelbaardje staan, dat dan weer wel.
Ik ook niet, daarom laat ik ook altijd wat staan.quote:
Je wilt niet weten wat voor chaos 'mijn actieve topics' is sinds pakweg een weekquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:21 schreef Voorschrift het volgende:
Wat moet van de wereld komen nu zelfs mods niet meer openen als reeks.
Ik heb een alles of niets scheermes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom laat ik ook altijd wat staan.
Ik ben blond daarvan is de ellende dat de stoppels als ze je ouder laten lijken eigenlijk al weer te lang zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom laat ik ook altijd wat staan.
Maar door het sluiten van de reeks is het nu bugged.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor chaos 'mijn actieve topics' is sinds pakweg een week. Dan liever dit
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een alles of niets scheermes.
Opa, koop een trimmer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een alles of niets scheermes.
Oeh.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben blond daarvan is de ellende dat de stoppels als ze je ouder laten lijken eigenlijk al weer te lang zijn
Als ik mijn stoppels drie dagen laat staan kan ik zo bij Pirates of the Caribbean. Doe ik maar niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben blond daarvan is de ellende dat de stoppels als ze je ouder laten lijken eigenlijk al weer te lang zijn
De baard wordt wat rossigquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oeh.
Blond is mooi, maar vind stoppels of een baardje bij blonde mensen altijd zo raar staan.
Je bent zelfs zo blond dat je haren in op een zwarte foto nog oplichten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben donker blond, worden als 't te lang is gewoon roodachtig inderdaad, dan eraf.quote:
Donkerblonde vrouwen die dan van die pikzwarte wenkbrauwen hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben donker blond, worden als 't te lang is gewoon roodachtig inderdaad, dan eraf.
Kort houden, dan zijn ze zwart.Ah, het voordeel van donker blond.
Tja, ik ben tenminste een echte ariër.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben donker blond, worden als 't te lang is gewoon roodachtig inderdaad, dan eraf.
Kort houden, dan zijn ze zwart.Ah, het voordeel van donker blond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |