Wat doe je in juli?quote:
Verstandig antwoordquote:
Zou ik een voorbeeld aan moeten nemenquote:
Oeiquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zou ik een voorbeeld aan moeten nemen
Ik ga een uurtje woelen voordat ik in slaap val...best verstandig want ik moet morgen dus wel werken
Thuisquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
OeiThuis of op kantoor?
Slaap lekker iigIk ga ook horizontaal
Er is nog iemand wakker!quote:
Dat zal het tijdstip wel zijnquote:
Ach weer eens slecht geslapen, stom gepiekerquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 06:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ben op weg naar stage![]()
En een verkouden muts verstoort mijn rust
Nee, nee! Zo'n Peruaanse. Met van die flapjes, tot over je oren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 06:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]Is je muts verkouden? Trek dan ook niet van die korte rokjes aan.
![]()
En damn, zo vroeg al op pad joh?
Oh dat zijn wel gezellige mutsjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 06:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nee! Zo'n Peruaanse. Met van die flapjes, tot over je oren.
En ja
Ik zou dat niet kunnen hoorquote:
Het is maar voor 20 weken. Het zou wat anders zijn als ik dat jaren zou moeten doenquote:
Dat boos kijken doe je maar naar de conducteur ofzo hoorquote:
Maar de conducteur is lievquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat boos kijken doe je maar naar de conducteur ofzo hoor
Er zit vast wel iemand irritant te doen in de trein, ga daar maar boos naar zitten kijkenquote:
Vrouwen en computers.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik maar denken dat de reeks ineens erg traag ging... blijkt dat gewoon steeds de nieuwe automatisch in m'n myat komt
*prikt je oog uit met odol*quote:
Naar de sauna vandaag.quote:
Ook leuk!quote:
Nog geen 90 graden volgens de thermometer.quote:
Op het strand kan je lekker slapen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:34 schreef L-E het volgende:
Ik val bijna in slaap. Moet echt leren op tijd naar bed te gaan.
Slapen op het strand is een goed idee. Ik bind Peuter wel aan een parasol vast.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op het strand kan je lekker slapen.
Later maar weer eens een terrasje opzoeken. Niet goed voor de portomonnee, dit weer.
Ga je mee naar de sauna?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Het is helemaal geen goede vrijdag. Het is kutvrijdag. Nu al.
Het scheelt weinig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geen 90 graden volgens de thermometer.
What's wrong?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Het is helemaal geen goede vrijdag. Het is kutvrijdag. Nu al.
Knip eerst per ongeluk een gaatje in m'n nieuwe shirtje toen ik het label eraf wilde knippen, spastische kutzooi. Vervolgens doet m'n vertaalsoftware het ineens niet meer.quote:
Ahquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Knip eerst per ongeluk een gaatje in m'n nieuwe shirtje toen ik het label eraf wilde knippen, spastische kutzooi. Vervolgens doet m'n vertaalsoftware het ineens niet meer.
Ik ben echt zo enorm pissig over dat nieuwe shirt, kan wel janken gewoon. Gloednieuw, nog niet aangehad, stad en land voor afgezocht dus ik kan niet even een nieuwe halen. Zo'n tof shirtjeEn het is nog m'n eigen schuld ook, ben zo kwaad op mezelf.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Knip eerst per ongeluk een gaatje in m'n nieuwe shirtje toen ik het label eraf wilde knippen, spastische kutzooi. Vervolgens doet m'n vertaalsoftware het ineens niet meer.
Ik ben echt zo enorm pissig over dat nieuwe shirt, kan wel janken gewoon. Gloednieuw, nog niet aangehad, stad en land voor afgezocht dus ik kan niet even een nieuwe halen. Zo'n tof shirtjeEn het is nog m'n eigen schuld ook, ben zo kwaad op mezelf.
Je hebt er goed weer bijquote:
Ik heb op de een of andere manier een gaatje in het tietgedeelte geknipt. Ik hield het shirtje en de schaar even in één hand om de la dicht te doen, en natuurlijk zat er gelijk stof tussen de schaar. Geen idee hoe. het zal wel zo moeten zijn ofzo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah
Kan het niet gemaakt worden? Labels zitten normaal bij de naad.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Want ik had al zoveel shirtjes die goed passen
Aaah, dat is wel klotequote:Op vrijdag 22 april 2011 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb op de een of andere manier een gaatje in het tietgedeelte geknipt. Ik hield het shirtje en de schaar even in één hand om de la dicht te doen, en natuurlijk zat er gelijk stof tussen de schaar. Geen idee hoe. het zal wel zo moeten zijn ofzo.
Q!quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
vanaf dinsdag top 500 van de jaren 90 op Q
Yep soepelquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt er goed weer bij![]()
De terugreis is goed verlopen?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Yep soepel
NIemand wist dat ik terug kwam dus even wat mensen verrast om kwart voor 7 in de ochtend.
whehehequote:Op vrijdag 22 april 2011 09:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Yep soepel
NIemand wist dat ik terug kwam dus even wat mensen verrast om kwart voor 7 in de ochtend.
L-Equote:Op vrijdag 22 april 2011 10:11 schreef L-E het volgende:
Godt! Was jij dat vanmorgen onder mijn slaapkamerraam?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:21 schreef ArTiC het volgende:
The cardigans - Rise and shine op 3fm....mwah
nu nog half shinen danquote:
Moet er zo wel helemaal uitquote:
slik je listerine door...dan ben je zo wakkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet er zo wel helemaal uit
Douchen. Strijken. Tanden poetsen. Mondslijmvliezen wegbranden met listerine
Hell noquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
slik je listerine door...dan ben je zo wakker
ik doe het regelmatig per ongeluk
Leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Yep soepel
Ik ben vele anderenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
ZON
Q.!
L-E
Vele anderen
Maar bovenal Snuit!
![]()
Ik ookquote:
Scheveningen was lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookGezellig toch!
Hoe was Scheveningen?
ze willen mij vanmiddag nog ff naar een klant sturenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:44 schreef HeatWave het volgende:
zozo, gul hoor, we gaan om 16:00 dicht vandaag.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze willen mij vanmiddag nog ff naar een klant sturen
daar gaat mijn hoop op een vroeg beginnend lang weekend
Ik denk dat ik net als baas rond een uur of 1 naar huis gaquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:44 schreef HeatWave het volgende:
naar Limburg...ook nogquote:
geeft je mooi de tijd om rond 17:30 in Amsterdam te zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik net als baas rond een uur of 1 naar huis gaAnders half twee. Het is zó rustig hier.
Wel gezellig, we zitten nu de advocatenbranche te bespreken
Als ik hier om een uur vertrek, en ik om twee uur in Amsterdamquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geeft je mooi de tijd om rond 17:30 in Amsterdam te zijn.
Kan je mooi alvast bier kopenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik hier om een uur vertrek, en ik om twee uur in Amsterdam
Ik ben nog steeds erg blij met mijn werkgever.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:44 schreef HeatWave het volgende:
shine zequote:
Ik vind het erg lekker. Zwaarder pilsje, 11,6%, zoet, vooral voor het doen van Grolsch.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat koop ik echt nooit.
Is het wat?
Oh witbiertje, heb ik zin in.
Niet voor dit weer, als het nu knijter hard gaat regenen en koud wordt vind ik het heerlijk bierquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat koop ik echt nooit.
Is het wat?
Oh witbiertje, heb ik zin in.
Oh, ik vind het juist nu ook lekker, zoetquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet voor dit weer, als het nu knijter hard gaat regenen en koud wordt vind ik het heerlijk bier
Deze man zit vol met goede ideeënquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat een top plan om veel bier te gaan drinken vandaag!
Bah zoet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het erg lekker. Zwaarder pilsje, 11,6%, zoet, vooral voor het doen van Grolsch.
Grolsch zoet uit de tap?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bah zoet.![]()
Grolsch uit beugelflesje vind ik ook nog wel te doen, maar die is ook zoet uit de tap.
In utrecht op bijna ieder terras te vinden. Zelf vind ik Korenwolf echt heerlijk witbier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:59 schreef Crutch het volgende:
Probeer dit witbiertje eens:
[ afbeelding ]
Wordt het ook ergens in Nederland verkocht?
Ik drink het steeds in Duitsland en moet zeggen dat het 't lekkerste witbiertje is dat ik ooit heb gedronken.
Ja, heel lichtjes. Ik word er bijna onpasselijk van.quote:
Dat was mijn eerste witbiertje, ook heel lekker idd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In utrecht op bijna ieder terras te vinden. Zelf vind ik Korenwolf echt heerlijk witbier.
klopt...Korenwolf is lekker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In utrecht op bijna ieder terras te vinden. Zelf vind ik Korenwolf echt heerlijk witbier.
Je bedoelt 't evenementenbier? Of echt in de kroeg uit de tap?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, heel lichtjes. Ik word er bijna onpasselijk van.![]()
Bocht, bweuhhhhhhh
Vlaaiquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
klopt...Korenwolf is lekker.
Komt er toch nog iets fatsoenlijks uit Limburg
je bent smaaktechnisch gehandicapt manquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bocht, bweuhhhhhhh
+1.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zelf vind ik Korenwolf echt heerlijk witbier.
Weissen is geen witbier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:59 schreef Crutch het volgende:
Probeer dit witbiertje eens:
[ afbeelding ]
Ik moet bekennen dat ik hier maar een kroeg ken die Grolsch uit de tap serveert en dat is wat zoetig ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt 't evenementenbier? Of echt in de kroeg uit de tap?
Want dat laatste is, iig hier in de kroegen, hetzelfde.
Ben ook geen bierdrinker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:03 schreef JoeBravo het volgende:
Bier
Zo, mijn bijdrage ook weer geleverd
In de regel is Grolsch bitter.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik hier maar een kroeg ken die Grolsch uit de tap serveert en dat is wat zoetig ja.
Kan natuurlijk ook aan de kroeg liggen.
Het is trouwens duidelijk witbier, staat er toch op man.quote:
Ik ben meer van de Guinnessquote:
Zoals het een bloedbroeder betaamt, ben ik het met Q. eens in deze.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het is trouwens duidelijk witbier, staat er toch op man.
ga eens van mijn lijn afquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:03 schreef JoeBravo het volgende:
Bier
Zo, mijn bijdrage ook weer geleverd
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de regel is Grolsch bitter.Maar ik drink tegenwoordig eigenlijk nooit meer van de tap. Dus mijn mening kan ook achterhaald zijn.
"Weizen" is duits voor "Tarwe"quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het is trouwens duidelijk witbier, staat er toch op man.
Edit: eerst lezen dan praten.![]()
onderaan de witbier wiki: weissen= witbierquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Weizenbier
http://nl.wikipedia.org/wiki/Witbier
Dat vind ik te bitter... Tenzij ze daar ook zoetere varianten van hebben?quote:
Het belangrijkste bestanddeel van witbier is tarwequote:
zal ik je tweelingbroer gaan noemen?quote:
Weissenbier is witbier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:09 schreef Crutch het volgende:
Aaaaaargh, nu volg ik het niet meer.
En ik geloof Wiki ook niet meer, staat het niet op Wikileaks ergens?
De Nederlandse wikipedia-artikelen zijn van een dubieuze kwaliteit idd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:09 schreef Crutch het volgende:
Aaaaaargh, nu volg ik het niet meer.
En ik geloof Wiki ook niet meer, staat het niet op Wikileaks ergens?
Er zijn 2 soorten, de normale en de export, die export is echt niet te zuipen zo sterkquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik te bitter... Tenzij ze daar ook zoetere varianten van hebben?
Die wat ik toen in Utrecht geproefd had, vond ik echt vies
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik je tweelingbroer gaan noemen?
Nou ja, ik vind dat je alles geproefd moet hebben. En het zal dan de export zijn geweest, want hij was echt zó bitterquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn 2 soorten, de normale en de export, die export is echt niet te zuipen zo sterk.
Het is ook geen allemansvriend, dat Guinness.
Weet niet uit welke tap jij drinkt, maar Grolsch is zeker niet zoet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bocht, bweuhhhhhhh
Die zit een een flesje, met geel etiketquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat je alles geproefd moet hebben. En het zal dan de export zijn geweest, want hij was echt zó bitter
Wat was het idee daarachter?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:13 schreef Q. het volgende:
Ik was pas in een kroeg waar ze citroen in mn Erdinger deden..
Je hebt dat glas toch wel in het gezicht van de barkeeper leeg gedonderd he?!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:13 schreef Q. het volgende:
Ik was pas in een kroeg waar ze citroen in mn Erdinger deden..
Hij snapte niet dat ik boos werd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt dat glas toch wel in het gezicht van de barkeeper leeg gedonderd he?!
Nou ja, ik drink Grolsch, dat is ook bitter. Ik vind bitter bier ook helemaal niet erg, lekker zelfs. Maar dit was té.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zit een een flesje, met geel etiket.
Gewone Guinness is ook wel vrij bitter hoor, maar daar hou ik van met bier.
ik ben dol op bier...ik schop je juist van mijn lijn af omdat ik het niet met je eens benquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik je tweelingbroer gaan noemen?
We komen er wel uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik drink Grolsch, dat is ook bitter. Ik vind bitter bier ook helemaal niet erg, lekker zelfs. Maar dit was té.
Flesjes ken ik niet.
ik heb er 12quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
Plantjes water gegeven.
Opmerking van de jongedame die ik afgelopen zaterdag mee naar huis heb genomen: "Jij bent de eerste man die alleen woont die ik ken die zoveel planten heeft die ook nog allemaal leven"
Vrouwen mogen toch geen mening hebben?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We komen er wel uit.
Je hoeft ook niet te drinken wat ik drink hoor.
nee, wel een eigen smaakquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen mogen toch geen mening hebben?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben dol op bier...ik schop je juist van mijn lijn af omdat ik het niet met je eens ben
Inderdaadquote:
http://www.cheersassen.nl/quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet uit welke tap jij drinkt, maar Grolsch is zeker niet zoet.
ik ga voortaan het feit dat ik planten heb als openingszin gebruikenquote:
"Goa'j mit plant'n kiek'n?"quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga voortaan het feit dat ik planten heb als openingszin gebruiken
Colliesquote:
Nog beterquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad
Brengt zoveel meer leven in je huis. Kinderen ook, maar daar ben ik nog niet echt aan toe.
Maar dan in mijn eigen taal...quote:
Eén katquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Collies
[..]
Nog beterWat voor diertjes heb je?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mannen met katten hadden eigenlijk een single vrouw willen zijn.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Q heeft er tweequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
http://www.skoften.net/in(...)ch_tussen_de_plantenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef ArTiC het volgende:
Doe je goedquote:
Als je ze goed opvoedt en niks tegen mama laat zeggen kunnen ze ook nog andere dingen uit je zuigenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef CherryLips het volgende:
ik heb het idee dat kinderen vooral leven uit je zuigen
Ik kan als excuus opvoeren dat de mijne eigenlijk van mijn ex is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dan neem je die toch meequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe je goed
Bij ons in het asiel zit echt een prachtige kat, I want her
'Ik heb levende planten. So, how YOU doin?'quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben de mamaquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je ze goed opvoedt en niks tegen mama laat zeggen kunnen ze ook nog andere dingen uit je zuigen
Dat kan niet. Pa is allergisch. Heel erg.quote:
Dat is minder dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet. Pa is allergisch. Heel erg.
lijkt mij ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Ik heb levende planten. So, how YOU doin?'
Dat kan niet misgaan
Mja, dat heb ik ook met sommige gevallen. Maar asiel dieren hebben helemaal niet zo'n slecht leven, hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is minder dan.
Ik zou echt niet op een asiel kunnen werken.
Zou ze allemaal mee naar huis willen nemen.
Vooral al hamsters en cavia's en hondenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is minder dan.
Ik zou echt niet op een asiel kunnen werken.
Zou ze allemaal mee naar huis willen nemen.
Nee dat denk ik ook niet, maar dan nog zou ik vooral alle honden mee naar huis willen nemen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik ook met sommige gevallen. Maar asiel dieren hebben helemaal niet zo'n slecht leven, hoor.
als ik straks bij m'n ex naar binnen loop en ventje van de andere kant van het huis "PAPAquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef CherryLips het volgende:
ik heb het idee dat kinderen vooral leven uit je zuigen
Ja. Ik wil Matcho meenemen. Maar dat mag niet van pa en ma.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet, maar dan nog zou ik vooral alle honden mee naar huis willen nemen.
Cavia's zijn ook wel leuk .quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral al hamsters en cavia's en honden
Wat is Matcho voor hond dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik wil Matcho meenemen. Maar dat mag niet van pa en ma.
Op bepaalde insecten (muggen) na, vind ik alle dieren tofquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Cavia's zijn ook wel leuk .
Vind eigenlijk de meeste dieren wel leuk
Ik vind vissen zoooooooo doelloos.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Cavia's zijn ook wel leuk .
Vind eigenlijk de meeste dieren wel leuk
Een Amerikaanse Bulldog van 1 meter grootquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Amerikaanse Bulldog van 1 meter groot
het enige doelloze organisme op deze planeet is de mensquote:
Hij is echt briljantquote:
Oh, ik vind gleufdieren dan wel weer leuk om te hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het enige doelloze organisme op deze planeet is de mens
Ja, hij is echt heel tofquote:
Is hij zo lomp dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is echt briljant
Alleen mag ik er nooit mee lopen omdat hij me kats onderuit trekt
Hij is niet goed opgevoed en trekt aan de riem. Hij is echt ongelooflijk sterk. Maar ik denk dat ik hem gewoon kan houden, want sterker dan mijn paard is, is hij niet. Maar ze geloven me nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is hij zo lomp dan?
Wel super mooie honden.
Je mag ook gewoon vrouwen zeggen hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:34 schreef Crutch het volgende:
Oh, ik vind gleufdieren dan wel weer leuk om te hebben.
Dat was de grap toch jonguh!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon vrouwen zeggen hoor.
Kan eigenlijk ook niet he, zo'n schattig klein meisje met zo'n grote stoere hond.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is niet goed opgevoed en trekt aan de riem. Hij is echt ongelooflijk sterk. Maar ik denk dat ik hem gewoon kan houden, want sterker dan mijn paard is, is hij niet. Maar ze geloven me niet
Waarom niet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan eigenlijk ook niet he, zo'n schattig klein meisje met zo'n grote stoere hond.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hoort met een klein hondje in je handtas te lopen.
vroeger tot ik 15 wasquote:
Ik heb een geestelijke achterstand, aangezien ik puberale humor nog leuk vind.quote:
Ik haat mensen die mijn bier opdrinken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik haat water.. Ik hou van bier
Je moet er ook wel lief tegen praten hequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
kak, nu vertikt de pc het om excel te openen. wat heeft dat kreng vandaag.
lief kutapparaat, doe het.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet er ook wel lief tegen praten he
Ze hebben geleerd van de muziek- en film-industrie, daar werkt dat ook zo goed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
KPN gaat vanaf deze zomer extra geld vragen voor het gebruik van voip, chatdiensten zoals WhatsApp of het streamen van video's over 3g. Dat bevestigt de provider tegenover Tweakers.net. Toezichthouder OPTA ziet geen problemen.
Muhaha.
Overstappen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
KPN gaat vanaf deze zomer extra geld vragen voor het gebruik van voip, chatdiensten zoals WhatsApp of het streamen van video's over 3g. Dat bevestigt de provider tegenover Tweakers.net. Toezichthouder OPTA ziet geen problemen.
Muhaha.
Daar heb ik slechte ervaringen mee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mocht dat niet helpen dan kun je er ook nog even tegen aan schoppen
ja, de andere providers zullen niet volgenquote:
Maar waar heb ik die dure telefoon dan nog voorquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, de andere providers zullen niet volgen.
Echt te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
Muhaha.
gewoon, om nog meer te betalen voor dingen waar we al 10 jaar aan gewend zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar waar heb ik die dure telefoon dan nog voorStap ik wel weer over op de Nokia3410.
Zodra ze de voorwaarden veranderen mag je per direct opzeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:02 schreef STING het volgende:
[..]
Echt te triest voor woorden.
Zolang ze Telfort nog ff een jaartje sparen, vind ik het best. Kan ik m'n contract annuleren
Ik wil stiekem ook even gaan kijken of ze dat gemolde t-shirt nog ergens hebben, moet me inhoudenquote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra ze de voorwaarden veranderen mag je per direct opzeggen.
Je moet je toestel dan wel inleveren, dat wel. Maar je krijgt toch weer een nieuwe bij een nieuw abo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Voor een 2-jarig contract met toestel betaal je in feite in 2 jaar tijd het toestel af.
Hmm, da's dan weer oneerlijk. Ik heb nu al een jaar betaald voor mn toestelquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet je toestel dan wel inleveren, dat wel. Maar je krijgt toch weer een nieuwe bij een nieuw abo.
Dan hoef je de helft maar in te leveren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:06 schreef STING het volgende:
Hmm, da's dan weer oneerlijk. Ik heb nu al een jaar betaald voor mn toestel
Maar we zien wel of het zo ver komt
Alleen de accu en de simkaart, rest van het toestel mag je dan houden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan hoef je de helft maar in te leveren.
Ja, niet dus. Ik heb een hekel aan die kuttelikkertjes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hoort met een klein hondje in je handtas te lopen.
Tenzij in de voorwaarden staat van nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra ze de voorwaarden veranderen mag je per direct opzeggen.
Maar een grote hond is zo zwaar om in je handtas mee te dragenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, niet dus. Ik heb een hekel aan die kuttelikkertjes.
Jij en ik gaan dus geen woeste nachten beleven.. Als ik niet eens mag kuttenlikkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hond kan zelf lopenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar een grote hond is zo zwaar om in je handtas mee te dragen
Jij bent toch geen hond, ondanks dat je ongetwijfeld likt als lassiequote:Op vrijdag 22 april 2011 12:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij en ik gaan dus geen woeste nachten beleven.. Als ik niet eens mag kuttenlikken
Ik ook maar mijn nichtje heeft er eentje die ik wel leuk vind.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vrouw van danny, en nu?quote:
Je weet niet eens wat voor hondje...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ze zijn schattig en zien er leuk uit en zo. Maar ik moet ze echt niet hebben zelf.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook maar mijn nichtje heeft er eentje die ik wel leuk vind.
Samzz meet Brutus
[ afbeelding ]
Hij past precies in je handpalm
Mn oom heeft een jack russel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
De hond van m'n baas heet Toy. Het is een Deense Dog
Mijn hond heet Sammie, maar ik noem haar altijd gewoon bollequote:Op vrijdag 22 april 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
De hond van m'n baas heet Toy. Het is een Deense Dog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |