quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Die van mij ook! Moet hem nodig eens wassen en poetsen ook!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:51 schreef Alfisti het volgende:
Prut......... auto is helemaal geel uitgeslagen van de stuifmeel
Je had de Lincoln moeten zien gisterenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:51 schreef Alfisti het volgende:
Prut......... auto is helemaal geel uitgeslagen van de stuifmeel
t is weer voorjaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je had de Lincoln moeten zien gisterenhij was idd al een beetje gelig van het stuifmeel, en gisteren heeft ie de hele dag in een open loods op de bouw gestaan, ik moest sproeien om weg te kunnen rijden
Bij thuiskomst meteen afgespoten en gewassen, en vandaag weer mee naar het werk geweest; 3 keer raden
![]()
En de pluisjestijd is ook weer aangebroken, smerige kut populieren
Ja, maar die pluisjes terreur hoeft van mij niet zo; je komt die meuk echt óveral tegenquote:
wacht maar tot de duiven weer vrolijk in de bomen zitten en alles onderschijtenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, maar die pluisjes terreur hoeft van mij niet zo; je komt die meuk echt óveral tegen
1 of 2 persoons?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:54 schreef Sounddragon het volgende:
De hangmat die ik van Anne cadeau heb gekregen doet het trouwens prima
1 keer goed raar geworden in m'n hoofd. Kwam vanuit het niets. Wil jij me achter het stuur tegen komen als zoiets gebeurt ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:54 schreef Sounddragon het volgende:
Ga gewoon rijden man; je mag zoveel nietAls je je goed voelt ga je rijden, als je niet goed voelt, doe je het niet
Die zitten hier het hele jaar door in de boom, alleen staan daar geen auto's onderquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:02 schreef lipje het volgende:
[..]
wacht maar tot de duiven weer vrolijk in de bomen zitten en alles onderschijten
2 natuurlijkquote:
Als je er zelf al zo over denkt; waarom doe je dan die moeite om de verantwoording bij die arts neer te leggen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
1 keer god raar geworden in m'n hoofd. Kwam vanuit het niets. Wil jij me achter het stuur tegen komen als zoiets gebeurt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
1 persoons is leuker om met z'n tweeën in te liggen ')quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je er zelf al zo over denkt; waarom doe je dan die moeite om de verantwoording bij die arts neer te leggen?Omdat er sindsdien WEL het 1 en ander veranderd is (o.a. medicijnen). Maar ik ben geen arts en kan dus niet goed beoordelen of ik nu wel veilig achter het stuur kan kruipen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Dan gaan ze kapoetquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef lipje het volgende:
[..]
1 persoons is leuker om met z'n tweeën in te liggen ')
Astraal gepenis; jij kunt je lichamelijke toestand vele malen beter inschatten als een arts die het vanaf een papiertje en eventueel dmv een gesprekje moet beoordelen. Je weet zelf prima of je wel en niet kunt rijden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Omdat er sindsdien WEL het 1 en ander veranderd is (o.a. medicijnen). Maar ik ben geen arts en kan dus niet goed beoordelen of ik nu wel veilig achter het stuur kan kruipen.
ik val buiten die leeftijdsgroepquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:10 schreef lipje het volgende:
Politie rolt bende op in Cuijk
Actie![]()
waar zat jij ook alweer SD?
Ook een goed punt, maar als ik een ongeluk krijg heb ik wel een serieus probleem want de verzekering gaat dan geheid moeilijk doen. Alleen vanwege dat domme papiertje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan gaan ze kapoet
[..]
Astraal gepenis; jij kunt je lichamelijke toestand vele malen beter inschatten als een arts die het vanaf een papiertje en eventueel dmv een gesprekje moet beoordelen. Je weet zelf prima of je wel en niet kunt rijden.
En dus, even goed bekeken, ben je dus zelf van mening dat autorijden listig/gevaarlijk/risicovol is, en probeer je dus op deze manier de verantwoording al vooraf bij een arts neer te leggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ook een goed punt, maar als ik een ongeluk krijg heb ik wel een serieus probleem want de verzekering gaat dan geheid moeilijk doen. Alleen vanwege dat domme papiertje.
Autorijden is per definitie listig/gevaarlijk/risicovol. Dus als ik ga rijden wil ik dat alles in orde is. En dat is nu niet zeker. Ik wil eerst van een arts horen dat ik veilig aan het verkeer deel kan nemen, dan ga ik kijken hoe ik me voel en als ik me ook goed voel stap ik pas achter het stuur.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dus, even goed bekeken, ben je dus zelf van mening dat autorijden listig/gevaarlijk/risicovol is, en probeer je dus op deze manier de verantwoording al vooraf bij een arts neer te leggen
werd je niet ontzettend boos toen ik zei dat je m nooit ging gebruiken toen je m net gekocht had?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:48 schreef Anne het volgende:
Mijn fiets (mountainbike) staat nog steeds in Weeze.. kun je nagaan hoe vaak ik fiets..
En als je ziet hoe ie eruit ziet: nieuw!..
Zo breng je het alleen niet in eerste instantie, en dus word je afgerekend op het feit dat je maar een klein deel van een verhaal postquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Autorijden is per definitie listig/gevaarlijk/risicovol. Dus als ik ga rijden wil ik dat alles in orde is. En dat is nu niet zeker. Ik wil eerst van een arts horen dat ik veilig aan het verkeer deel kan nemen, dan ga ik kijken hoe ik me voel en als ik me ook goed voel stap ik pas achter het stuur.
En dat overleg van gisteren wat niet door ging zal vast meer behelzen dan alleen de vraag of ik auto mag rijden ja of nee, want het is erg vreemd dat ik van het ene op het andere moment 3 keer meer medicijnen nodig heb om m'n hart enigszins in het juiste ritme te laten kloppen. Wellicht krijg ik andere medicijnen ofzo, ik zuig maar iets uit m'n duim. De cardioloog gebruikte ook de uitdrukking 'uit een ander vaatje tappen'.
Het is dus iets meer en iets ingewikkelder dan verantwoording afschuiven.
Vertel eensquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:12 schreef Sounddragon het volgende:
Neen, ik wacht tot 9 uur vanavond ofzo, we hebben sinds kort weer een buren relletje over geluidsoverlast, en ik mag tot 10 uur vanavond herrie maken; ik wil ze buiten horen knarsetanden
Ik wacht wel met wassen totdat het iets minder is, anders blijf je bezigquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die van mij ook! Moet hem nodig eens wassen en poetsen ook!
Leuk ontkateren project
je moet ook niet op menigten inrijden, ook niet op groepjes fietsers of andere kuddes met mensenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:52 schreef Anne het volgende:
Bij mij zie je niks. Geel op geel, hmm.
Ik heb wel een heel kerkhof op mijn ramen zitten.. dat dan weer wel.
Je bent op zich ook goed bezig, maar ik vind het een vreemd verhaal dat je op dit moment zit te jammeren/klagen omdat je een arts je niet wil/kan 'goedkeuren' om te rijden, terwijl je dus blijkbaar wéét, dat je momenteel niet de goede medicijnen gebruikt om je hartritme probleem onder controle te houden, en je dus (volgens mij) zelf zou moeten beslissen om dat gewoon niet te doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:12 schreef 2cv het volgende:
Wat dat hele verhaal posten betreft heb je gelijk. En van dat morele ook. Maarja, er wordt dus ook gekeken of ik, volgens de arts(en), veilig aan het verkeer deel kan nemen met de auto. En pas als dat volgens de arts(en) kan, en ik me ook goed voel kruip ik achter het stuur. Je moet ergens een grens stellen, want anders moet je voor elke autorit iedereen medisch laten keuren. Statistieken heb ik niet en ik kan het ook niet onderbouwen, maar volgens mij gebeuren de meeste ongelukken veroorzaakt door iemand die niet goed wordt achter het het stuur bij mensen die vooraf gezond lijken te zijn en niet onder behandeling staan van een arts.
Al met al vind ik dat ik verstandig bezig ben. Als ik op gevoel af was gegaan (het gevoel dat ik wil autorijden dus) dan had ik allang weer rondgereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |