Uit de woorden van een Reagan aanbidder.......quote:Op zondag 1 mei 2011 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
Obama is meer met z'n haar bezig dan met de staatsschuld die imo meer prioriteit heeft.
Reagan kreeg de economie weer aan de praat, en bracht structurele veranderingen waarvan de VS tot de Clinton bubble van geprofiteerd heeft. Of dat bij Obama ook het geval is, zullen we af moeten wachten.quote:Op zondag 1 mei 2011 08:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Uit de woorden van een Reagan aanbidder.......
Het geld bleef hangen, zijn belastingverlagingen en voordelen voor bedrijven hebben alleen geleid tot meer geld bij de rijken, een explosieve stijging van de staatsschuld en begrotingstekort tot gevolg, welke Bush vrolijk doorzette.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:26 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Reagan kreeg de economie weer aan de praat, en bracht structurele veranderingen waarvan de VS tot de Clinton bubble van geprofiteerd heeft. Of dat bij Obama ook het geval is, zullen we af moeten wachten.
Als dat ding president wordt ben ik weg uit de VS. En dat meen ik.quote:
Kijk naar de werkeloosheidsgetallen, en je snapt misschien waar ik het over heb.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Het geld bleef hangen, zijn belastingverlagingen en voordelen voor bedrijven hebben alleen geleid tot meer geld bij de rijken, een explosieve stijging van de staatsschuld en begrotingstekort tot gevolg, welke Bush vrolijk doorzette.
Ik heb dat gedaan toen Obama aan de macht kwam.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Als dat ding president wordt ben ik weg uit de VS. En dat meen ik.
Ok, je kunt het oneens zijn met een politieke kijk op zaken, niks mis mee. Maar als er echt een grote idioot aan 't roer komt te staan houdt 't voor mij op.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:48 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb dat gedaan toen Obama aan de macht kwam.
quote:Op zondag 1 mei 2011 09:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Kijk naar de werkeloosheidsgetallen, en je snapt misschien waar ik het over heb.
Werkloosheid daalde en je kreeg meer armoede. Reagan gaf de werkgevers de vrije hand en konden zo tijdens de "grote crisis" in de jaren 80 bepalen wat er gebeurde, meer mensen aan het werk voor veel minder loon. Zo kan ik de werkloosheid ook terugbrengen, net zoals Donner met zijn deeltijd WW.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Kijk naar de werkeloosheidsgetallen, en je snapt misschien waar ik het over heb.
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:00 schreef popolon het volgende:
Maar ik geloof echt niet dat een meerderheid zal stemmen voor deze hersenloze tuthola.
Werkloosheid terugbrengen kan nog simpeler: je telt mensen simpelweg niet meer mee als werkloos. Dat gebeurt nu al meerdere kwartalen in Amerika, omdat de werkloosheid persé onder de psychologische grens van 10% moet blijven. Dus worden er allemaal statistische truukjes toegepast en mensen simpelweg eruit gegooid.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:11 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Werkloosheid daalde en je kreeg meer armoede. Reagan gaf de werkgevers de vrije hand en konden zo tijdens de "grote crisis" in de jaren 80 bepalen wat er gebeurde, meer mensen aan het werk voor veel minder loon. Zo kan ik de werkloosheid ook terugbrengen, net zoals Donner met zijn deeltijd WW.
He, dat klinkt exact als de toename van mensen in de WAO tijdens Den Uylquote:Op zondag 1 mei 2011 10:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Werkloosheid terugbrengen kan nog simpeler: je telt mensen simpelweg niet meer mee als werkloos. Dat gebeurt nu al meerdere kwartalen in Amerika, omdat de werkloosheid persé onder de psychologische grens van 10% moet blijven. Dus worden er allemaal statistische truukjes toegepast en mensen simpelweg eruit gegooid.
Er werden mensen meegeteld die er helemaal niet inzaten?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
He, dat klinkt exact als de toename van mensen in de WAO tijdens Den Uyl
Nee, mensen werden de WAO ingeknikkerd, terwijl ze hartstikke gezond waren.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Er werden mensen meegeteld die er helemaal niet inzaten?
En vervolgens niet meegeteld zijnde werkloos want arbeidsongeschikt. Jaja, laat links maar schuiven.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:23 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, mensen werden de WAO ingeknikkerd, terwijl ze hartstikke gezond waren.
Waarom dat nou weerquote:
Aha die 4 jaar Den Uyl met zo'n 250.000 extra WAO'ers maakte echt het grote verschil? De kabinetten daarvoor en daarna hebben totaal geen schuld, het moet echt aan de PvdA liggenquote:Op zondag 1 mei 2011 10:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
En vervolgens niet meegeteld zijnde werkloos want arbeidsongeschikt. Jaja, laat links maar schuiven.
Op papier wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:28 schreef Dutchnative het volgende:
Ontopic: Heeft Obama niet de don't ask don't tell wet ontkracht? Ik weet het niet zeker hoor.
Klopt, het cirkeltje begint bij bedrijven die gaan investeren.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Het geld bleef hangen, zijn belastingverlagingen en voordelen voor bedrijven hebben alleen geleid tot meer geld bij de rijken, een explosieve stijging van de staatsschuld en begrotingstekort tot gevolg, welke Bush vrolijk doorzette.
In de praktijk niet?quote:
Is Obama dan rechts?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom dat nou weerJe zei net nog dat het heel erg leek op wat 'rechts' deed.
Obama heeft zeker zijn voordelen, in vergelijking met de crazyclowns, maar alles wat hij doet en heeft gedaan, doet hij en heeft hij gedaan. Libië aanvallen? Keuze van Obama. Islamitische gijzelaars martelen? Hij heeft ervoor gekozen dat te gedogen. Et cetera.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:40 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Het grote mankement blijven de op oorlog en terreur beluste Republikeinen die alle vooruitgang categorisch zullen tegenhouden.
Er is helemaal geen cirkel, lulletje.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, het cirkeltje begint bij bedrijven die gaan investeren.
OBAMA heeft inderdaad niets gedaan: (niet wat ie beloofd heeft)quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bush Jr. is een oorlogje begonnen.
Balkenende heeft Nederland in een oorlogje betrokken.
Met niks doen doet Obama het zo slecht nog niet.
Maar daar kan je als President ook weinig aan veranderen. Nu kan je als homo tenminste het leger in.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Er zal altijd een afkeer zijn tegen homo's en het homobeleid in het leger.
Woei, een politicus die zijn beloftes niet nakomtquote:Op zondag 1 mei 2011 12:57 schreef WODAN888 het volgende:
[..]
OBAMA heeft inderdaad niets gedaan: (niet wat ie beloofd heeft)
Kloptquote:1. Quantanamo bay NIET gesloten
Er zitten nog 50.000 in Irak, "onder leiding van Iraakse Overheid, met adviserende rol" vertrekken in Decemberquote:2. Troepen uit Irak NIET teruggetrokken
quote:3. Gezondheidszorg NIET echt hervormd.
etc
quote:Hij zit ook in het Joods/Israelische globalisten complot!
Jij zegt dat nu wel mooi zoquote:Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef JoaC het volgende:
[..]
Woei, een politicus die zijn beloftes niet nakomt
[..]
Klopt
[..]
Er zitten nog 50.000 in Irak, "onder leiding van Iraakse Overheid, met adviserende rol" vertrekken in December
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja?quote:
Globalisme is juist iets waar Israël-aanhangers meestal tegenstander van zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij zegt dat nu wel mooi zomaar als ze jou straks te pakken krijgen
Achja, Israël-aanhangersquote:Op zondag 1 mei 2011 21:40 schreef JoaC het volgende:
[..]
Globalisme is juist iets waar Israël-aanhangers meestal tegenstander van zijn.
Pas op! Straks komt Rutger bij je langs, antisemiet!quote:
Rutgerquote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Pas op! Straks komt Rutger bij je langs, antisemit!
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Rutger
Dan verklaart de Mossad me maar tot staatsvijand, persona non grata en antisemiet, met een e Zeeland, het zal mij juist een eer wezen
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook. Het is een geuzennaampje geworden waar wij we trots op kunnen zijn. Ik ben ook niet pro-israël, dus daarom voel ik met je mee.
En waarom?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
Wat mij betreft schiet Israel dat hele Palestina naar de tering.
Zo heb ik nu ook stelling genomen
Omdat Iran, Syrië en zo Israël aanvallen, en er echte shit losbreekt. Arabische Nucleaire Winter i.p.v Arabische Lentequote:
Aantoonbaar onjuistquote:Op zondag 1 mei 2011 12:57 schreef WODAN888 het volgende:
[..]
OBAMA heeft inderdaad niets gedaan: (niet wat ie beloofd heeft)
Omdat de Joden al genoeg is overkomen in onze roemruchtige geschiedenis, en verder natuurlijk om de de palestijnen al helemaal geen recht van spreken hebben, als zij zich zo onderdrukt voelden gingen zij wel ergens anders heen, maar dat kan natuurlijk niet omdat niemand dat volk wil helpen en hebben.quote:
Dat de Joden al genoeg zijn onderdrukt is waar. Waarom hebben de Palestijnen geen recht van spreken? Er wordt gewoon land van ze afgepakt. Zou jij ergens anders heen gaan als jouw geboortegrond was ingenomen? Jij misschien wel, veel mensen nietquote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat de Joden al genoeg is overkomen in onze roemruchtige geschiedenis, en verder natuurlijk om de de palestijnen al helemaal geen recht van spreken hebben, als zij zich zo onderdrukt voelden gingen zij wel ergens anders heen, maar dat kan natuurlijk niet omdat niemand dat volk wil helpen en hebben.
Gelul in de ruimte.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef Dutchnative het volgende:
Dat de Joden al genoeg zijn onderdrukt is waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |