Slapen op het strand is een goed idee. Ik bind Peuter wel aan een parasol vast.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op het strand kan je lekker slapen.
Later maar weer eens een terrasje opzoeken. Niet goed voor de portomonnee, dit weer.
Ga je mee naar de sauna?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Het is helemaal geen goede vrijdag. Het is kutvrijdag. Nu al.
Het scheelt weinig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geen 90 graden volgens de thermometer.
What's wrong?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Het is helemaal geen goede vrijdag. Het is kutvrijdag. Nu al.
Knip eerst per ongeluk een gaatje in m'n nieuwe shirtje toen ik het label eraf wilde knippen, spastische kutzooi. Vervolgens doet m'n vertaalsoftware het ineens niet meer.quote:
Ahquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Knip eerst per ongeluk een gaatje in m'n nieuwe shirtje toen ik het label eraf wilde knippen, spastische kutzooi. Vervolgens doet m'n vertaalsoftware het ineens niet meer.
Ik ben echt zo enorm pissig over dat nieuwe shirt, kan wel janken gewoon. Gloednieuw, nog niet aangehad, stad en land voor afgezocht dus ik kan niet even een nieuwe halen. Zo'n tof shirtjeEn het is nog m'n eigen schuld ook, ben zo kwaad op mezelf.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Knip eerst per ongeluk een gaatje in m'n nieuwe shirtje toen ik het label eraf wilde knippen, spastische kutzooi. Vervolgens doet m'n vertaalsoftware het ineens niet meer.
Ik ben echt zo enorm pissig over dat nieuwe shirt, kan wel janken gewoon. Gloednieuw, nog niet aangehad, stad en land voor afgezocht dus ik kan niet even een nieuwe halen. Zo'n tof shirtjeEn het is nog m'n eigen schuld ook, ben zo kwaad op mezelf.
Je hebt er goed weer bijquote:
Ik heb op de een of andere manier een gaatje in het tietgedeelte geknipt. Ik hield het shirtje en de schaar even in één hand om de la dicht te doen, en natuurlijk zat er gelijk stof tussen de schaar. Geen idee hoe. het zal wel zo moeten zijn ofzo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah
Kan het niet gemaakt worden? Labels zitten normaal bij de naad.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Want ik had al zoveel shirtjes die goed passen
Aaah, dat is wel klotequote:Op vrijdag 22 april 2011 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb op de een of andere manier een gaatje in het tietgedeelte geknipt. Ik hield het shirtje en de schaar even in één hand om de la dicht te doen, en natuurlijk zat er gelijk stof tussen de schaar. Geen idee hoe. het zal wel zo moeten zijn ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |